Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
skipper 22/12/2014 15:33:08
Nå det var derfor vikingerne aldrig indtog Thailand, der er pissekoldt derude. Grin Hvad med at tage et ekstra par blondetrusser på piger. driller
mp 22/12/2014 15:28:10
Maichai, jeg tror, du allerede har sendt kulden her til Rayong-området ! Hørte du ikke lige et ordentligt hyl udenfor for lidt siden ? Hvis du gjorde, så var det mig, der tog et bad, og jeg har ikke vandvarmer, så jeg tror, kulden er kommet, he he
maichai 22/12/2014 15:24:12
maichai, send lige noget af det sydpå ! Ikke termotøj, men kulde ! klap Er 14,9 grader ok at sende eller vil du vente til den falder yderligere skippers
maichai 22/12/2014 15:20:45
Sverige et lorteland tag den do, ynkelige dobbelt moralske har de skide svenskere sku altid været nej
skipper 22/12/2014 15:15:51
Du glemmer at fortælle at alle de "mange kunder "er fattige, der ikke har råd til at skelne mellem hvad der er skidt eller kanel.
mp 22/12/2014 15:00:26
Jeg tror ikke, der er Willys butikker i Danmark. Men når jeg køber ind de nævnte steder i Sverige, så er der mange kunder, men du har nok ret, de er ikke normale, men de er sgu svenskere driller Ta' den do, halvsvensker sarcasm
skipper 22/12/2014 14:57:42
Jacky er ved at være oppe i det røde felt Grin
skipper 22/12/2014 14:55:53
Jamen for fanden da mp, der er sgu da ingen normale mennesker der køber kød i Netto, Willys og Lidl, føj for den lede. I Danmark måske. men I er jo ikke bedre vant.
mp 22/12/2014 14:50:24
Nå, nu er du nok ved at være varmet op, bette skippy, står den på hjemmbrygget øl igen ( eller strömming) for så kommer der vel snart kommentarer som for nogle dage siden"" Så ingen medlidenhed herfra, luskefise og danskjävlar"" klap
skipper 22/12/2014 14:47:34
Det er sgu da fordi de ikke vil æde jeres kemikalie fyldte lortekød Sad
mp 22/12/2014 14:46:54
Gå du en tur i Lidl, Netto eller Willys, der er masser af tysk svinekød, velbekomme!
mp 22/12/2014 14:45:26
Og hvis man ikke kan købe dansk svinekød, er det fordi, nogle tåbelige svenskere har besluttet ikke at importere det, længere er den ikke dril
mp 22/12/2014 14:43:47
Jeg spiser dansk svinekød med velbehag og bliver ikke syg af det. Men svensk bacon, bare smagen gør mig syg. Men du glemte vist i øvrigt at læse om det tyske kød, hva do kat
soi8 22/12/2014 14:42:10
LungW: Ja idag har det da faktisk været køligt hele dagen, men vinden er også i Nord/øst. Normalt er den jo næsten altid i syd. Kold vind fra nord.
skipper 22/12/2014 14:38:57
I Sverige foretager de løbende kontroller af alle madvarer, så stop dine 2011 op et vist sted, og det er derfor man stort set ikke kan købe dansk svinekød herovre længre. Æd den do Thumb
mp 22/12/2014 14:30:57
Do ka' sæl være en hykler! Læg mærke til, at den sidste undersøgelse stammer fra 2011, så reelt ved man jo ikke, om der MRSA, når man ikke undersøger det. Tal så om hykleri ! driller I øvrigt er mange butikker begyndt at sælge svensk bacon i stedet for den danske. BVADR siger jeg bare ! driller
skipper 22/12/2014 14:26:13
Gik du ikke lige glip af den her din hykler:... http://www.svd.se...vd?sidan=3
mp 22/12/2014 14:23:13
LungW, frem med de lange underhylere og striktrøjen Thumb
mp 22/12/2014 14:19:59
Svenskerne vil ikke spise dansk svinekød ? Men vil godt spise tysk svinekød! Se lige her: http://www.svd.se...vd?sidan=2 Konklusion: det sædvanlige fnidderfnadder mellem broderfolkene Sad
LungW 22/12/2014 14:14:50
Hmmmm... Man kan måske undvære isterninger til øllet?? 21 gr. i Bangcock, brrrrrr! slæde

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 25
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 165908755 besøg
27437 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.03 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2915
Hindbærtærte 16555
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17350
FROMAGE 17824
surdej 20433
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33263
Pandekager med fyld. 32897
Penang curry 32527
Hjemmebagt rugbrød 31003
"HVIDLØGSREJER" 28360
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541525

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 3.39 sekunder | 165,908,755 Unikke besøg | jQ Blog