Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
maichai 23/12/2014 10:57:27
Suk hvad er der blevet af de knitrende sedler er der ikk flere siden de er forsvundet hej
maichai 23/12/2014 08:31:04
Næ suk jeg har ikke snust i noget FotoHvordan ved du din kone er smuk når du ikke kan se hende i det mørke for du er vel ikke vågen om dagen Ikke SE
Suk99 23/12/2014 07:43:20
Saa du lille Maichai har vaeret inde at snuse i mine coverbilleder, lagde du maerke til min smukke rige kone. 555555 driller
maichai 23/12/2014 06:17:53
frostvæske skal der til hver morgen så glider det lettere det hele Thumb jeg havde taget en termojakke på i ungernes skole her til morgen godag
maichai 23/12/2014 06:16:24
Suk måske skulle du tage de åndsvage solbriller af om natten men du vil måske bare se smart ud Grin
mp 23/12/2014 05:37:18
maichai, ja, det er ok med mere kulde, for nu har jeg fundet vindjakken frem nissefar Eventuelt må jeg have påfyldt noget frostvæske Thumb
Suk99 23/12/2014 05:29:11
Her i byen er der moerkt som i graven.
maichai 23/12/2014 05:08:14
mp vi nåede ned på 12,2 grader her i nat vil du stadig have jeg sender noget kulde til dig hej
maichai 23/12/2014 05:07:15
Vores by er oplyst som et juletræ træhele året rundt med gadebelysning så man tror man står midt i New York men der er jo nogle her der påstår bedrevidende at jeg bor på en rismark Grin
Suk99 23/12/2014 05:04:01
Sikken noget vaas at thaierne ikke kan spare paa stroemmen, her i kvarteret ser man ikke megt lys i dere hjem om aftenen trods det er forholds velhavende folk som bor her, men hvis det er et forhold hvor farang blot betaler har du sikkert ret......Min kone har meget med at gaa og slukke alting.
soi8 23/12/2014 02:14:13
Prøv at sammenligne prisen i DK/TH sammenholdt med normal lønindkomst i DK/TH...extremt dyrt for Thaiere og sådan er det med mange ting f.eks. også brændstof, men spare på det næh, nej, det kan man ikke lære dem.
maichai 23/12/2014 01:13:40
Strøm er sku da billigt her men det skyldes jo der ikke er alle de skjulte afgifter som er i Danmark jeg bruger mellem 1900 & 2600 baht om måneden her Thumb i danmark brugte jeg mindst 5000 baht om måneden Sad
Suk99 22/12/2014 17:34:43
Selvfoelgelig betaler jeg direkte til el slskabet, jeg er jo ikke idiot.....Men ja jeg ved godt at mange udlejere lige skal spinne lidt ekstra guld paa el. men huset her er vores eget....Naar vi har boet til leje har vi altid soerget at kunne betale til selskabet.
mp 22/12/2014 16:57:11
Om strøm er billigt her kommer vel an på, hvad man sammenligner med, suk. Sammenligner du med Danmark, så er strømmen billig i Thailand, hvis du vel at mærke betaler direkte til el-selskabet. En del udlejere lægger nemlig op til 100 % oveni, og så er det selvfølgelig ikke så billigt længere.
Suk99 22/12/2014 16:51:13
Stroem er da ikke billigt her, min regning paa ca. 4000 thb. pr. md. i Samutprakan var den paa ca. 8000 thb. pr. md, men maaske du ikke bruger saa meget stroem der ude ved det sidste risstraa. Thai
skipper 22/12/2014 16:21:58
Tjae, du ved bedst selv hvad du flyttede fra.
maichai 22/12/2014 15:57:25
Og grenen stritter hele tiden ikke træ smukt selvportræt ikke sandt music
skipper 22/12/2014 15:53:25
Maichai, du behøver ikke tage bad. Ligheden mellem dig og et juletræ er at kuglerne kun er til pynt.
maichai 22/12/2014 15:47:18
mp uden vandvarmere så gik jeg ikke i bad på denne tid af året her Ikke SE
maichai 22/12/2014 15:40:23
Næ er da ligeglad music Jeg har da tændt for varmeblæseren og el er billigt her Grin

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 28
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 165908666 besøg
27437 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.10 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2915
Hindbærtærte 16555
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17350
FROMAGE 17824
surdej 20433
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33263
Pandekager med fyld. 32897
Penang curry 32527
Hjemmebagt rugbrød 31003
"HVIDLØGSREJER" 28360
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541525

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 3.28 sekunder | 165,908,666 Unikke besøg | jQ Blog