Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
skipper 24/12/2014 13:10:59
Lung W.....Jeg kan se du har slettet dine kommentarer hvor du advarer mig mod at rejse til Danmark...Det er kun tøsedrenge der ikke står ved deres meninger Sad
LungW 24/12/2014 12:44:25
Udholdelig? Jamen, det er da kun godt! Thumb
bz 24/12/2014 11:49:57
er tonen blevet udholdelig på siden, ja syntes godt nok det er blevet storeslem
skipper 24/12/2014 10:25:26
Hvad har du egentlig gang i Jack D...Er du ved at lave siden om til din private psykiatriske afdeling, eller prøver du at ødelægge den, som du ødelagde TT i sin tid?
skipper 24/12/2014 09:28:00
PM fra mp: Fra mp : Dato 24/12/2014 08:32:04 Emne Syg Du er syg i hovedet, din lurvede halvsvensker ! Hvis du var min hund, fik du en dragt prygl !
maichai 24/12/2014 09:21:33
Det viser skippers sande jeg selv skadefro en juleaftensdag hvor man skal være gode ved hinanden Ikke SE
skipper 24/12/2014 07:56:08
maichai 24/12/2014 07:32:59
soi8 jeg skrev fordi du sidst fortalte at du læste bøger på tablet og så tænkte jeg det var dumt at ødelægge sine øjne med godnat læsning før man sov godag
soi8 24/12/2014 01:30:10
Men indrømmet. Jeg læser mine bøger på tablet fordi jeg vil læse på dansk og det er svært at slæbe alle de kg med fra DK, da jeg læser meget. Om der er hold i den undersøgelse skal jeg lade være usagt men papir og statistikker er jo taknemmelige størrelser.
soi8 24/12/2014 01:26:56
Tusinde tak for din omsorg maichai, men hvorfor specielt til mig. Jeg slukker både pc, tablet og telefon om natten
maichai 24/12/2014 01:24:11
OBS FARLIGT til soi8 og andre ligestillet http://beep.tv2.d...nattesoevn
maichai 24/12/2014 00:50:26
HO HO HO I alle her på siden store som små tynde som tykke ønskes EN RIGTIG GLÆDELIG JUL danse
farang baa 23/12/2014 17:55:11
Desværre skipper. men ellers et godt bud sorry
skipper 23/12/2014 17:47:06
maichai? ved ikke
farang baa 23/12/2014 17:41:39
Apropos expert, her kommer en lille julequiz. Hvilken expert har sagt: "De (thaierne) går jo for det meste i seng når det bliver mørkt her i Thailand ..." Mit røvhul har det forresten fint. SkåI skaal
maichai 23/12/2014 16:46:21
en EXPERT er kun en forhenværende PERT ved ikke Så er kongespørgsmålet hvad er en PERT det kan soi8 måske svare på godag
skipper 23/12/2014 14:55:59
Jo tak soi8, vi sætter skam også pris på dig. kat
soi8 23/12/2014 13:19:01
Dejligt vi har experter med erfaringer fra så mange områder her på siden!
maichai 23/12/2014 12:15:35
Nej Suk det siger du da ikke ondt i røven er da kun noget bøsser & letlevende damer der får Græder Av numse av numse ved ikke
Suk99 23/12/2014 11:17:31
Man skal jo passe paa hvad man poster, et par stykker faar ondt i roeven......

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 22
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 165909261 besøg
27437 besøg pr. dag
Siden dannet på: 2.03 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2915
Hindbærtærte 16555
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17350
FROMAGE 17825
surdej 20433
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33263
Pandekager med fyld. 32897
Penang curry 32527
Hjemmebagt rugbrød 31003
"HVIDLØGSREJER" 28360
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541526

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 5.13 sekunder | 165,909,261 Unikke besøg | jQ Blog