Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
maichai 04/04/2014 16:57:38
Skipper JEG HAR VALGT FRA jeg har opgivet for mere end 8 år siden at stemme på de der 179 levebrødspolitikere og fred være med dem der holder det såkaldte demokrati i live Jeg er kommet til FUCK DEM Ikke SE
skipper 04/04/2014 16:00:10
Og en anden ting maichai, der står ikke noget i grundloven om at man absolut skal vælge mellem pest og kolera. Du kan fravælge begge dele.
skipper 04/04/2014 15:48:36
maichai. Der findes også den mulighed ikke at stemme på nogen af dem. Husk på du er ikke tvunget til at stemme, det er kun i diktaturer de er det.
maichai 04/04/2014 15:26:12
Skipper du spørger hvorfor er der nogen som stemmer på Løkke ved ikke jeg ved det ikke Men hvorfor er der nogen som stemmer på Thorning & Don Corydone Græder Det ved jeg slet ikke mage til plat skal man lede længe efter godag de er jo totalt fyldt med løgn så hellere Løkke gud bedre det
skipper 04/04/2014 14:26:14
Mon ikke tracking og reklamer er deres største problem? http://www.dr.dk/...124119.htm
skipper 04/04/2014 13:36:27
Løkke er en korrupt platugle og løgnhals, hvorfor er der nogen der stemmer på ham ved ikke
maichai 04/04/2014 11:49:41
Thumb
nej 04/04/2014 10:46:08
nej 03/04/2014 10:33:30
skipper 02/04/2014 15:52:04
Godaw mand økseskaft: http://www.dr.dk/...142733.htm
M55 02/04/2014 09:21:44
Grin be happy not sorry http://www.youtub...feature=kp
maichai 02/04/2014 03:29:46
M55 JEPS sorry ved ikke
M55 02/04/2014 01:39:12
maichai skrev en afdød direktør er en aprilsnar du mener vel en aflivet direktør
maichai 01/04/2014 17:22:35
AL48 ja den har jeg set men du synes måske ikke en afdød direktør er en aprilsnar griner
AL 48 01/04/2014 15:24:43
maichai, -prøv nu lige at kigge på datoen driller
maichai 01/04/2014 11:56:21
Nå så kommer der vel senere løvetasker Stres Gudved hvornår der kommer afdød direktørtaske Farvel
nej 01/04/2014 11:34:27
skipper 30/03/2014 15:00:19
Det er nok fordi DF stemte for at Goldman Sachs købte en del af DONG sammen med V og K. Godt gået DF. kat
nej 30/03/2014 11:21:08
yindee 30/03/2014 03:23:54
nogle snakker meget,andre nyder det bare så længe det varer Grin

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 23
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 166291765 besøg
27491 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.03 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2948
Hindbærtærte 16586
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17388
FROMAGE 17856
surdej 20467
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33294
Pandekager med fyld. 32932
Penang curry 32559
Hjemmebagt rugbrød 31036
"HVIDLØGSREJER" 28392
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 542256

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 4.84 sekunder | 166,291,765 Unikke besøg | jQ Blog