Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
soi7 19/06/2014 20:21:12
Ja, derfor er jeg også meget tilfreds og glad for min smukke thai-pujing kat
JHolst 19/06/2014 19:03:43
Ja, FB er da sjov, især at se hvor grimme ens ungdomskærester er blevet, hæ! Ikke SE
7 19/06/2014 17:04:10
Jamen maichai kan kun give dig ret. Det er mange gange for meget med det fb. Men noget af det er sjovt nok så som man kan se billeder fra gamle dage i de byer man har boet i. Ligger godt nok aldrig noget ud af mit privatliv, det sgu også lige gyldigt for andre end mig selv
maichai 19/06/2014 16:45:18
Problemet er ved facebook & Twitter at folk udleverer sig selv så andre kan se hvornår de er på ferie arbejde hjemme skider spiser, drikker,ryger OSV. Sad Ja se kan også se hvornår man besøger sin gamle Mor/far det er jo helt ude i skoven
AL 48 19/06/2014 16:30:34
Rigtig maichai: Facebook er nøjagtig som man selv og ens vennekreds er. Mange er "platte", men de findes på alle internetsider, -også her.
maichai 19/06/2014 15:46:15
Jsh71 Jeg har aldrig været og bliver heller ikke medlem Facebook & Twitter og andre såkaldte sociale medier PLAT og atter PLAT Men Jsh71 Julen danse mine små børn og min kone elsker den drille SÅÅ jeg følger bare med OHHOOO
7 19/06/2014 14:35:22
Jeps maichai det fb ævl er sgu ligeså nytteløst som jul, påske og pinse kun lavet for at stjæle dine penge music
farang 19/06/2014 12:45:40
Thumb
maichai 19/06/2014 12:16:24
Hurae Hurae Man kunne håbe på at det en dag varede evigt hej http://www.bt.dk/...ele-verden
M55 19/06/2014 12:01:06
Thumb her går det godt music
thai 19/06/2014 04:38:35
AL 48 18/06/2014 11:45:20
Jeg ved ikke med "smådyrene", men der kan være adskillige, hvis de ikke bliver jagtet Grin
FCK 18/06/2014 10:58:04
AL 48 skrev ja,-og bare det så kun havde været "Damen"... Hvor mange damer har du i huset godag
AL 48 18/06/2014 09:02:17
per1234: Ja,-og bare det så kun havde været "Damen" Ikke SE
yindee 18/06/2014 07:09:23
@maichai, nu hvor alle ved, at vi, er det vi er, nemlig os selv, så lad os alle i fællesskab , nyde denne sang http://www.youtub...r2thGu-vus
per1234 18/06/2014 03:06:35
hvad er nu det, har Al48 dame besøg driller
AL 48 17/06/2014 19:14:47
Det bliver "damen" her også (med håndbruseren). Og endda vendt om på ryggen også for grundig mavevask. Grin
skipper 17/06/2014 19:00:52
AL 48. Jeg har aldrig brugt hunde-loppe eller anden shampoo, jeg plejer at spule ham med halv varmt vand.
AL 48 17/06/2014 17:42:45
Skipper: Kan i heller ikke købe det rigtige hunde-loppe shampoo i Sverige? Her i DK er shampoo med Methoprene blevet forbudt Angry
maichai 17/06/2014 12:43:36
yindee Er du blevet en egern ???? hej ligesom mig Så er her lidt til os tid http://www.youtub...oNnP5FaMDA

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 26
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 166162889 besøg
27475 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.11 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2943
Hindbærtærte 16581
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17382
FROMAGE 17851
surdej 20460
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33289
Pandekager med fyld. 32927
Penang curry 32555
Hjemmebagt rugbrød 31031
"HVIDLØGSREJER" 28384
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 542162

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 5.13 sekunder | 166,162,889 Unikke besøg | jQ Blog