Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
maichai 15/09/2014 07:48:12
Vanviddet huserer i Sverige http://puls.b.dk/...i-sverige/ music
nej 14/09/2014 14:42:00
@Skipper Thumb....................Hemmeligt brev udstiller S-krig Socialdemokrater kræver i hemmeligt brev til gruppeledelsen, at Thorning-støtte bankes på plads http://ekstrablad...017173.ece
skipper 14/09/2014 13:53:01
Hold da kæft hvor jeg savner Danmark, danskerne og deres menneskesyn, ikke en gang dem der har en livstruende sygdom, bliver behandlet menneskeligt Sad
AL 48 14/09/2014 10:57:46
Nu er det mest smarte jo nok heller ikke at være bisidder for andre borgere over for kommunen. -Så beder man jo ligesom selv om det.
nej 14/09/2014 10:49:35
Frivilligt arbejde stopper Eriks sygedagpenge Du laver frivilligt arbejde. Så kan du også have et arbejde. Sådan lyder beskeden fra kommune til 58-årige Erik Petersen, der venter på strålebehandling mod kræft. http://ekstrablad...017792.ece
ADM 14/09/2014 02:24:38
@ Warriot velkommen
maichai 13/09/2014 10:13:21
Kunne sagtens have været min søn .....Hvis ikke han kun er 2 år og bor her i Thailand men ellers tak for tilliden griner
7 13/09/2014 08:00:50
Gad vide om det er maichai-s søn drillerhttp:// www.bt.dk/krimi/v...-koerekort
maichai 12/09/2014 09:15:23
sådan kan det også gå http://vejret.tv2...ndags.html ved ikke
maichai 12/09/2014 09:01:38
Det kan man ikke vide men så bliver man heller ikke forarget over det man ikke ved Thumb Men problemet er hvis man er nysgerrig lige som dig Grin
AL 48 12/09/2014 08:57:29
Hvordan skal man så vide om der evt. er noget at blive forarget over? dril
maichai 12/09/2014 08:51:34
AL 48 Hvis man f.eks. ikke gider læse i danmark dejligt eller ??? som er et debatindlæg her på siden kan man da bare lade være det står da en frit for hej
AL 48 12/09/2014 08:06:20
Sikke dog noget selvmodsigende pis.- Hvordan skal man kunne vide at noget er dumt at læse, medmindre man har læst det ?? driller
maichai 12/09/2014 05:29:50
Ja rådet var velment hvis man synes noget er dumt at læse kan man da stadig lade være med at læse det ved ikke
soi8 12/09/2014 05:20:13
Tusinde tak for dit venlige råd!
maichai 12/09/2014 04:24:27
soi8 Du kan sku da bare lade være med at læse klagerne Ikke SE så skal du da ikke gå og tænke på det music
soi8 12/09/2014 04:10:10
Skik følge eller land fly!...og så forstår jeg iøvrigt heller ikke alle dem som opholder sig her og stadig klager over Danmark!
Kent 12/09/2014 03:33:48
Personer, der altid klager over dit & dat i Thailand, skulle have et realitets tjek og besøge deres hjemland. Mange gange er det værre der.
yindee 12/09/2014 02:56:33
ja skipper Thaierne er klogere de har indset at frie valg er svindel og bedrag
skipper 11/09/2014 20:00:31
Det svenske valg nærmer sig, idioterne står i kø for at læsse gødning af, nøjagtigt som de har gjort i Danmark, så længe jeg kan huske tilbage. Please God, let them be fucket in the ass bye an elefant everybody godag

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 17
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 166007123 besøg
27449 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.28 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2933
Hindbærtærte 16569
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17369
FROMAGE 17837
surdej 20450
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33277
Pandekager med fyld. 32914
Penang curry 32543
Hjemmebagt rugbrød 31020
"HVIDLØGSREJER" 28371
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541815

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.51 sekunder | 166,007,123 Unikke besøg | jQ Blog