Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
AL 48 26/11/2014 05:12:33
Hold da kæft Shock -Er humoristisk sans noget man kan trække i en automat?? -Jeg mangler en hel del lige for tiden griner
Suk99 25/11/2014 22:03:32
Det er jeg glad for, tak... kat
soi7 25/11/2014 21:07:43
suk99, jeg mener ikke det skrevne så alvorligt... kat
ADM 25/11/2014 09:36:31
@ Jackson velkommen
skipper hans 25/11/2014 09:17:38
Naa men skaal dribbler ud I min gaardhave og nabber et par kolde paa denne varme November eftermiddag music
maichai 24/11/2014 15:19:49
Bare øllet er koldt kan vi da ikke klage Shock
Suk99 24/11/2014 15:03:48
Lige nu 24 grader i Udon Thani, saa det er da heller ikke noget at raabe hurra for, og vinteren er kun lige startet.
Pleasantville 24/11/2014 14:51:04
al48@ kan du ikke få naboen til at tænde op i sukkerørs marken griner
maichai 24/11/2014 10:33:51
jsh71 hvad gør man ikke for at glæde 2 årige børn (jsh71 2 år) hej
7 24/11/2014 09:05:10
Jamen tak machai det var der vIstanbul kun dig der vidste.
AL 48 24/11/2014 02:42:30
Hvad fanden er det dog for en kulde man bliver mødt med? - Her til morgen måtte jeg trække i min termoskjorte beregnet til polarklima Shock
maichai 24/11/2014 00:28:33
HO HO HO Så er der kun 1 måned til juleaften danse og børnene glæder sig store som små nissefar
maichai 23/11/2014 12:25:28
hvis man tænker i æggebaner er man da lidt pædofil music det er da næsten værre end at tænke på kyllinger KYKKELI katKYE
soi8 23/11/2014 12:20:29
Nu var det faktisk kun størrelsen på ægget som sammenlignings grundlag jeg tænkte på!
maichai 23/11/2014 11:53:57
soi8 du kom da selv ind på ægget såå pædofilien var på banen music
soi8 23/11/2014 11:51:13
Altså nu var skipper jo kun mistænkt og da der var tale om høns og ikke kyllinger kunner der jo heller ikke være tale om pædofili
maichai 23/11/2014 11:14:28
I er nogle pædofile sodomaniske Banditter er i Hvornår begynder i at blive nekrofile pædofile sodomaner ? Grin
soi8 23/11/2014 09:51:20
Det er jo hørt før at folk sluger bevis materiale. Lige meget om du har konsumeret dem eller de er eksporteret til Danmark så godt du fik dem af vejen skipper. Der er vel forsåvidt ikke noget galt i at bolle en høne. Der er da plads til et æg...så...
AL 48 23/11/2014 09:11:46
Indrøm bare,-du åd dem sgu da!! Eller har du det lige som muslimerne: "Du må ikke spise det får du har elsket med" Ikke SE
skipper 23/11/2014 09:04:50
Desværre må jeg skuffe jer der tror jeg har været på langfart. Jeg har været varetægtsfængslet i to måneder, mistænkt for kønslig omgang med høns.Tiltalen blev frafaldet på grund af manglende bevis da hønsene allerede er slagtet og eksporteret til Danmark. hej

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 18
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 165933968 besøg
27437 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.09 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2920
Hindbærtærte 16558
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17354
FROMAGE 17828
surdej 20437
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33265
Pandekager med fyld. 32902
Penang curry 32529
Hjemmebagt rugbrød 31008
"HVIDLØGSREJER" 28363
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541583

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.74 sekunder | 165,933,968 Unikke besøg | jQ Blog