Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Q8 18/03/2015 05:46:17
Nr. 47 ud af 50. der er langt op til toppen godag
skipper 17/03/2015 16:26:00
skipper 17/03/2015 15:03:44
Hvis man er tørstig, så kan man jo i stedet prøve dem her: http://www.skysca...ir-kb.html ølkrus
nej 17/03/2015 13:50:34
maichai 17/03/2015 08:28:17
yindee@ Næ den er lige tilpas bordset fra at man skal betale skat af den øv øv Græder
yindee 17/03/2015 08:25:26
@maichai din indtægt er for stor
maichai 17/03/2015 06:11:04
Føj for den lede så fik man lige en rest skat fra 2014 på 30118 kr Ikke SEhavde ellers betalt 99000 i forskudsskat men det var åbenbart 33 % for lidt LORTELAND Sad
IT 17/03/2015 05:43:31
I surin området høster de folks ris marker for dem. Fin service ikke sandt ved ikke
Je suis Charlie 17/03/2015 02:35:11
det var den ferie i smiles land, arbi i dk venter
lindyras 16/03/2015 17:59:23
Ja skipper det kender jo alt til..
maichai 16/03/2015 17:10:28
Parkeringsvagter er folk der har fået tæv som børn og derfor er blevet helt gale Sad jo færre af dem jo bedre
7 16/03/2015 15:42:41
De gør jo bare deres job, lad os bare få nogle flere af dem så kan bilisterne måske lære at parkere ordenligt.
skipper 16/03/2015 15:00:58
Små hjerner....små problemer ved ikke
maichai 16/03/2015 14:32:18
Hvis de ikke vil følge reglerne må de ud jo flere der ryger ud jo bedre Sad http://nyhederne....ng-afstand
skipper 16/03/2015 13:10:27
Ikke noget mærkværdigt ved det AL 48, oppe i Chiang Mai havde vi frugttræer der plukkede sig selv, mens vi var i Bangkok, så slap vi for det besvær smile
AL 48 16/03/2015 12:28:48
Her er de åbenbart ikke en skid bedre end i DK. -Afgrøderne "forsvinder" fra marken. I løbet af de 3 dage vi var i Ayudthaia til ligbrænding er hele sukkerhøsten forsvundet fra marken lige ved siden af huset. "Landsbyhøvdingen" kom i morges og spurgte om vi havde set noget.
peter99 16/03/2015 02:55:57
Danevang er stedet hvor mange danskere bor på godt og ondt, alt koster lidt mere men hvad det er stadigvæk billigt, har selv boet der i 4 uger det var ikke lige noget for mig
thai64 15/03/2015 11:21:16
hej jeg tager til Thailand i april måned, er der nogen der kender til Danevang syd for Pattaya?
yindee 15/03/2015 09:21:06
fin aktikel jeg er enig med, der er mange alkoholikere her, meget få taler Thai, de fleste har bar piger til veninder eller kone, bruger meget af deres tid på Thaivisa elle andre forums hvor de brokker over de forfærdelige thaier
M55 15/03/2015 06:54:28
bitre expats? kan det være dem her ved ikke https://www.youtu...10EplcHacg

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 27
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 165841830 besøg
27426 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.02 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2910
Hindbærtærte 16542
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17338
FROMAGE 17811
surdej 20426
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33251
Pandekager med fyld. 32883
Penang curry 32518
Hjemmebagt rugbrød 30992
"HVIDLØGSREJER" 28348
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541393

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 165,841,830 Unikke besøg | jQ Blog