Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
ubon lynge 20/04/2010 13:37:48
arbejde nææ nej, jeg har lige været i Laos og stempel, så nu kan vi blive 3 måneder mere i dette dejlige land?? ved ikke
7 20/04/2010 09:02:42
hva sank har du faaet en ordbog siden du kan stave til arbejde driller
sank 20/04/2010 08:57:26
ved ikke Ja asken fortsætter så bamsen og flere må nok søge om fast opholdstilladelse og arbejde griner
sank 20/04/2010 08:35:33
kat jsh jeg har hørt at en Jysk gymnastik forening der heder AGF skal have bank af en der heder S. Tøfting ? Shock
yindee 20/04/2010 05:15:02
pas på dig selv i bangkok bamse håber dit visa bliver fikset
bamsen 20/04/2010 03:02:39
Davs ja så kom dagen, hvor jeg må forlade pattaya,og tage til bangkok,de sidste dage herude, men først skal jeg se om jeg overhovedet kan få lov til at forlade thailand,det er jo svært uden visum
sank 18/04/2010 15:41:53
driller Ja i er morsomme bare fordi man er bleven lidt Ældre ?? men i må ikke mobbe ked driller
lillemanden 18/04/2010 13:57:30
det vil være synd for edderkopperne , at sætte sejl nu, det er for koldt- Shock
7 18/04/2010 13:43:06
Du har helt ret ubon, jeg har selv oplevet det hvor langsom sank er sarcasm
ubon lynge 18/04/2010 12:51:24
sank der vil nok gå lidt tid inden du er her i TH, hvis du først sætter sejl nu, vi har jo læs du ikke er så hurtig mere er det rigtig???? hej
sank 18/04/2010 08:53:29
Thumb Jo medens du sjosker rundt i Rismarken jsh så sætter jeg Sejl og kommer Duvende til Paty. driller
7 18/04/2010 05:24:13
Ja sank jeg overlver nok, det er vaere med jer i kan ikke komme igen, men ok saa er der ogsaa stille og roligt i pat driller
tiger 17/04/2010 08:47:57
Hej Freja nåede du at komme afsted, eller har du fået et værelse med udsigt i Kastrup((12((
ubon lynge 16/04/2010 09:43:57
I kan se mere her om askeskyen.: http://www.naviai...id643=1081
sank 16/04/2010 08:47:51
:P jsh sidste tid ?? Askeskyen siger de kan vare 1½ år sarcasm så gå du bare i Rismarken driller
7 16/04/2010 04:46:20
Det er da ogsaa paa tide den gamle sank laver lidt driller Saa skal vi nok nyde den sidste tid heri varmen for jer sank ølkrus
sank 15/04/2010 19:21:27
Angry Ja i er meget morsomme driller
lillemanden 15/04/2010 15:53:55
Så lover jeg dig han får varmen, godt det ikke er mig. griner
yindee 15/04/2010 15:20:15
pas på den gamle sank han skal jo ned til båden og slibe nusse og banke rust music
lillemanden 15/04/2010 12:08:58
Det var en kold omgang, at komme hjem, så det er langt ned under dynen uha uha Shock

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 31
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 165817621 besøg
27422 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.01 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2910
Hindbærtærte 16537
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17337
FROMAGE 17810
surdej 20426
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33249
Pandekager med fyld. 32882
Penang curry 32518
Hjemmebagt rugbrød 30992
"HVIDLØGSREJER" 28347
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541323

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 165,817,621 Unikke besøg | jQ Blog