Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
tizzer/michael eller vovvov???
freja
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 13:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

tizzer skrev:
freja skrev:
Hej Tizzer.. Jeg er ikke særlig klog, jeg er en tomhjernet blondine, så du har ret, jeg har ikke noget at bidrage med, men jeg arbejder hver dag på at blive klogere.
Skal vi tage hinanden i hånden, og hjælpes ad med at skrive nogle fornuftige indlæg, til glæde og gavn for alle?nørd


Søde freja nu skal du altså læse det jeg skriver og ikke det du TROR jeg skriver, så vi ser lige på, hvad jeg skriver til dig

Så kan hende freja måske selv bidrage med noget fornuftigt?

det får dig til at svare mig...så du har ret, jeg har ikke noget at bidrage med

Så hvorfor giver du mig ret i, at du ikke har noget at bidrage med, når jeg beder dig om at bidrage med noget fornuftig.

Jeg har på INTET tidspunkt postuleret, at du ikke har noget at bidrage med.

Jeg har på intet tidspunkt bedømt kvaliteten af dine indlæg.

Desuden føler jeg selv, at jeg kommer med mange fornuftige indlæg til glæde for de fleste, og til stor ærgelse for de få, her i blandt de tre-fire udstødte. Så det behøver vi nu hverken holde i hånd eller sidde i rundkreds for.




Hej Tizzer
Jo det ligger implicit i de ord du bruger, ord som,.. så kan hende freja måske selv osv.
Men det er også ok, du har lov til at mene hvad du vil, og jeg ligeså.
For hvis man ingen modstand får, hvordan bliver man så modstandsdygtig.
Jeg har bare svært ved at se, hvad du vil opnå med dine angreb på Manse, du har selvfølgelig lov til at have din mening, men det ender jo hvergang i mudderkastning ik? Det behøver vi jo ikke have den helt store magistergrad for at forudse.
Lad dog Manse være i fred, og kom med nogle mere positive ting.
Hvis det er psykolog du er ved at uddanne dig til, ja så tror jeg du har du meget at lære om det menneskelige sind og menneskets natur.
Som en start skal man skrive sig bag øret, at når man behandler folk med respekt opnår man bred accept og forbedrer derved sin status.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 14:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

Søde Freja
Så er vi tilbage til mine ord om... nu skal du altså læse det jeg skriver og ikke det du TROR jeg skriver.

Det er vi ihvert tilfælde nødt til når du tillægger mine ord anden betydning end jeg udtrykker.

Ellers må du som tro og mene lige nøjagtig, hvad du vil, men ikke når du tror noget, jeg IKKE har skrevet om :-)

Ham selv er nu let at diagnosticere.Thumb

Du burde nu også vide, jeg ikke er ude på at opnå en eller anden status, for de udstødte ignorer fakta.Det kræver ikke den store ledvogtereksamen at gennemskue.
Så om Bumsen eller ham selv er alfa han, må de selv afgøre.:HI

Men senest udstiller de deres underfrankering ved at påstå, jeg er en eller anden michael eller vovvov, det får altså et overbærende smil med på vejen :LOL



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 14:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Godt så.. du får ret og jeg får fred.:)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 15:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Der er ikke noget så skønt som personfnidder, og jeg kan se I nyder det.
Jeg kan huske jeg læste et sted at mænd er ligeså store sladrekællinger som kvinder, mændene er ganske dygtige til at bagtale hinanden på arbejdspladserne, selv gør jeg det aldrig, uden grund altså.

Èn ting slår mig, er manse blevet smidt ud hjemmefra, og flyttet ind på 12sal, de lyder grangiveligt ligedan, ikke fordi jeg har noget imod nogen af dem, jeg nyder dem begge.

Men en anden ting, jeg kan se vi iblandt får slumbesøg fra DTW, det skyldes nok alle personlighederne er blevet forvist hertil, og de nu er ved at kede sig ihjel derovre:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sula
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 18:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

skipper
Tror du ikke det er ens for begge sider nogen fra dtw der er her og vice versa og det er der vel heller ikke noget galt i eller er der ?, det der nok er galt er at nogen begge steder tror de har opfundet de vises sten.
Og der er jo dem der siger nogen tager moren og andre datteren, må nok sige at jeg hører til dem der tager begge to for syntes det er hyggeligt at læse begge sider og man kan jo selv sorterer hvad man vil læse og tage til sig.
så desværre ved jeg ikke lige hvor jeg selv personligt er på slumbesøg henneved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 19:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Op med humøret sula, det var ment som en joke.
Det er kun sjovt med forskellige meninger, bare vi ikke er onde ved hinanden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sula
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 22:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Skipper
Humøret er i top bare ved at være ski koldt her på islagkagen.
Selom solen skinner er her sne i fjeldene :| men okay snart december så vi kan komme hjem til Udon igen men desværre kun 6 uger.
Men er nok til at bringe skaalThumb i top.
Samt god Week-end herinde
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-09-2009 03:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvornaar kommer der penge med i det her game? det starter jo som en gaette leg, (det kunne jo vaere man kan vinde), og slutter med person angreb lad da andre have de forskellige meninger som der nu engang er, og svar pa en god og paen maade hvis det kan lade sig goere her.
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-09-2009 07:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hej
Jeg faldt lige over en side med en opskrift, jeg egentlig syntes er meget god. Jeg vil pointere at den ikke skal opfattes som en personlig hilsen til en ellert anden, og den er overhovedet ikke rettet mod nogen bestemt. Er blot ment som lidt underholdning.

Opskriften på sladder
Man tager 1 g "sandhed" og blander med 1 l "løgn".
Så tilsætter man 1 tsk."sig det ikke til nogen",
rører det sammen,
og lader det gå gennem en si af "spydigheder".
Derefter hældes det på en krukke "skadefryd",
og det hele står og gærer i nogle dage,
mens man rører jævnligt i det.
Nogle få dråber af denne ekstrakt i et selskab,
og en eller andens ellers pletfrie rygte er ødelagt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Smukke
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2009 20:56

Bruger

Antal indlæg: 28
Tilmeldt: 01.04.09
 Status: Offline

Og nu tilbage til alvoren

Ubon der er allerede penge i dette game du satser hver gang du kommer på denne side, du kan bare ikke vinde for
jannik, yindee webmaster eller hvad han nu kalder sig førte i starten denne side frem med at han ville give alle indkomster til Hugos aidsbørn http://www.aidsbo...orside.php

men fordi hugo ønskede at ha sin side på eget domæne og fordi DTW fik en reklame på hugos side formentlig mod at donerer 10.000 thb som fremgår af regnskabet på hugos side

er yindee blevet så fornærmet at han har har stoppet betalingerene og fjernet linket til aidsbørnene fra forsiden

det er vel åbentlyst at yindee vil skide børnene et stykke men blot har brugt dem til at føre siden frem, og nu stopper skillingerne i egen lomme

yindee håber du har en grim smag i munden når du bruger af de penge du havde lovet børnene
shame on you
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-09-2009 09:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

SKØNT, Herligt det er snart det rene DTW røde og gule kort ,
til og med de udstødte bliver udstødt fra de udstødtes klub:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Danmark dejligt eller ??? Nyheder på dansk 1230 01-03-2024 11:52
Hvis du opholder dig i Pattaya.Husk altid dit pas eller en fotokopi Nyheder fra Pattaya 3 23-11-2022 09:17
Løse rygter eller hvad Hele Thailand 2 14-08-2020 10:24
Tro det eller ej vi gjorde det i første forsøg' Alt det andet 1 13-04-2020 12:05
Engle eller Banditter Film, bøger etc 4 05-06-2019 15:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 100,826,317 Unikke besøg | jQ Blog