Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Keld Wulff alias Kenn Holm anholdt i Thailand
Tulle
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2024 11:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 179
Tilmeldt: 10.01.12
 Status: Offline

Smukke Erik skrev:
utroligt hvad denne førtidspensionist Keld Wulff/Kenn Holm påstår ja ja der kan- skal tjenes penge på alt


Hvad hjælper Cannabis oil for

Sådan bruges det
1. Brug dråber under tungen 1 dråbe før sengetid
2. Brug dråber blandet med hudcreme og påfør i ansigtet. Hjælper huden med at se strålende, fugtet og fast ud

Egenskaber:
Kræft, Psoriasis, Alzheimers, Migræne, Parkinsons, Epilepsi, Hjælp til at sove. fikse uregelmæssig menstruation Diabetes, forhøjet blodtryk, gigt, skrumpelever, alle former for hudsygdomme 👍
Pris pr flaske 1400 b.
Sælges kun i Thailand.

set her https://www.faceb...q=siamholm siden er lukket ned


ja ham Keld Wulff/Kenn Holm har også tjent penge på bordeldrift

Bordel på Indslevvej
MASSAGE: Thai-piger på skiftehold arbejder hårdt


INDSLEV: Udefra ligner den rødmalede ejendom på Indslevvej et almindeligt dansk hus i landlige omgivelser. Men indendøre er interiøret en cocktail af lummer velour og østens mystik.

Iet par måneder har det lille hus på Indslevvej 38 lagt lokaler til en skare af thailandske piger, der tilbyder et internationalt menukort af serviceydelser - fra afmålt svensk til avanceret fransk.

Avisens udsendte besøgte den nyetablerede forretning en regnvåd eftermiddag, hvor lampen i gavlvinduet var grøn.

Langt hår og kort kjole

En mørkhåret pige med langt hår og kort kjole lukker op og inviterer indenfor. Men trods den imødekommende attitude er hun ikke begejstret for at fortælle om forretningen. Dels fordi hun taler dårligt dansk efter kun seks måneder i Danmark. Dels fordi hendes danske ven i Vejle er bedre til at fortælle om det røde hus og dets mørklødede ansatte.

Så mens pigen gæstfrit byder på thailandsk te ringer vi til thaipigernes ven i Vejle.

Han hedder Kjeld Wulff og er registreret som indehaver af det mobiltelefonnummer, der er tilknyttet massageklinikken. Mobiltelefonnummeret er ét af fem, der er oprettet i hans navn.

Kjeld Wulf forsøger ikke at skjule, at det røde hus ved motorvejen er hjemsted for en velbesøgt massageklinik:

- Det er et godt men stille sted. Der kommer tre fire kunder på en dag. Men pigerne fortæller, at især de lokale kunder kommer igen og igen.De kommer, fordi omgivelserne er afstressende. Pigerne er blide. Der foregår ikke noget vildt og voldsomt på Indslevvej, siger Kjeld Wulf.

Da vi spørger om hans rolle i foretagenet, forklarer han, at han er en god ven, der hjælper de asiatiske piger med at begå sig i de fremmede omgivelser.

- Jeg fungerer som tolk for dem. De ringer til mig, hvis de skal leje nye lokaler, eller hvis de løber ind i problemer, fortæller Kjeld Wulff.

Han afviser konsekvent, at han tjener penge på sin hjælpsomhed.

- De har udgifter nok. Der er ingen grund til at plukke dem yderligt. Mit forhold til pigerne bygger udelukkende på venskab. Der er ikke økonomi blandet ind i det her, siger han og svarer promte, da vi spørger, hvad han i grunden lever af.

- Jeg lever af at handle med ejendomme. Tidligere havde jeg en restaurant. Der kom jeg i kontakt med mange af de thaipiger, jeg kender i dag. Restauranten har jeg ikke længere. Så nu lever jeg altså af at handle med ejendomme, siger han.

Hjælpsomhed

Imens vi taler om Kjeld Wulffs hjælpsomhed over for kvinder fra fjernøsten, bliver teen serveret. Pigen, der lukkede os indenfor, sætter sig i sofaen og tænder for en thailandsk videofilm med asiatisk popmusik. Skæret fra fjernsynet blander sig med de røde lamper over en stor seng bagest i lokalet.

Hendes veninde er dukket op. Hun signalerer smilende, at hun er begejstret for fotografens overskæg, der på gode dage kan snoes som et gammeldags cykelstyr.

- Her say, her like your..., siger pigens veninde og peger på den imponerende hårvækst under fotografens næse.

Måske hænger hendes kompliment sammen med, at det tilsyneladende kniber lidt med kunderne i dag. Indtil videre har ingen lagt vejen forbi.

Piger flytter rundt

Og det er noget skidt. For i følge Kjeld Wulff betaler pigerne hver mellem 250 og 300 kroner om dagen for at låne lokaliteterne. Huset ejes af en mand, der ifølge Kjeld Wulff ikke har noget som helst med massageklinikken at gøre.

- Nogen egentlig lejekontrakt er der ikke tale om, forklarer Kjeld Wulff.

- De flytter nemlig meget rundt og hjælper hinanden i forskellige forretninger.

De to piger på Indslevvej har kun været i huset i to dage, da vi er på besøg. Normalt er det en ældre thaikvinde, der arbejder på adresssen. Men hun er kortvarigt bortrejst, får vi at vide.

- De er en 10-12 piger, der rokérer rundt på forskellige klinikker. Det er for at kunderne kan få lidt afveksling. Det gavner forretningen, at de flytter lidt rundt. Så er det ikke det samme ansigt, kunderne møder hver gang, de kommer forbi, fortæller Kjeld Wulff.

De to piger på klinikken i Indslev fortæller, at de også af og til arbejder på en adresse i Aarup og i Esbjerg. Men næste station er Vejle.

Da de lukker os ud fra huset med de nedrullede gardiner afslører de, at de har lært brudstykker af det danske sprog.

- På gensyn. Kom godt hjem, råber de, og vinker ud gennem døråbningen.

kilde citat fra https://fyens.dk/...indslevvej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand’s ‘Little Russia Fri debat: Phuket 4 16-05-2024 15:21
100 Reasons To Pack Your Bags For Thailand Hele Thailand 2 15-05-2024 08:32
The Longest Distance Ferry Ride in Thailand (Bangkok - Koh Samui) 22 hours. Alt det andet 1 14-05-2024 14:01
Smag på Thailand Hele Thailand 106 12-05-2024 08:09
Koh Chang (Elephant Island), Thailand Øst Thailand 1 11-05-2024 13:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.48 sekunder | 100,573,968 Unikke besøg | jQ Blog