Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
http://www.orientalinvest.com/
ATM
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-04-2012 05:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

hej
kender du noget til dette firma som er danskejet ejet af Flemming Bo Sorensen, CEO, ORIENTAL INVEST

en sjov sag nej vi kan kalde det en mærkelig sag hvor trusler flyver rundt i luften er oppe og vende på dtw KRAFTIG ADVARSEL! http://www.dansk-...rowstart=0

nu er det blevet alvor se bare her KRAFTIG ADVARSEL! opdateret http://www.dansk-...ost_185476

som Simon Spies sagde dårlig reklame er bedre end ingen reklame
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-04-2012 06:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 883
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

OOOO hvilken herlig dag Grin

det er sagt før jeg siger det igen hold jer langt væk fra de såkaldte danske ejendoms mægler firmaer

her er to pragt svar fra udlejeren godt svaretSad

Tak for din kritik som ikke var helt konstruktiv og heller ikke helt real.

Vi vender tilbage med svar på dine grove anklager og løgnagtige påstande i løbet af imorgen.

Det er helt uhørt at du kan sidde og svine mine virksomheder på den måde du gør og lyve om strøm osv. Du har været i dialog med os hver dag siden du ankom.

Straks jeg stillede dig i udsigt på mail at du ville få penge ved at slette dette tåbelige og brundløse indlæg, skriv du til mig at alt var i orden. (Jeg har mails og kan bevise det)

Txxxxxxx, du keder dig på din ferie eller er sendt i byen af konkurenter. Uanset hvad kigger mine advokater i Danmark på dine indlæg i morgen, hvor efter vi vil tage stilling til om du skal hænge lidt til tørre på § 267 i straffeloven som ikke er sådan at komme uden om. -Det kan nemt blive en dyr omgang.

Det kan ikke have sin rigtighed at en tosse som dig kan sidde og hælde den ene løgn efter den anden i hovedet på folk.

Til jeg andre;

Ha en fantastisk dag,

ORIETNAL INVEST
CEO
Flemming Sørensen



Ok... Manden er jo efter penge og derfor er det aldrig rart for en virksomhed som min at manden sviner os til uden grund og opfører et sandt løgne-teater over hvor meget han har betalt i strøm. - Jeg siger blot at han kan få sine penge igen.. intet andet. Efter det, hvis han ikke ønsker det, må vi kigger på om der er en lov der kan stoppe ham... INTET andet.

Manden er jo lidt gik-gig... sådan det det....

:-)

Flemming
Flemming Bo Sorensen
CEO
ORIENTAL INVEST
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-04-2012 14:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

fra dtw
Hej Alle

Jeg er i øjeblikket i Thailand og har været ude og leje feriehus i Hua Hin Hos Oriental Invest

Stedet hedder Oriental Beach Pearl.

Hvis i selv eller venner forældre eller andre bekendte nævner at de overvejer at leje hus hom dem.

så skal i holde jer langt væk fra alt hvad der har med dem at gøre.

Da vi kom ud til huset så var Aircon i stykker,opvaskemaskine virkede ikke,strømmen gik 5 gange da vi var der.

derudover så er der intet personale på kontoret der kan tage sig at akut tilfælde hvis man har bruge for hjælp.

vi fik en el regning på 12500 THB for 3 dage

virkelig et skod firma selvom de har været i Tv op til flere gange skulle man virkelig tro at de havde styr på det


derudover er halvdelen af resortet ikke færdigt og TV og internet findes ikke.

rigtig rigtig skod...


klageren skrive senere citat dtw

Nu har jeg endelig fået firmaet i tale

så tråden kan slettes - > ADMIN!


goddav mand økseskaf hvad har de gang iIkke SE

hvem lyver, min mening dem begge to lejeren og udlejeren efter devisen tilstå, indrøm du lyver om vores fine produkt og du får dine penge tilbage

tak for oplysninger , nu er det op til hver enkel at bedømme sagen, jeg vil personligt aldrig handle eller anbefale det firma
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2012 02:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

vi har fåetb orientalinvest ind på siden, det er jeg glad for men er også bange for at vi vil blive svinet til af ham og hans såkaldte servicemedarbejder

de bruger ikke et pænt sprog i deres svar til utilfredse kunder på dtw , stakles kunder der kommer i kløerne på det firma
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 14:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej ATM

Du behøver ikke være bange for sproget, for her har vi gudskelov en web der ikke godtager , meget grimt sprog og tilsvining af andre her på siden , og det er vi mange der er glade for.

Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Karisa
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-05-2012 17:40

Bruger

Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 05.05.12
 Status: Offline

Ja - som i kan se er de tråde fjernet, som ATM henviser til vedr. før nævnte firma.

Vi har også besøgt dem og i mange år egentlig troet vi skulle købe hus hos dem, men efter vores tid dernede måtte vi accepterer, at det ikke lige var os alligevel.

Deres byggestil og den måde selve resortet skal køre på, er ikke os, vi var glade for den mulighed, at bo hos dem, vi fik en rigtig god service, men huset vi boede i var fuld af revner, air-condition larmede helt vildt og var åbenbart også i stykker for vi endte med en el-regning på 100 kr dag på trods af vi var sparsommelige, så dette alene gør jo vi ikke havde meget fidus til det.
Skal lige nævne at vi bare betalte, vi gad ikke klage og det gør vi stadig ikke.

Vi brød os ikke om at man ikke havde noget at skulle have sagt, over det hus man skulle investerer en del penge i, ikke engang inventaret kunne man selv vælge, hvis man ville leje ud.
Tagstuen (som den kaldes) - var til vores smag, alt for åben, man kunne se alt naboen foretog sig, ja næsten kikke ham i øjnene mens han gjorde det.

Alt i alt - var vores konklusion - at det bare ikke var det vi ledte efter, vi ønskede mere frihed med indretning, materiale valg og tilpasning end de ville give for de penge vi skulle lægge.

Vi fandt dog lige det vi søgte, så rejsen og opholdet var bestemt ikke spildt.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-05-2012 22:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

Karisa skrev:
Ja - som i kan se er de tråde fjernet, som ATM henviser til vedr. før nævnte firma.

Vi har også besøgt dem og i mange år egentlig troet vi skulle købe hus hos dem, men efter vores tid dernede måtte vi accepterer, at det ikke lige var os alligevel.

Deres byggestil og den måde selve resortet skal køre på, er ikke os, vi var glade for den mulighed, at bo hos dem, vi fik en rigtig god service, men huset vi boede i var fuld af revner, air-condition larmede helt vildt og var åbenbart også i stykker for vi endte med en el-regning på 100 kr dag på trods af vi var sparsommelige, så dette alene gør jo vi ikke havde meget fidus til det.
Skal lige nævne at vi bare betalte, vi gad ikke klage og det gør vi stadig ikke.

Vi brød os ikke om at man ikke havde noget at skulle have sagt, over det hus man skulle investerer en del penge i, ikke engang inventaret kunne man selv vælge, hvis man ville leje ud.
Tagstuen (som den kaldes) - var til vores smag, alt for åben, man kunne se alt naboen foretog sig, ja næsten kikke ham i øjnene mens han gjorde det.

Alt i alt - var vores konklusion - at det bare ikke var det vi ledte efter, vi ønskede mere frihed med indretning, materiale valg og tilpasning end de ville give for de penge vi skulle lægge.

Vi fandt dog lige det vi søgte, så rejsen og opholdet var bestemt ikke spildt.



læs hvad enebær skrev
hvad er det du vil købe i thailand vi slår det lige fast med syvtommer søm, du kan ikke købe hus eller jord i thailand

den eneste form for bolig du kan købe i thailand er en ejerlejlighed

http://www.thai-d...post_23611
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Karisa
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2012 09:54

Bruger

Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 05.05.12
 Status: Offline

pirat skrev:
Karisa skrev:
Ja - som i kan se er de tråde fjernet, som ATM henviser til vedr. før nævnte firma.

Vi har også besøgt dem og i mange år egentlig troet vi skulle købe hus hos dem, men efter vores tid dernede måtte vi accepterer, at det ikke lige var os alligevel.

Deres byggestil og den måde selve resortet skal køre på, er ikke os, vi var glade for den mulighed, at bo hos dem, vi fik en rigtig god service, men huset vi boede i var fuld af revner, air-condition larmede helt vildt og var åbenbart også i stykker for vi endte med en el-regning på 100 kr dag på trods af vi var sparsommelige, så dette alene gør jo vi ikke havde meget fidus til det.
Skal lige nævne at vi bare betalte, vi gad ikke klage og det gør vi stadig ikke.

Vi brød os ikke om at man ikke havde noget at skulle have sagt, over det hus man skulle investerer en del penge i, ikke engang inventaret kunne man selv vælge, hvis man ville leje ud.
Tagstuen (som den kaldes) - var til vores smag, alt for åben, man kunne se alt naboen foretog sig, ja næsten kikke ham i øjnene mens han gjorde det.

Alt i alt - var vores konklusion - at det bare ikke var det vi ledte efter, vi ønskede mere frihed med indretning, materiale valg og tilpasning end de ville give for de penge vi skulle lægge.

Vi fandt dog lige det vi søgte, så rejsen og opholdet var bestemt ikke spildt.



læs hvad enebær skrev
hvad er det du vil købe i thailand vi slår det lige fast med syvtommer søm, du kan ikke købe hus eller jord i thailand

den eneste form for bolig du kan købe i thailand er en ejerlejlighed

http://www.thai-d...11[/quote]


Sender du ikke lige en lovgivning på denne påstand?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2012 10:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej Karisa

du kan ikke ikke som udlænding eje jord, du kan leje det

du kan ikke som udlænding købe et hus, du kan leje det

Alt andet ejendom
(Land, hus, forretning)

Loven: Udlændinge kan efter loven ikke eje mere end 49 % på papiret,


det er hvad loven siger så kan der laves forskellige former for selskaber

men fakta er du kan max eje 49 prosent andre som skal være thaier 51 prosent
hvem bestemmer i den sidste ende dine 49 eller de 51 prosent

dette er fakta, at der så er nogle smarte ejendomsmæglerfirmaet, der vil fortælle dig noget andet, ja det er op til deres forretnings moral eller mangel på samme
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2012 10:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Et uddrag af Real Estate Law kan læses her.

Thailand has similar property laws and regulations as western countries as the Thailand Civil Code is based on the mainland European civil law system and copied aspects from common law countries. Thai property laws are considered western. What makes buying real estate in Thailand different and more complicated for non-Thai nationals is that Thai land laws prohibit foreigners from owning land making it impossible for foreigners to obtain outright ownership over land and house.

Man kan læse meget mere her : http://www.samuif...iland.html
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Karisa
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 08:21

Bruger

Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 05.05.12
 Status: Offline

Se alt dette - som jo gjorde os en smule nervøse for at bryde loven osv., gjorde at vi igen skrev til vores advokat i Bangkok - som kan dansk/er dansk og kan thai Grin

Så nu er det så min tur til at bruge 7" nej nej 9" skruer og husk det nu Grin


Udlændinge kan godt eje et hus i Thailand, men de kan derimod ikke eje jord, og derfor har I en lejekontrakt på 3 x 30 år (land lease agreement), der skal tinglyses hvert 30. år.

I byggeaftalen (construction agreement) er det jer, som bygger et hus, og derfor underskriver I som ejer (af huset).

Det er derimod ulovlig at eje jord via et selskab, hvor der er thaiere med som stråmænd. Desuden kan I få problemer med Skat. I øvrigt er adm. direktør ikke en en juridisk titel i Thailand, så der menes nok director (bestyrelsesmedlem).

Men hvis loven ikke ændrer sig i løbet af 90 år, så har I og jeres arvinge jo en forkøbsret på jorden til 0 baht + skatter, så man inden 90 år kan sælge jorden til et selskab eller en thail.

En tinglyst lejeaftale på 3 x 30 år, hvor der er forkøbsret til 0 baht, er i praksis det samme som ejerskab, og I gør intet ulovligt i Thailand, og I kan højt beskattes for et sommerhus af Skat, hvis Skat mener, at I ejer noget.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 08:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Karisa skrev:
Se alt dette - som jo gjorde os en smule nervøse for at bryde loven osv., gjorde at vi igen skrev til vores advokat i Bangkok - som kan dansk/er dansk og kan thai Grin

Så nu er det så min tur til at bruge 7" nej nej 9" skruer og husk det nu Grin


Udlændinge kan godt eje et hus i Thailand, men de kan derimod ikke eje jord, og derfor har I en lejekontrakt på 3 x 30 år (land lease agreement), der skal tinglyses hvert 30. år.

I byggeaftalen (construction agreement) er det jer, som bygger et hus, og derfor underskriver I som ejer (af huset).

Det er derimod ulovlig at eje jord via et selskab, hvor der er thaiere med som stråmænd. Desuden kan I få problemer med Skat. I øvrigt er adm. direktør ikke en en juridisk titel i Thailand, så der menes nok director (bestyrelsesmedlem).

Men hvis loven ikke ændrer sig i løbet af 90 år, så har I og jeres arvinge jo en forkøbsret på jorden til 0 baht + skatter, så man inden 90 år kan sælge jorden til et selskab eller en thail.

En tinglyst lejeaftale på 3 x 30 år, hvor der er forkøbsret til 0 baht, er i praksis det samme som ejerskab, og I gør intet ulovligt i Thailand, og I kan højt beskattes for et sommerhus af Skat, hvis Skat mener, at I ejer noget.


Udlændinge kan godt eje et hus i Thailand, men de kan derimod ikke eje jord, og derfor har I en lejekontrakt på 3 x 30 år (land lease agreement), der skal tinglyses hvert 30. år
.

ejer du ikke ikke jordren ejer du ikke huset du kan ikke få skøde på huset alene

En tinglyst lejeaftale på 3 x 30 år, hvor der er forkøbsret til 0 baht, er i praksis det samme som ejerskab, og I gør intet ulovligt i Thailand, og I kan højt beskattes for et sommerhus af Skat, hvis Skat mener, at I ejer noget.


du kan ikke ikke få en tinglyst leje aftale på 3 X 30 år det gives kun for 30 år af gangen efter 30 år skal udlejer og lejer underskrive kontrakten igen før den kan tinglyses

Se alt dette - som jo gjorde os en smule nervøse for at bryde loven osv., gjorde at vi igen skrev til vores advokat i Bangkok - som kan dansk/er dansk og kan thai Grin


en dansker kan ikke få arbejds tilladelse som advokat i thailand


vi skruer lige de søm ned igen eje kommer du aldrig til du er lejer for maks 30 år af gangen den dag leje aftalen ophører tilhører huset ejeren af jordren,
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 08:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

sarcasm Jeg tror at i skal gå over til selvskærende skruer griner Hørte en røver historie på den lokale ? en Englænder med hus i nord blev uvenner med konen, så han lejede en lastbil med grab og læssede hele huset med indbo på bilen og kørte med alle brokkerne Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
moerk5002
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 09:22

Bruger

Antal indlæg: 10
Tilmeldt: 01.05.12
 Status: Offline

En dansker kan ikke få arbejdstilladelse som advokat i Thailand. Korrekt........

Derfor kan der jo godt bo en dansk advokat i Bangkok, som kender til Thailov og give gode råd til venner og bekendte! godag

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Karisa
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 09:26

Bruger

Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 05.05.12
 Status: Offline

yindee skrev:
Karisa skrev:
Se alt dette - som jo gjorde os en smule nervøse for at bryde loven osv., gjorde at vi igen skrev til vores advokat i Bangkok - som kan dansk/er dansk og kan thai Grin

Så nu er det så min tur til at bruge 7" nej nej 9" skruer og husk det nu Grin


Udlændinge kan godt eje et hus i Thailand, men de kan derimod ikke eje jord, og derfor har I en lejekontrakt på 3 x 30 år (land lease agreement), der skal tinglyses hvert 30. år.

I byggeaftalen (construction agreement) er det jer, som bygger et hus, og derfor underskriver I som ejer (af huset).

Det er derimod ulovlig at eje jord via et selskab, hvor der er thaiere med som stråmænd. Desuden kan I få problemer med Skat. I øvrigt er adm. direktør ikke en en juridisk titel i Thailand, så der menes nok director (bestyrelsesmedlem).

Men hvis loven ikke ændrer sig i løbet af 90 år, så har I og jeres arvinge jo en forkøbsret på jorden til 0 baht + skatter, så man inden 90 år kan sælge jorden til et selskab eller en thail.

En tinglyst lejeaftale på 3 x 30 år, hvor der er forkøbsret til 0 baht, er i praksis det samme som ejerskab, og I gør intet ulovligt i Thailand, og I kan højt beskattes for et sommerhus af Skat, hvis Skat mener, at I ejer noget.


Udlændinge kan godt eje et hus i Thailand, men de kan derimod ikke eje jord, og derfor har I en lejekontrakt på 3 x 30 år (land lease agreement), der skal tinglyses hvert 30. år
.

ejer du ikke ikke jordren ejer du ikke huset du kan ikke få skøde på huset alene

En tinglyst lejeaftale på 3 x 30 år, hvor der er forkøbsret til 0 baht, er i praksis det samme som ejerskab, og I gør intet ulovligt i Thailand, og I kan højt beskattes for et sommerhus af Skat, hvis Skat mener, at I ejer noget.


du kan ikke ikke få en tinglyst leje aftale på 3 X 30 år det gives kun for 30 år af gangen efter 30 år skal udlejer og lejer underskrive kontrakten igen før den kan tinglyses

Se alt dette - som jo gjorde os en smule nervøse for at bryde loven osv., gjorde at vi igen skrev til vores advokat i Bangkok - som kan dansk/er dansk og kan thai Grin


en dansker kan ikke få arbejds tilladelse som advokat i thailand


vi skruer lige de søm ned igen eje kommer du aldrig til du er lejer for maks 30 år af gangen den dag leje aftalen ophører tilhører huset ejeren af jordren,


Nu skal i høre her- jeg bryder mig da slet ikke om jeres omgangsform med nye/hinanden herinde, troede ellers det var et venligt og rart sted og måske engang ud i fremtiden ville jeg bede om hjælp, men jeg fik en hjælp jeg slet ikke bad om og som ingen jeg kender kan nikke genkendende til.

I er måske en smule for skråsikre til at tillade nye....eller til at tillade andre's mening eller tillade muligheder for snak om emnerne ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 09:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

moerk5002 skrev:
En dansker kan ikke få arbejdstilladelse som advokat i Thailand. Korrekt........

Derfor kan der jo godt bo en dansk advokat i Bangkok, som kender til Thailov og give gode råd til venner og bekendte! godag


vi er enige mørk5002 gode råd kan alle give,

@Karisa hvem har forbudt dig at sige din mening

skulle det være mig du hentyder til så er det ikke min mening om loven jeg skriver om, men fakta som jeg har oplevet i min omgang med det thailandske rets system
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Karisa
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 09:39

Bruger

Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 05.05.12
 Status: Offline

moerk5002 skrev:
En dansker kan ikke få arbejdstilladelse som advokat i Thailand. Korrekt........

Derfor kan der jo godt bo en dansk advokat i Bangkok, som kender til Thailov og give gode råd til venner og bekendte! godag





Tak moerk5002 for et pæn måde at svare på hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Karisa
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 10:14

Bruger

Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 05.05.12
 Status: Offline

Jeg mener at i skriver meget ultimativt - du kunne f.eks have skrevet "som jeg har oplevet det de sidste ... år i Thailand..er det sådan og sådan"

I skriver alle som om kun i har den ultimative sandhed ...

At i gerne vil give folk råd (de ikke beder om) - er prisværdigt, men måske tonen eller måden man starter et råd til nogen med, kunne tænkes lidt mere over?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Karisa
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 10:14

Bruger

Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 05.05.12
 Status: Offline

Jeg mener at i skriver meget ultimativt - du kunne f.eks have skrevet "som jeg har oplevet det de sidste ... år i Thailand..er det sådan og sådan"

I skriver alle som om kun i har den ultimative sandhed ...

At i gerne vil give folk råd (de ikke beder om) - er prisværdigt, men måske tonen eller måden man starter et råd til nogen med, kunne tænkes lidt mere over?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2012 10:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Jeg føler med dig Karisa, tonen i svarene kan opfattes hårdt, endda meget hårdt og ikke særligt pædagogiske. Men du har meldt dig ind i et forum hvor du får svar direkte som du har fået her, mange af os bor herude og har erfaring med alle Karl smart typerne der gør alt for at tjene penge, derfor får det svar du får. Hårdt men lige på. og sikkert langt fra det du/i har hørt fra jeres hjælpende hånd i Bangkok, så tag det ikke ilde op, svarene er nok de mest saglige du kan finde omkring køb af hus i Thailand på nettet. Vi bruger ikke så meget tid på at skændes som andre steder fordi vi nok ikke passer ind der, vi er ganske almindelige mennesker der blot ønsker at hjælpe som er det du oplever nu.

Et godt råd til dig/jer, ville være at læse loven omkring ejerskab af hus herude som falang, tro ikke på nogen eller noget før du har læst hvad grundloven i Thailand siger, brug Google eller andet hvis du ikke er stærk i Engelsk, men husk, stol ikke på nogen før du er færdig med at læse !!
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Websitet http://www.dan-thai.dk Alt mellem himmel og jord 23 02-07-2009 15:15

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.33 sekunder | 97,865,244 Unikke besøg | jQ Blog