Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sandheden om sexturisme i Thailand
ana
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2023 18:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

Alle har noget at sige om sexturisme i Thailand - men få ved, hvad de taler om.

Det gør jeg bestemt (ved hvad jeg taler om, det er), efter at have boet i Bangkok i mere end to år ved flere lejligheder, og på første hånd set sexindustriens allestedsnærværende udbredelse der. Det er noget, jeg aldrig har vænnet mig til – og hvis jeg skal være ærlig, har jeg aldrig rigtig sluttet fred med det.

Thailand Sexturisme er ikke begrænset til Pattaya

Uanset om du vil møde ladyboys i Thailand, er Pattaya ikke din eneste mulighed. andre steder i den thailandske hovedstad er fyldt med sexturister. For heteroseksuelle mænd kan dette omfatte Patpong Night Market og Khao San Road , mens homoseksuelle mænds aktiviteter har en tendens til at fokusere på udendørs barer langs Silom Soi 4

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-06-2023 00:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hvis der er nogen der ved noget om sexturisme, så er det os gamle søfolk, ikke noget med at sidde og lure på damerne her, det havde vi sgu ikke tid til.
Det var op på baren, snuppe en stirrer på damerne, og kravle på den første den bedste.
Særlig hvis man sejlede med containere, så var det ikke lang tid vi havde til at gøre vore hoser grønne og tænke på kærlighed og romantik

I snothvalpe nu til dags har flere uger til at få det overstået, og bliver stadig røvrendt med snydedamer bøsser og andet skrammel.
driller
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2023 12:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

skipper skrev:
Hvis der er nogen der ved noget om sexturisme, så er det os gamle søfolk, ikke noget med at sidde og lure på damerne her, det havde vi sgu ikke tid til.
Det var op på baren, snuppe en stirrer på damerne, og kravle på den første den bedste.
Særlig hvis man sejlede med containere, så var det ikke lang tid vi havde til at gøre vore hoser grønne og tænke på kærlighed og romantik

I snothvalpe nu til dags har flere uger til at få det overstået, og bliver stadig røvrendt med snydedamer bøsser og andet skrammel.
driller


Ja du har retThumb men i dagens Thailand finder du næsten ingen søfolk


men nu forsætter vi med sex histrorien

This is a short, modern, history of Thailand's sex industry and follows the time from the early 60s, acknowledging that there was a vibrant local sex industry way before the American soldiers arrived, kicking off the modern era of prostitution and its more recent 'gentrification' in tourist hot spots like Pattaya, Patpong, Nana, Soi Cowboy and Bangla Road (there are plenty of others).

Thailand is known for many things, food, massages, beaches and friendly smiles . . . but there is one thing that is either commonly joked about or remains hush hush locally.

It’s the country’s sex workers and red light districts. There is a fair share of travellers who visit Thailand specifically because they want to experience this ‘vibrant’ side of Thai life. But how did it all start?

Join Natty Warisa in this journey back in time where she tells you about the brief history of the Thai sex industry here in this episode.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2023 17:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det har du ret i ana, danske søfolk er et uddøende folk, de sidste to gange hvor jeg afmønstrede på østen fra Mærsk, blev jeg erstattet af kinesere.
Hvad der derimod forbavser mig lidt hvad angår Thailand, alle de perversiteter der er til salg derude, det lader til at alle pervere føler at her kan de rigtig folde sig ud, hjemme var de blevet anholdt.

Nu må du ikke misforstå mig, jeg har også rullet mig i mudderet da jeg var yngremusic, men alt det der med svanse i dametøj, og underlige ting i trusserne har aldrig sagt mig noget.

Som min kammerat fra Jylland engang sagde, da jeg advarede ham mod de påtrængende damer i Thailand : Bare de ville gøre det hjemme.

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2023 14:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

Det er nu dejligt at få nogle friske kommentarer fra Skipper han kan bere det der Thumb


Uncovered | Sex Tourism In Thailand | Best Documentary (2021)

The purpose of this report is concern of the sex tourism in Thailand. Besides, this essay would like to describe and to discuss in the advantages and disadvantages of sex tourism to tourism industry in Thailand.

WHAT IS SEX TOURISM?
Sex tourism is a very lucrative industry that spans the globe. Of course, the burgeoning sex industry has its dark sides. But as sex is a human need and prostitution is here to stay, we should think about a pro-active and realistic approach to deal with the situation.

Although, sex tourism is the part of dark side but the earning is come from sex tourism more than other tourism. The statistics cannot be shown how much of the percentage constitutes tourists who come for sexual services. Nevertheless, it the high male sex ratio is associated with sex tourism, and then the trend is increasing rather than decreasing. Sex tourism, present throughout the world, is particular prevalent in Southeast Asia, where the connected problems of human trafficking, AIDS, and poverty, continue to flourish and claim lives at unprecedented rates



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-06-2023 09:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

Ja hvorfor, med alle de købe damer der i i landet er det vel ikke nødvendig at begå voldtægt eller er detved ikke

Det thailandske samfund har et reelt problem.

Seksuelle overgreb og chikane er meget almindelige i Thailand. Selvom der er alvorlige kampagner, sociale bevægelser eller øgede juridiske sanktioner vedrørende denne forbrydelse.

Antallet af sager om seksuelle overgreb eller chikane har aldrig en tendens til at falde.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-06-2023 07:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

det er hårde tider når der ikke er råd til en sofa Grin

There are sections of Bangkok where you will see women sitting on red plastic chairs, by themselves.

They'll be distanced roughly 50 feet from one another.

If you pass by them, you might wonder to yourself...who are they? What are they doing?

At some point, perhaps after being cat called...from them to you, you begin to realize that...all of them are prostitutes. And they're trying to solicit you for business.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-06-2023 17:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

Thumbølkrus



Paul Wallis makes a return to discuss his involvement in an operation which moved people from Thailand to the world in the early 90's.




-
-
-
-



I interview Thailand expat Paul Wallis who has spent 37 years in Thailand. Paul spent time with hundreds of sex workers in Thailand over a 9 year period and in this video Paul talks about the plight of Thailand's bargirls.



Links to Paul's books:
A Wanderer's Words: https://www.amazo...B09YRT5F59
The Essential Expat's Guide To Living In Thailand: https://www.amazo...B00T1VJKLY


00:00 Intro
00:57 I've had hundreds of Thai sex workers
02:55 How does someone become a sex worker?
07:01 What it takes to have sex with total strangers
10:30 A bargirl who got out of the game
13:08 A bargirl who killed herself
16:36 My bargirl girlfriend Ning
18:34 How prevalent is HIV in Thailand?
19:57 The oddball foreigners bargirls meet
21:25 The bargirls I hated
22:15 What happens when a bargirl gets old?
23:24 Bargirls getting scammed by Foreigners
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2023 12:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

Dansker kan og være med i sex legen både som køber og sælger griner vi snupper lige en dansk alfons som sælger sex Ø Ø Ø nej- det gør han skam ikke- i følge ham selv

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2023 16:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Og hvem er så værst, sælgeren eller køberengodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2023 13:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

skipper skrev:
Og hvem er så værst, sælgeren eller køberengodag



Hvem ved hvad, Skipper her kommmer en køber som ikke skammer sig, men bebrejder de danske barejere, der er med til at drive sexturismen. Efter han har købt den Thailandske pige via den Danske alfons


Danmark i følge Bubber. Efter at have hørt, at der eksisterer en decideret danskergade i turistbyen Pattaya, har Bubber besluttet sig for at undersøge, hvilken rolle de danske barejere spiller i den omfattende sexturisme.

Bubber vælger derfor selv at købe en pige fra en af de danske barer for at undersøge, hvor nemt det er at købe sex og for at blive klogere på pigernes vilkår.

Men Bubber er godt klar over, at pigerne ofte ikke har noget valg, og derfor bebrejder han også de danske barejere, der er med til at drive sexturismen.

"I min verden lever de som alfonser, og de har åbenbart efterladt deres moral hjemme i Danmark. De er med til at holde industrien kørende, når folk kan gå ind på deres bar og købe servitricen fri."

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2023 15:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Øv, jeg troede han skulle bolle hende i badekarretked
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2023 13:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

skipper skrev:
Øv, jeg troede han skulle bolle hende i badekarretked


fy skam Skipper Angry

U P S hvad har vi her, er det endnu en dansk alfonser som sælger sex i Thailand, pu-ha det kan da ikke passe eller kan detGrin

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2023 18:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jo det er da meget sjovt med alle de videoklip fra det forrige århundrede med gamle værtshusejere, men jeg kan da huske dengang jeg var ung og smuk, og lykkedes, adskillige gange at få gratis fisse ved hjælp af snakketøjet, og det var ikke kun i Thailand men også i Singapore og Hong Kong.
Hemmeligheden bag er hemmelig, men tænk på hvordan man behandler et andet menneske, så falder 10 øren måske, og den virker også i Danmark og SverigeThumb

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-06-2023 08:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

lidt om det samme men ikke helt der er jo flere om festen

Har Skipper været ung, ja måske music

Har Skipper været smuk- det finder jeg svært at tro pågodag

Er jeg fuld eller tosset, nej er Stort NEJ jeg er begge dele ølkrus

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-06-2023 16:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg begynder at blive lidt mistænksom her.
Du virker helt opslugt af at andre tjener penge på at sælge fisse i Thailand, mens du selv sidder forarget henne i hjørnet og surmuler.
Sig os en ting, hvorfor rejste du til Thailand på ferie.
Var det fordi du godt kunne lide at gå rundt og svede som et svin, og kigge på palmerne.
Nej vel, du kom fordi du her kunne opleve dine syge sexfantasier i fred og ronej
Du er gennemskuet, gå til bekendelse.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2023 07:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

skipper skrev:
Øv, jeg troede han skulle bolle hende i badekarretked


Det gjorde han iflg rygterne også....!

Men først da kameraerne var slukket godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2023 06:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

skipper skrev:
Jeg begynder at blive lidt mistænksom her.
Du virker helt opslugt af at andre tjener penge på at sælge fisse i Thailand, mens du selv sidder forarget henne i hjørnet og surmuler.
Sig os en ting, hvorfor rejste du til Thailand på ferie.
Var det fordi du godt kunne lide at gå rundt og svede som et svin, og kigge på palmerne.
Nej vel, du kom fordi du her kunne opleve dine syge sexfantasier i fred og ronej
Du er gennemskuet, gå til bekendelse.


@Skipper Shock SE nu godt på fotoet . det er derfor jeg rejser til SEX byen Grin

www.thai-dk.dk/uploads/norskkirke 5.JPG



»læs mere omSjømannskirken HER


Søg og du skal finde,prøv det Skipper ølkrus

www.thai-dk.dk/uploads/Udklipkirke.JPG
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ana
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2023 08:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 21.02.19
 Status: Offline

vi/jeg afslutter nu histrorien om de frække lyster/damer






Jeg ønsker alle en god og behagelig rejse til byen hvor du kan købe/få alt lige fra kirke grød til frække damergodag


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2023 17:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Den norske sømandskirke har de fleste danske søfolk stiftet bekendtskab med.
De havde svært ved at forstå at vi hellere ville sidde oppe skrigegaden med en lille dulle i den ene hånd, og en kold bajer i den anden, i stedet for at sidde i kirken og lytte til en gammel skrøne om en jøde der var blevet sømmet op på væggen af nogle italienere for to tusind år sidenklap
Jeg kan huske vi lå ved kaj i USA engang, jeg stod og fik en stille pils og en smøg sammen vores norske bådsmand da præstefanden kom op ad gangvejen og gik i kødet på bådsen der ikke var så lirlig på tanken om gudstjenester.
Under diskussionen slog præsten til bådsens bajer der stod på rælingen, hvorpå bådsen promte svarede med at slå ham i gulvet.
Det endte med at præsten gav op, og vi andre gik i skrigegadenThumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 6 21-04-2024 12:00
Førtidspension og et liv i Thailand De fastboende 16 20-04-2024 16:49
Smag på Thailand Hele Thailand 97 20-04-2024 15:16
Thailand Is No Longer Cheap.. Hele Thailand 1 09-04-2024 12:57

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,429,527 Unikke besøg | jQ Blog