Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Et tilbud som er for godt til at være sandt !!!
up2you
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2022 18:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Dette indlæg skrev jeg dagen efter jeg modtog Guldkort tilbuddet fra Thai Airways. Men af mærkelige grunde gik min forbindelse til siden ned under mit skriveri - jeg har ikke siden kunne logge mig ind før nu. Fik meddelelsen at mim ip adresse var bandlyst. Mystisk.


Fra: Thai Airways E-marketing Sendt: 28. juni 2022 05:04Emne: ‘TIME TO GOLD’ - The Fastest Way to Enjoy Gold Status!Dear Royal Orchid Plus Member,‘TIME TO GOLD’ package, the exclusive deal that offers you an exceptional travel experience.

The package includes an Air Ticket Cash Credit Voucher plus a complimentary Royal Orchid Plus Gold membership status, which will let you enjoy the magical journey of leisure with THAI through the unrivaled privileges and benefits.Sales Period : From Now – 31 July 2022Cash Credit Voucher Usage Period : From Now – 31 December 2023Purchase ‘TIME TO GOLD’ package with just a few simple steps at www.thaiairways.c... more

xxxxxxxxxx

Har netop fået dette tilbud Fra Thai' Airways, som er svært at sige nej til. Den lette vej til at opnå Guldkort status.
Der er bare lige et par kolbøtter der skal klares. Måske er det min bordregner som trænger til nye batterier, men mit regnestykke, bliver ved med at ende med, at jeg skal betale:78.000,00 DKK for at opfylde kravene.

Men det er sikkert bare mig, som ikke kan se det helt vilde i tilbuddet.

Først stjæler Thai' Airways alle mine allerede opsparede point fra før Coronakrisen. På den måde, at mine point under Corona krisen stille og roligt udløb henad vejen. Mine mange point som ikke kunne udnyttes under Corona krisen Udløb, måned efter måned de år, vi IKKE kunne komme til Thailand pga. No Flight, indrejseforbud og andre benspænd.

Har vi en matematikker til stede ? Som kan forklare mig hvorfor jeg pludselig ser mig selv som malke ko og tankeløs investor for Thai' Airways ?

Eller er det, den gamle historie, - Når et tilbud er for godt til at være sandt, - er det som regel rigtigt. Kan desværre ikke linke, da det vil åbne for mit navn og medlemsnummer hos Thai' Airways.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2022 20:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det lyder da rigtigt grimt det der up2you, jeg håber det er en fejltagelse af Thai Airways der bliver rettet senere.

Forbavset bliver man desværre ikke, i Thailand kan alting ske, det er altid pengene der kommer først, og går den, så går den.

Håber du får det du har optjent.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-07-2022 01:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Eller er det, den gamle historie, - Når et tilbud er for godt til at være sandt, - er det som regel rigtigt. Kan desværre ikke linke, da det vil åbne for mit navn og medlemsnummer hos Thai' Airways.

Se Guldkorttilbuddet her:

https://www.thaia...-gold.page
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Verden på vrangen / Utroligt men sandt Alt det andet 386 08-01-2024 12:17
Hermed ønsker jeg alle et rigtig godt nytår, og tak for året der snart rinder ud **Baren** 2 31-12-2023 20:35
At være sømand Film, bøger etc 5 20-07-2023 11:56
Thi LoSu-vandfaldet i Taks Umphang Wildlife Sanctuary vil være lukket fra 1. juli til 31. august Øst Thailand 1 24-06-2023 17:24
Sådan undgår du at være en forfærdelig turist Hele Thailand 1 04-04-2023 07:11

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.28 sekunder | 97,852,213 Unikke besøg | jQ Blog