Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Det nye Thai Airways
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-12-2021 11:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3424
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Det nye Thai Airways

InsideFlyer er i øjeblikket i Bangkok og skal i morgen til en stor agent og bureau event med Thai Airways onsdag og torsdag. InsideFlyer er eneste medie fra Norden og de skal se om de kan finde ud af hvad det “nye Thai” er.

InsideFlyer tog afsted med en Thai Airways Airbus A350 i søndags fra Københavns Lufthavn. Flyet var overraskende ganske fyldt og InsideFlyer gætter på at tallet er omkring 80-90%. Business Class kabinen var 100% fyldt på denne afgang. Så der er gang i Thailand igen her op mod jul.

Det betyder også at Thai Airways indsætter en Boeing 777 her i minimum resten af december måned.


»Følg med på: InsideFlyer
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-12-2021 15:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3424
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Sidste nyt fra InsideFlyer's besøg i Bangkok

Thai Airways har løftet sløret for at de arbejder med at ville sælge flybilletter uden medfølgende bagage og gratis sædevalg.

Præcist hvornår denne nye “unbundled economy” billet ser dagens lys var Thai Airways ikke helt klar til at fortælle, men de planlægger at det sker i 2. kvartal 2022, så inden for godt 6 måneder. Det vil dog ikke overraske om det bliver forsinket. Men faktum er at Thai Airways nu tager hul på en rejse, som flere andre flyselskaber har været godt i gang med i et stykke tid.

Thai Airways fortæller at de vil lave unbundling af deres flybilletter, startende med Economy.

Betyder det så billigere flybilletter?

Nej – det gør det nok reelt ikke. De gange vi tidligere har set et flyselskab indføre ligende light billetter, så har den laveste pris ikke som sådan flyttet sig.

Dog kan vi håbe at det i dette tilfælde vil betyde lidt billigere flybilletter med Thai, da de ofte ligger med en lidt højere pris end konkurrenterne. Tiltaget bliver netop taget for at kunne konkurrere bedre fik vi at vide af Thai Airways.

»Læs nærmere på: InsiderFlyer
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2021 00:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Jeg tror at Thai' Airways, skal passe på med deres pris politik.

Er selv lige ankommet til LOS, godt nok på Business Class, som dog intet har med den tidligere Busines Class at gøre.
Der er skåret ned på alt! En tynd Light version til fuld pris. Min tur var med en gammel slidt 777/300, sikkert leaset.

Det bedste at sige om turen, var at Cabin Crew, var meget mere service minded end tidligere, hvor man de sidste år før Covid, havde fornemmelsen af, at vi passagerer var til for personalet og ikke omvendt.

Der er i dag et større udvalg end længe fra konkurrerende Fly-selskaber, til helt andre priser.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2021 08:01

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Hvad har du betalt for turen og hvor lang tid hernede?

jeg var selv med Austrian air, det gik da an. Men Szwiss air var bedre før corona.
www.maephimproperty.com
Grand Beach 1. Mae Phim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2021 10:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

[quote]sam skrev:

Hvad har du betalt for turen og hvor lang tid hernede?

jeg var selv med Austrian air, det gik da an. Men Szwiss air var bedre før corona.[/quote

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Billet prisen har intet med oplevelsen at gøre, da alle på Business Class, fik samme behandling. Men til dit spørgsmål, kan jeg oplyse at min billet var købt til normalpris i marts 2020, med afrejse i maj 2020. Senere har Thai' hen ad vejen ændret min billet dato ca.4-5 gange alt efter hvornår man igen troede man var i luften og hvilket fly de ville flyve med. (Læs antal forventede passagerer). Først Airbus, men jeg kom som skrevet med Boing 777/300

Jeg har tidligere fløjet flere gange med Austria A. også Business Class og været godt tilfreds. Meget godt tilfreds. Men stoppede efter A.A. begyndte at tilbyde passagerer, at de kunne afgive et prisbud på Business Class billetter, ca. en uge før afgang. Nogle passagerer, kunne så flyve til den måske halve pris, af det som vi andre havde betalt. Dårlig stil.

Swiss Air og Luft Hansa, har jeg kun hørt godt om. De Mellemøstlige selskaber har jeg endnu til gode at prøve.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-01-2022 16:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3424
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Thai Airways kommer med Signature Cocktails, deres egen kaffe og pre order af dit måltid

Thai Airways starter året ud med at lancere nogle produktforbedringer ombord på deres Business Class. Det sker i løbet af året.

Thai Airways lancerer 3 nye Signature Cocktails i en Air Café

Den første Signature Cocktails er navngivet efter adressen for hovedkvarteret i Bangkok og inspireret af en Aperol Spritz. Der bruges champagne og så “Butterfly Pea” limonade i stedet for.

Den anden Signature Cocktails er navngivet “Smooth as silk” efter deres kendte slogan.

Det er en frisk drink, men med et twist, da der i stedet for en sukkerkant på glasset er lavet en salt og chilli kant. Det gør denne cocktail til en frisk og lettere krydret at drikke. Den var klart en favorit og let drikkelig.

Den sidste drink er for kaffeelskere, da den er baseret på (kold) kaffe og vodka. Dertil får den lidt asiatiske smagsnuancer ved at bruge juice lavet af kokosnød.

Thai Airways lancerer deres egen kaffe ombord

Den nye kaffe som Thai Airways lancere kalder de “Black Silk Blend”. Det kommer fra det nordlige Thailand fra Doi Tung’s miljøfokuseret produktion. Tidligere var det opium marker, men det er en del af den gode historie at bønderne nu får deres indtægt fra at dyrke kvalitetskaffe i stedet for.

Pre Order af måltider ombord

Den sidste nyhed i rækken er at du kommer til at kunne lave en pre odrer af dine måltider ombord.

Det gælder for både hovedmåltidet og så det måltid der serveres før landing. Du bestiller dine valg af måltider på en ny Thai Airways hjemmeside, hvor du kan se mulighederne.

Det gælder i øjeblikket kun for afgange fra Bangkok og kun for kunder i Business Class.


»Læs og se nærmere på:Insideflyer.dk


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-01-2022 15:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Det var på tide.

På min sidste tur var der intet menu kort. Den arme steward, stod med en håndskrevet blyants notits i sin hånd, når man spurgte hvad der kunne vælges mellem af måltider. INTET.

Hele turen på business class osede langt væk af discount. Det er vel ikke meningen, når billet prisen ellers er høj nok

Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Inside a Thai prison... and more stories Discover Thainess 9 28-03-2024 09:47
Thai man survives black bear attack during ant egg hunt Nordøst Thailand 1 13-03-2024 14:14
World Muay Thai Championship Kicks Off Today on Jomtien Beach! Nyheder fra Pattaya 1 11-03-2024 14:18
Jailed former Thai leader Thaksin granted parole - PM Nyheder på andre sprog 4 19-02-2024 11:31
Thai Airways klar med stor ordre Flyselskaber 1 12-02-2024 15:04

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 97,864,504 Unikke besøg | jQ Blog