Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Flashback
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2019 20:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg sad og læste historien om den unge pige som havde en Far der sad i fængsel.

https://www.dr.dk...-forsvandt

Og kom til at tænke på en veninde min datter havde da hun var omkring 12 år gammel.

Hendes Far sad i fængsel for et mord begået her i byen, hendes Mor var Thailandsk og faderen var Svensk, de havde en restaurant her i byen dengang.
Han var indblandet i noget snavs med narkotika og en dansk rockerbande, og det mundede ud i at han skød en dansk rocker inde i restauranten der var kommet for at indkassere penge.
Det var sgu synd for den lille pige, jeg kunne se det på hende når hun var på besøg hos os.

Jeg var jo en af de der røvkedelige fædre der havde den uvane med at køre på arbejde kl.06 og vende hjem kl. 1630, hun hadede mig for det kunne jeg se, men samtidig ville hun elske hvis hendes Far havde gjort det samme.

Jeg kan huske da han blev prøveløsladt, og kort tid efter begyndte at køre rundt i en stor fed Mercedes på tyske plader, han havde charmet sig ind hos konen der netop havde startet en thai/svensk venskabsforening og derfor var lidt hot både på lokal-tv og i avisen.
Jeg advarede konen mod at have nogen som helst kontakt til ham da det kunne skade hende senere, og ganske rigtigt så blev han senere anholdt nede i Tyskland, og sigtet for planeret mord.

Hvordan det senere gik for den lille familie ved jeg ikke, men det må have været hårdt for en lille pige at bære på den byrde.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,136,759 Unikke besøg | jQ Blog