Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Udvist pga af manglende lønsedler
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-05-2019 09:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3427
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Flemmings kone er sygeplejerske: Udvist pga af manglende lønsedler


Kan det virkeligt være rigtigt, at man som dansk statsborger efter 10 års ægteskab, med en fælles datter på 10, der er dansk statsborger og går i dansk skole ikke kan få opholdstilladelse i Danmark, spørger lagerarbejderen Flemming, hvis kone har fået en trist besked fra de danske myndigheder

- Fucking Lorteland.

- Så fik vi for anden gang afslag på familiesammenføring. Og min kone skal ud af landet inden 2 uger.

- Vi har været gift i 10 år og har en datter på 10, der er dansk statsborger og går i dansk skole....

Det er da heldigt at jeg kan tale dansk
- Og som begrundelse for afslaget siger de, at vi ikke opfylder mindst 4 ud af 6 betingelser. Den eneste betingelse de mener vi har dokumenteret er, at jeg kan dansk. Denne betingelse er ufravigelig, så det var heldigt...

- Så vi mangler altså 3 ud af de 5 sidste.

- Jeg mener nu selv, at vi har dokumenteret alle 5.

Sådan indleder lagerarbejderen Flemming L fra København et brev til nationen! om de i hans og konens øjne helt urimelige dokumentationskrav, de danske myndigheder har stillet op, før de vil give en lille familie bestående af mor, far og et barn, lov til at bo i Danmark. Flemming - som mødte sin kone i Chaing Mai for 12 år siden - synes afslaget er ekstra skørt, fordi Saichol har en sygeplejerske-eksamen og masser af praktisk erfaring fra Thailand. Og hun er også meget opsat på at starte hjemmehjælper eller sosu-assistent i Danmark, hvis hendes thailandske sygeplejerske eksamen (heller) ikke kan blive godkendt.

læs mere her: https://ekstrabla...er/7637802

www.thai-dk.dk/uploads/desktop-2019.png
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
16-årige thailandsk pige udvist til Thailand Nyheder på dansk 1 02-12-2022 09:55
Manglende "kørekort"? Alt mellem himmel og jord 1 27-12-2017 10:09
Thailandsk kvinde takkede retten efter at være blevet udvist Nyheder på dansk 1 20-05-2017 18:23
Støttegruppe vil hjælpe udvist familie Nyheder på dansk 99 16-11-2016 23:11
Vietnamesisk indvandrer klager over manglende stigmatisering Nyheder på dansk 1 22-09-2013 13:51

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 97,912,418 Unikke besøg | jQ Blog