Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Tak for alle de pæne ord
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 10:14

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvor er jeg dog bare ked af, at jeg skal læse noget sådant, som jeg er idiot, jeg er en anden og andet. Jeg er lige kommet hjem fra hospitalet i går, og fik lyst til at læse lidt på denne side igen. Jeg kan da se, at fordi jeg har været væk et stykke tid, er der nogle der vil ligge mig for had. Jeg kan jo nok ikke gøre noget ved dette, ud over at holde mig væk i fremtiden.
Jeg mener bare ikke dette er fair, specielt din sidste bemærkning Swed. Den Swed.

Jeg har her i den sidste uge været på et specielt cancerhospital for at få checket diverse ting, som desværre ikke er som de skal være. Jeg afventer nu resultaterne fra alle disse indgreb og prøver, og håber selvfølgelig det bedste.

Jeg er ikke rigtig klar over, hvorfor i på denne side nu har startet en manse fan klub, så jeg må vel nok egentligt stoppe her. Jeg har jo sagt det før, men jeg kan nu se, at jeg stadig kan komme på som Manse, så dette er åbenbart ikke endnu blevet ordnet, så jeg synes lige at jeg ville skrive dette, for at stoppe den hetz på min person fra flere.

Nå mit liv skal jo fortsætte med min dejlige familie, og mit håb er da, at jeg endnu får et par år sammen med dem, for jeg er overbevist om, at jeg også nok skal komme igennem denne kamp, hvis der skulle vise sig, at der er nogen problemer, men med mit positive sind, vil jeg vove den påstand, at det bare er noget jeg har drømt.

Kære Tizzer. Jeg ved ikke hvorfor du hele tiden skal være ude efter mig, men du må vel have dine grunde til dette, så jeg kan vel ikke gøre så meget ved dette.

Jeg er som JSH, meget træt, men jeg er så heldig, at jeg har verdens bedste sygeplejerske, min kone, og det er jeg meget stolt af, så jeg bliver bare feteret ud over alle grænser i øjeblikket. JSH kom du herud til Manse, så vil min familie tage vare på dig og vi kan så have det sammenhold, at vi kan have ondt af os selv, Ja lidt humor skal der være plads til.

Min dejlige kone har placeret mig i mit elskede lysthus med alle hendes 300 orkideer omkring mig, samt 3 puder under rumpen og en iskold singha, så livet er jo ikke så værst endda.

Kan i alle have en god dag, hvorend i er i verden, og med det håbe om, at jeg når jeg måske kommer på igen engang i fremtiden, forbliver jeg

Med venlig hilsen

Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 10:21



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hejsa Manse håber sgu ikke du stopper herinde, glem alle de negative kommentare du får og ignorer dem, ved da godt de kan være hårde at sluge, men tænk på det er kun et fåtal der skriver negativt så glem dem.

Takker for tilbudet og vil da hjertens gerne op og se dit paradis, men desværre er min ferie udskudt til foråret.


Hav nu en rigtig god bedring og pas på dig selv håber alt det bedste for dig og din familie.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 10:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej Manse...

Ønsker dig alt godt fra klippeøen BORNHOLM...
det kan være vi mødes dernede....

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 11:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Kære Manse
Må jeg først ønske god vind, og pøj pøj med resultatet, af undersøgelserne, ventetiden er altid værst.
Du føler dig ramt af de hårde ord, forståeligt, det er jo med ord, som med solstråler jo mere koncentreret de er, jo dybere brænder de.
Jeg personligt må da også indrømme at jeg har haft min tvivl, om hvor vidt du var udmeldt eller ej, om du skrev under andre navne. Stadig vil jeg så sige, at dette forstår jeg ikke at nogle gør, hvorfor ikke stå ved hvem man er, og hvad man står for.
Men som Albert Engstrøm har sagt " det er godt at løgnen findes, for tænk hvis alt man hørte var sandt"

Det er dejligt du har sådan en sød hustru, og at hun har skabt det idelle rekreations sted for dig, lyder som ren lise for sjælen.
Så fortsæt med at se imod himlen, for i jorden kan du jo altid komme. så..Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 12:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Hej Manse

Det lyder ikke godt med din og konens sygdom. Vil dog håbe at I begge kommer over det.
Hvorfor nu stoppe her, hvad er der blevet af dit gode humør og din store optimisme ??
Bliv ved, det er da dejligt at nogen gider skrive om alle sider af Thailand.
Men kan se at denne side måske er ved at udarte sig på samme måde som DTW. Ensretning, og ellers holde kæft. Nej Manse, Jeg vil savne dig, så bliv venligst

Rigtig god bedring og nyd du din Singha, er den ikke for stærk, Prøv med en Chiang draught beer :-)

de bedste hilsner
Kim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 16:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser Manse

ja det er en rigtig sød kone du har,og en sød datter også
så op med humøret og skide være med tizzermand/michael
og lad os da endelig fortælle at der er nogen vi holder af,
jeg nyder her rare mennesker ok der er lige nogle som godt kan li at lave ballade kun for balladens skyld. *DR*

bamsen
en udstøødt fra dtw som de jo kan li at kalde os allesammen. så admin john og de andre admin fra dtw de må jo så også være udstødte,:P siden de kommer herind.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 16:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser Manse

ja det er en rigtig sød kone du har,og en sød datter også
Og du er jo en pragtfuld mand at besøge og være sammen med.
Ok der var lige det at jeg jo fik gratis colaer, Thumb


Så op med humøret og skide være med tizzermand/michael
og lad os da endelig fortælle at der er nogen vi holder af,

ok der er lige nogle som godt kan li at lave ballade kun for balladens skyld. *DR*
men held og lykke med prøverne manse og skriv endelig igen.

bamsen
en udstødt fra dtw som de jo kan li at kalde os allesammen.
så admin john og de andre admin fra dtw de må jo så også være udstødte,:P siden de kommer herind.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 21:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Manse....

Jeg magler nogle af dine posetive indlæg......

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 02:45

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

manse skrev:
Jeg er lige kommet hjem fra hospitalet i går, og fik lyst til at læse lidt på denne side igen.

. . . . .

Jeg har her i den sidste uge været på et specielt cancerhospital for at få checket diverse ting, som desværre ikke er som de skal være. Jeg afventer nu resultaterne fra alle disse indgreb og prøver, og håber selvfølgelig det bedste.

Fortæl noget om, hvor godt det vr på hospitalet og hvad dt kostede. Det kan være af interss for mange danskere både i Danmark og i Thailand.

Mit helbred er heller ikke så godt, som dt burde være. Men jeg er for længst holdt op med at ryge, og mine lunger fejler ikke noget. Jeg drikker ikke spiritus, så min lever er o.k. (Jeg har set adskillige bukke under på grund af en dårlig lever og for meget spiritus.) Men jeg har drukket for meget Coca-Cola og siddet stille i dagevis foran min computer for at koncentrere mig om hstende oversætelsesopgaver. Det er gået ud over helbredet.

Jeg håber, du kommer dig.

Jeg ved ikke, hvad utilfredsheden omkring dig drejer sig om. Mig irriterer det kun, at du omtaler dig selv i tredje person. Sig 'jeg' i stedt for!

Lad os se nogle oplysende beretninger om dine opleverlser på hospitalet. Det vil være nyttigt for andre.

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 02:51

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

bamsen skrev:
bamsen
en udstødt fra dtw som de jo kan li at kalde os allesammen.

Nå, der ser ud til at være nole stykker af os.

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 09:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

Manse jeg vil vædde, det danske kongerige på dine resultater falder positive ud, men nu har du igen igen udstillet dit opmærksomheds behov.
Du fejler ikke en skid, og nu har du igen udstillet dit behov, for at få medynk og søde ord.

Du er mere fuld af løwn, end en spædkalv er af møg.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 10:00

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej tizzer

Ja vi kan jo alle falde i "deep" water. Jeg hader ikke dig ,men det er åbenbart ikke gensidigt, for du må jo have noget at have det i siden du kan fremkomme med den påstand.

Få dig dog et liv kære venved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sula
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 14:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Davs Tizzer
jeg har så absolut ikke noget imod dig, men syntes det er under lavmålet med din udtalelse om at manse ikke fejler en skid.
Det ved hverken du,Manse eller nogen af os andre, så slå lige lidt koldt vand i blodet inden du kommer med dine udtalelser før der foreligger nogen svar på Manses prøver. Syntes også selv at han kan være lidt af et tudefjæs og læse/høre på i ny og næh, men man kan også blive for langt ude og høre på og det er du ved at være.
Og må i samme åndedrag lige indskyde hygger mig med at læse alle's indlæg herinde.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 14:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

davs sula
Til din orientering er der nu kommet svar på alle ham manses prøver, er du spændt på reultatet, nu skal du ikke vente længere.Spændingen kan nu udløses.skaal

Her har du resultatet fra ham manses prøver fortalt af hovedpersonen selv:

Jeg har fået mine resultater i dag. Alt hvad der blev fjernet et vist sted og undersøgt senere, var godartede, så ingen problemer med dette.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 15:30
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

det var så det tizzer du er udelukket i 60 dage



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 15:45



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Takker web, så har vi sgu da fred for de personangreb i så lang tid.

Og det er dæleme da en god ordning med karentæne i stedet for udelukkelse. Så kunne det være folk kunne tænke sig om næste gang de kommer ind.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lunteleif
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 16:37

Bruger

Antal indlæg: 13
Tilmeldt: 02.07.09
 Status: Offline

Kære Web

Hvorfor udelukkede du ikke manse, da han bad dig om det ?
manse 26 august 2009 12:27
kære webmaster venligst slette manse fra denne side. Jeg har fået nok. Håber det bedste for siden men de nye tiltag er ikke mig, så venligst slette mig fra siden


og nej jeg er ikke michael eller nogen som helst anden. Jeg hedder Leif Nielsen og kommer fra Randers området.


lunteleif og tizzer er en og samme person sender fra ens ip nr.


hilsen admin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2009 00:00

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

når du giver folk karentæne burde du også spærre ip.. ellers forsvinder meningen med det totalt, når man bare kan åbne en ny konto

dobbelt og 3 dobbelt profiler burde også være forbudt.. kan slet ikke se der skulle være en mening med det, medmindre selvfølgeligt man ikke kan stå ved det man selv skriver
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sula
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2009 03:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Til Administrator

Men når du så finder ud af der er dobbelte profiler og folk med 3 profiler bliver vi vel underrettede om hvem det er ligesom det var tilfældet med Tizzer/Lunteleif.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2009 06:13



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ok skal vi ikke komme tilbage til sporet igen efter der er blevet ryddet op og tak for det.

Men til Manse håber du ikke er blevet slået ud af hvad der blevet skrevet, og at du vil skrive herinde igen du vil blive savnet.

Op på hesten igen med dit positive input, ok det er selvfølgelig ikke alt hvad du skriver som er rigtigt, men din positivitet kan ingen tage fra dig, og det er det som er så dejligt ved dig.

Vil til dels give Bent lidt ret i at når du skriver så skriv i jeg form, det lyder bedre, men ok det skal du selv bestemme, det vil jeg ikke lave om på.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hermed ønsker jeg alle et rigtig godt nytår, og tak for året der snart rinder ud **Baren** 2 31-12-2023 20:35
Leveattest - for alle der modtager pension udenfor Danmark De fastboende 1 18-06-2023 18:36
Alle indrejse restriktioner fjernes fra den 30 september ved rejse til Thailand Diverse 2 01-10-2022 18:14
Vi kan alle blive enige om, at Team Thailand spillede en fantastisk VNL 2022 Discover Thainess 1 05-08-2022 13:40
British Airways har aflyst alle direkte fly fra Storbritannien til Bangkok indtil oktober 2022 Flyselskaber 1 20-12-2021 17:13

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 100,813,699 Unikke besøg | jQ Blog