Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Lidt mystisk?
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2017 16:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Har I andre også lagt mærke til at dansk flygtningepolitik er blevet et spørgsmål om hvilken religion flygtningene har.
Og ikke så meget om hvilke rettigheder de har når de kommer til Danmark.

Det jeg mener er at hvis en dansk statsborger gerne ville have sin udenlandske ægtefælle med til Danmark, hvad der ellers aldrig før var de store problemer med, pludselig er blevet et kæmpeproblem, og det selvom de kunne forsørge sig selv, og kunne bevise det.

Det er efterhånden kommet så langt ud at vi allesammen skal behandles som muslimer, af skræk for at muslimerne ellers anklager os for at overtræde menneskerettighederne.

At danskere der vender hjem med en udenlandsk ægtefælle skal bevise at deres tilknytning til Danmark er større end deres ægtefælles tilknytning til deres hjemland er jo befængt.

Det er gået så vidt at danske statsborgere fratages deres rettigheder, for at at få ram på muslimerne.

Og så er det jeg spørger, hvad fanden er der sket mens Holger Danske fik sig en middagslur oppe i Helsingør.

Hvis der er nogen af jer der nogensinde har hørt om to jøder der har fået afslag på familiesammenføring i Danmark, så hører jeg gerne fra jermusic
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2017 07:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

At danskere der vender hjem med en udenlandsk ægtefælle skal bevise at deres tilknytning til Danmark er større end deres ægtefælles tilknytning til deres hjemland er jo befængt.

Det er gået så vidt at danske statsborgere fratages deres rettigheder, for at at få ram på muslimerne.


det er nok forde at en dansker har glem koden, der giver ham alle rettigheder

koden er som følger

Giv mig Asyl

Du er Racist
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Lidt nostalgisk til gamle søfolk se med Alt mellem himmel og jord 1 25-01-2024 11:32
*Værnepligtige* som er lidt anderledes Skik og brug 5 23-10-2023 11:09
Jeg begynder at blive lidt nysgerrig. Alt det andet 1 13-10-2023 11:54
Lidt til husarerne. **Baren** 6 16-02-2023 16:33
Der sker kun lidt i Badebyen videoer Fra Pattaya 3 24-05-2022 13:57

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 97,858,440 Unikke besøg | jQ Blog