Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
sundhedsforsikringer Thailand
12sal
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2009 09:42

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

Min pige er lige kommet hjem efter 2 dages grundige undersøgelser på et specielt hospital for alle 30 Baht personer med henvisninger til dette sted.

Hun har jo penge på bogen, så hun springer køen over gelinde, og uden problemer. Ja Thailand er jo ikke så anderledes fra Danmark.

Thailænderne mener jeg er specielle, med hensyn til sygdomme.

Får de konstateret noget. Det være sig en lille ært i brystet eller andet. Så er de allerede ved at arrangere deres egen begravelse.

Jeg tager lige en lille slurk mere af min danskvand med farve, for hun viste mig regningen for alt dette. Overnatning ,en hulens masse undersøgelser af underliv, bryster samt røntgen og alt andet. 4.900.- bhat.

Undskyld siger jeg bare. Hvor kan man finde et privathospital i Danmark, der kan gøre det for samme pris.

Jeg har selv været igennem møllen fordi jeg jo drikker, ryger og alt andet.

Jeg brugte en hel dag på et privathospital, hvor de tog blodprøver, billeder af lunger og andet, samt alt det andet vi gamle mennesker kan komme ud for, sukker og meget andet.

Priser var godt nok lidt pebret 3.400.- baht haha.

Det jeg prøver her at pointere er, at alle disse forsikringsselskaber der ønsker at tegne den enkelte alle disse sundhedsforsikringer.

De tjener mange penge. Rigtig mange penge.

Jeg har gjort dette igennem mange år, at jeg har sat disse forsikringspenge ind på en lukket konto, som kun kan bruges til dette.

Efter at have undersøgt de forskellige priser, kan jeg nu få bypass, og andet for det jeg nu har sparet.

Dette er nu blevet til mange penge. De skal ikke bruges men er en opsparing til en eventuel sygdom. Hvis det ikke sker, ja så er pengene jo tjent til familien og ikke et forsikringsselskab.

Det skal også lige siges, at hvis jeg kommer ud for et trafikuheld, ja så tager den forsikring som jeg har der, jo vare på dette op til 10. mill. baht, så det er der jo taget vare på.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2009 09:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Det må siges at være billigt, en dansk seng, kan nemt komme op i omkring 5000-10000.- alt efter hvor, og hvad man fejler.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2009 09:59



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja jeg må da prise mig lykkelig over jeg er indlagt herpå danmarks bedste hospital skejby. Har ligget her i over 22dage nu men er heldigvis på vej hjem i dag venter kun lige på min sidste blodprøvesvar og mit medicin.

Men hold da op hvis det havde været i thailand og man ingen forsikring havde så tør jeg ikke tænke på hvad der ville været sket.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
12sal
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2009 10:15

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

Hej Jsh

Håber alt er vel, så du igen kan blivet fit for fight.

De har også gode hospitaler herude, derom ingen tvivl.

Håber det bedste for digThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 10 18-05-2024 11:39
Thailand Postcard Billeder fra Thailand 32 18-05-2024 11:34
Fem skønne nationalparker i Thailand Hele Thailand 1 18-05-2024 11:24
Thailand’s ‘Little Russia Fri debat: Phuket 5 17-05-2024 09:27
100 Reasons To Pack Your Bags For Thailand Hele Thailand 2 15-05-2024 08:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 100,809,861 Unikke besøg | jQ Blog