Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hjemve mod Thailand
Bent
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 15:46

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

Jeg så på TV2-nyhederne i middags et indslag om thailandske prostituerede i Danmark. Dem var der en del af. De arbejdede alle sammen på bordeller. De var blevet hentet til Danmark på turistvisum af bagmænd, fik man oplyst, og de kunne ikke rejse tilbage, før de havde tjent til billetten.

En af dem, som talte noget engelsk, udtalte sig grædende om, at hun havde tre børn i Thailand, som hun meget gerne ville tilbage til.

Mine egne iagttagelser på området i Thailand, som jeg desværre ikke kan redegøre for i detaljer, da jeg til dels har gjort dem i min egenskab af at være thai-dansk oversætter, er imidlertid, at de thailandske damer selv er vildt opsatte på at rejse til Danmark og arbejde som prostituerede. Nogle af dm havde tjent millionbeløb. Andre var blevet forstyrret af politiet eller skattevæsenet.

En politimand udtalte, at ’det’ (jeg blev ikke klar over hvad) var ulovligt både i Danmark og i Thailand, og at man samarbejdede med thailandsk politi på området.

Jeg kunne ikke lade være med at tænke på, hvordan det gik sidst, da Rigspolitiet samarbejdede med thailandsk politi. Det var i sagen om Bandidos-motorcyklisternes hvidvask af 100 millioner DKK. Det blev en næsten total fiasko. Men de danske politifolk fik da et ophold på feriestederne Ko Samui og Pattaya, og thailandske politimænd fik også betalte rejser til Danmark.

Mvh
Bent
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 16:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser

ja de er nogle svin dem som laver de numre.og de burde straffes i thailand for det lort.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jesperfrb
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 23:01

Bruger

Antal indlæg: 176
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

Tjaa, bare fordi det bliver vist på tv, er jo ikke det samme som at det sandt! Ved hun er dansk gift, og kokainmisbruger!

Og så syntes jeg vi lige skal tage den derfra!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 23:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

bamsen skrev:
Davser

ja de er nogle svin dem som laver de numre.og de burde straffes i thailand for det lort.

bamsen


bamsen, jeg tror de piger er fattige, og måske ikke selv ikke vælger deres partner , du må ikke dømme dem for hårdt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 02:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser
ja det var nu mændene jeg tænkte på.
jeg ved godt at jeg måske ikke skrev til ordenligt,så det kunne forståes.

Ja det er flerepiger som trækker i istedgade og deromkring ,fra thailand,de er narkomaner nu,og et par som er thai/danske også
Sørgeligt som de slev siger,det er fordi de er kommet til danmark,deres liv er ødelagt.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 06:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3626
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

b
amse skrev
Ja det er flere piger som trækker i Istedgade og deromkring ,fra thailand,de er narkomaner nu,og et par som er thai/danske også
Sørgeligt som de slev siger,det er fordi de er kommet til danmark,deres liv er ødelagt.


ja måske var de helt vilde for at komme til Danmark som Bent skrev, men de fik nok ikke fortalt sandheden om hvad de skulle i Danmark.mange af disse piger er blevet ødelagt af andre menneskers grådighed

....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 10 18-05-2024 11:39
Thailand Postcard Billeder fra Thailand 32 18-05-2024 11:34
Fem skønne nationalparker i Thailand Hele Thailand 1 18-05-2024 11:24
Thailand’s ‘Little Russia Fri debat: Phuket 5 17-05-2024 09:27
100 Reasons To Pack Your Bags For Thailand Hele Thailand 2 15-05-2024 08:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.15 sekunder | 100,817,261 Unikke besøg | jQ Blog