Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ladyman
johnjak
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2015 15:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 15
Tilmeldt: 13.03.15
 Status: Offline

Jeg er på førstegangs lang ferie i Thailand er i Bangkok nu, og ret forvirret måske nogen kan hjælpe mig?

Har mødt noget de kalder ladyman eller katoy tror jeg det er, det er meget smukke høje thai, meget frække og charmerend men til min store chok fandt jeg ud af det er mænd.

Er der nogen her med erfaring på dem, altså sex med dem? En turist fortalt mig idag at de er goe til oral fordi de ved hvad mand vil ha!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2015 15:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Du må have en lille tissemand johnjak, ellers havde du klaret det problem med oralsex selv, det gør vi andre, i en snæver vendingkat
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
johnjak
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2015 15:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 15
Tilmeldt: 13.03.15
 Status: Offline

Tak for hurtig svar, men mener du det?

Foretrækker en fyldig thai botox mund istedet, håber det går.

Andre der kan bidrage med hjælp og gerne bedre end ham skipper?

Er på Sukkumvit i aften og nu skal det være. Stres


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-03-2015 10:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

måske ham her er noget for dig han plejer at stå ved hjørnet af sukkumvit soi 8
www.thai-dk.dk/uploads/z848503-topic-1422582908-46p.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-03-2015 12:20

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

johnjak skrev:
Tak for hurtig svar, men mener du det?

Foretrækker en fyldig thai botox mund istedet, håber det går.

Andre der kan bidrage med hjælp og gerne bedre end ham skipper?

Er på Sukkumvit i aften og nu skal det være. Stres




Nu hedder det en "ladyboy" og jeg har ikke haft nogen erfaring med nogen af dem. Men kan da naevne at siden du er paa Sukhumvit i aften saa gaa ned ad soi 4 (Nana) og paa parkeringspladsen ved Rajah Hotel og Rajah Mansion er der barer med kun ladyboys.

Det er et utroligt flot syn (tro det eller ej) naar nogen af dem spadserer op og ned ad soi 4. Jeg kan godt lide at sidde ved Hanrahans Irish Pub og nyde en Kilkenny og saa se dem gaa op og ned. Det sjove er nybegynderne for de er ikke vant til hoejhaelede sko.

Men eftersom "nu skal det vaere" saa vil det vaere interessant at hoere om erfaring. Tak.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-03-2015 13:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Hvorfor, hvordan, se med her



Det er sent om aftenen på en lille plastikkirurgisk klinik i Bangkok.

Kirurgen har opereret hele dagen og kan nå op til 20 brystforstørrelser på en vagt. En af dagens sidste operationer er en kønsskifteoperation, som DR's Asien korrespondent Philip Khokhar får lov til at overvære.

For når Thailands transseksuelle skifter køn, sker det på små beskidte og tvivlsomme klinikker. Så landets mange transseksuelle - bedre kendt som ladyboys - håber derfor, at en forfatningsændring vil hjælpe dem.


Forud for operationerne tager de transseksuelle kvindelige kønshormoner og p-piller. Begge dele får kroppen til at blive mere feminin.
I Bangkok kan man gå ind på næsten alle apoteker og købe pillerne i håndkøb. Kun de færreste taler med en læge om bivirkningerne.

En af de transseksuelle, som Philip Khokhar møder, er Yomi på 27 år. Hun fortæller, at hun har smerter på grund de mange piller.
- Jeg er udmattet og har smerter i knoglerne. Jeg er bekymret for det.
- Men det er nødvendigt at tage pillerne for at se feminin ud, fortæller Yom.

Du kan se hele historien om Thailands transseksuelle og hvad de går i gennem i Horisont i aften 21.55 på DR1.

http://www.dr.dk/...101903.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
johnjak
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-03-2015 19:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 15
Tilmeldt: 13.03.15
 Status: Offline

NFP skrev:
johnjak skrev:
Tak for hurtig svar, men mener du det?

Foretrækker en fyldig thai botox mund istedet, håber det går.

Andre der kan bidrage med hjælp og gerne bedre end ham skipper?

Er på Sukkumvit i aften og nu skal det være. Stres




Nu hedder det en "ladyboy" og jeg har ikke haft nogen erfaring med nogen af dem. Men kan da naevne at siden du er paa Sukhumvit i aften saa gaa ned ad soi 4 (Nana) og paa parkeringspladsen ved Rajah Hotel og Rajah Mansion er der barer med kun ladyboys.

Det er et utroligt flot syn (tro det eller ej) naar nogen af dem spadserer op og ned ad soi 4. Jeg kan godt lide at sidde ved Hanrahans Irish Pub og nyde en Kilkenny og saa se dem gaa op og ned. Det sjove er nybegynderne for de er ikke vant til hoejhaelede sko.

Men eftersom "nu skal det vaere" saa vil det vaere interessant at hoere om erfaring. Tak.


Tak for det, ja ladyboy er det jo nok - jeg fand en ung en med store læber, altså mund-læber og så afsted på hotel, Grace hed det vidst med mange neger og araber, men blev da lidt nervøs da hun/han gik igang men det var sjov og rigtig prof lavet, kan anbefales. Men tjek lige om de har bøjle på tænder, det dur altså ikke av-av, så jeg må finde en lidt ældre model næste gang. Men alt i al en go´ turistoplever.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tofte
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2015 02:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 49
Tilmeldt: 25.02.13
 Status: Offline

Om det var en ladyboy eller ej, bare det var godt !

Jeg har overvejet det samme, med dagens valutakurs er der sgu' ikke råd til andet. !

Hvor meget måtte du betale ?
One flew east, One flew west, One flew over the cuckoo's nest....driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2015 05:00

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

johnjak skrev:
NFP skrev:
johnjak skrev:
Tak for hurtig svar, men mener du det?

Foretrækker en fyldig thai botox mund istedet, håber det går.

Andre der kan bidrage med hjælp og gerne bedre end ham skipper?

Er på Sukkumvit i aften og nu skal det være. Stres




Nu hedder det en "ladyboy" og jeg har ikke haft nogen erfaring med nogen af dem. Men kan da naevne at siden du er paa Sukhumvit i aften saa gaa ned ad soi 4 (Nana) og paa parkeringspladsen ved Rajah Hotel og Rajah Mansion er der barer med kun ladyboys.

Det er et utroligt flot syn (tro det eller ej) naar nogen af dem spadserer op og ned ad soi 4. Jeg kan godt lide at sidde ved Hanrahans Irish Pub og nyde en Kilkenny og saa se dem gaa op og ned. Det sjove er nybegynderne for de er ikke vant til hoejhaelede sko.

Men eftersom "nu skal det vaere" saa vil det vaere interessant at hoere om erfaring. Tak.


Tak for det, ja ladyboy er det jo nok - jeg fand en ung en med store læber, altså mund-læber og så afsted på hotel, Grace hed det vidst med mange neger og araber, men blev da lidt nervøs da hun/han gik igang men det var sjov og rigtig prof lavet, kan anbefales. Men tjek lige om de har bøjle på tænder, det dur altså ikke av-av, så jeg må finde en lidt ældre model næste gang. Men alt i al en go´ turistoplever.



Saa ikke "full service" ? smile
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
johnjak
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2015 16:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 15
Tilmeldt: 13.03.15
 Status: Offline

Nej ikke fuld service, det lige bøssed nok, er det ikk?

Tofte, det var godt og ret billig, havde lidt Euro og Malay peng jeg ville af med og det var ok, blev vel ca. 1500 B for den oplever.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2015 17:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Prutte prutte numsehulhej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
johnjak
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2015 19:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 15
Tilmeldt: 13.03.15
 Status: Offline

Ja uha, det da skræmmende hva man kan få sig selv til som tourist i Bangkok, især omkring soi 2-3-4 styk på Sukkumvit, men ok jeg prøver holde balansen og ikk der går for meget "prutte prutte" i det som skipper sjovt siger.

Men for hulan de er da flotte, nu mange piger er for fede synes jeg og har tattos all over, og ryger og drikker og er ret ubehaglig og hør på.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-03-2015 02:41

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

johnjak skrev:
Ja uha, det da skræmmende hva man kan få sig selv til som tourist i Bangkok, især omkring soi 2-3-4 styk på Sukkumvit, men ok jeg prøver holde balansen og ikk der går for meget "prutte prutte" i det som skipper sjovt siger.

Men for hulan de er da flotte, nu mange piger er for fede synes jeg og har tattos all over, og ryger og drikker og er ret ubehaglig og hør på.


Nu er der ogsaa ladyboys som har vaeret under kniven saa undgaas prutteriet.

johnjak flot af dig at skrive om din oplevelse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2019 05:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

lidt fra DR. TV

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2019 16:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Lidt perverst må jeg sige, helt naturligt er det absolut ikke at skære sin tisser af bare for at blive kvinde.

Og hvad gør de med tisseren der bliver tilovers, ved jeg ikke, syr de den på en der hellere vil være mand, eller hvordan gør de?

Det var bedre i gamle dage hvor en fisse var en fisse og en mand var en mandmusic
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2019 08:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

skipper skrev:
Lidt perverst må jeg sige, helt naturligt er det absolut ikke at skære sin tisser af bare for at blive kvinde.

Og hvad gør de med tisseren der bliver tilovers, ved jeg ikke, syr de den på en der hellere vil være mand, eller hvordan gør de?

Det var bedre i gamle dage hvor en fisse var en fisse og en mand var en mandmusic


Ja, i dag risikerer man at fissen er fra en afskåret penis.!!! Føj.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,119,184 Unikke besøg | jQ Blog