Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Spærring af IP
Brandt
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2009 09:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

Webmaster skrev:
4pokker tizzer du forstår intet bliver barer ved du er hermed udelukket fra siden i 30 dage


Fint tiltag Webmaster, fuld respekt herfra... Thumb

Mvh.
Brandt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Smukke
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2009 20:08

Bruger

Antal indlæg: 28
Tilmeldt: 01.04.09
 Status: Offline

Hvad har i gang i ikke så snart tizzer er udelukket og ikke kan forsvare sig kommer rygklapper holdet og sviner ham til det er ynkeligt. hatten af for jos som tilsyneladende forstår hvad debat er og prøver at mane til besindighed.

Jeg ved ikke hvorfor tizzer er udelukket, men hvis det er for at skrive at manse lyver, så skulle yindee vel også udelukkes for at skrive i sit personangreb at jeg ikke er ærlig…… Nåååår nej han ejer jo siden som prøver at sælge sig med ordet er frit……

der bliver slettet indlæg låst tråde medlemmer bliver udelukket hvor er det så lige at denne side er anderledes en dtw altså ud over at være en kopiside med de udstødte fra dtw jjeg græmmes
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 02:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Smukke hvis du nu hodt din k--- eller forsvandt, så kunne det være vi andre kunne diskuterer på et plan hvor vi kan være med. Jeg synes du skal lave din egen hjemmeside, helst på månen
Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 03:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Hej Smukke...

Jeg ved ikke hvad du forventer af den her webside, men det er vist ikke det samme som de andre medlemmer her .....det med kopi side osv. gider jeg ikke engang komme ind på igen, det har været diskuteret før....

Hvis du græmmes sådan over at være her, håber jeg vitterligt du smutter.

De eneste der er "udstødte" fra DTW som jeg lige er klar over det er vist manse og jsh71.. men jeg kan selvfølgelig tage fejl....

Om der er blevet slettet tråde tror jeg nu ikke, låst ja.....nogle mennesker har en tendens til at rode så meget i en lort at de n lugter.......

Jeg er sikker på at det som er hoved teamaet bag siden her "thailand" kan man få lov at diskutere alt det man vil.......så længe man holder sig nogenlunde på måtten og ikke bare som feks. du kun kommer med indlæg udelukkende for at nedgøre, enten siden som helhed eller dens brugere eller måden som det hele fungerer på.....

hvis du græmmes så meget over siden her , synes jeg da du skal bede webmaster om at slette din profil, for som man kan læse ud af alle dine svar her på siden er den da bestemt ikke et sted du gider og spilde din tid, ja ihvertfald ikke med at debattere ting omhandlende Thailand.....

Du ligner en bitter mand smukke....er du bare notorisk på tværs eller hvordan hænger det sammen...

Du har åbenbart ikke forstået en døjt af hvad det vil sige at debattere, da du vil have ret i at du har ret til at være kronisk negativ og på tværs....ikke at man partout skal være "rygklapper", men man skal vel heller ikke påtage sig en anden mening end den man har bare for at være på tværs af de andre.....
Men sådan er du jo åbenbart......altid modsat....og fred være med det , så tror jeg bare ikke det er den rigtige side du har slået dig ned på
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 03:15



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej
Claus, øst for storebælt hedder det Sct.hans og vest, Viborg øst
Hilsen Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jager
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 06:48

Bruger

Antal indlæg: 78
Tilmeldt: 05.04.09
 Status: Offline

jeg syntes jeres latterlige kommentarer er helt hen i vejret og i burde skamme jer. tænk at svine manden til når han ikke er til stede mere, i er vel også tyben der sider og bagtaler folk der ikke er til stede. skam jer

jager
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 07:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jager skrev:
jeg syntes jeres latterlige kommentarer er helt hen i vejret og i burde skamme jer. tænk at svine manden til når han ikke er til stede mere, i er vel også tyben der sider og bagtaler folk der ikke er til stede. skam jer
jager


hej jager

hvem er det du hentyder til som der bliver pisset på
og hvem er det der burde skamme sig



...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 08:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Smukke
Ja den her side er åbenbart ikke noget for dig
ja jeg er også udelukket inde på dtw.
men her hygger jeg mig.
Så bliv du endelig ovre på dtw,
hvor duhar det sjovere og frit kan skrive det du har lyst til.
uden der sker noget .
Smut dog hjem til negerbro
der hører du hjemme der er bedre for dig derud.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 09:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Smukke skrev:
Jeg ved ikke hvorfor tizzer er udelukket, men hvis det er for at skrive at manse lyver, så skulle yindee vel også udelukkes for at skrive i sit personangreb at jeg ikke er ærlig…… Nåååår nej han ejer jo siden som prøver at sælge sig med ordet er frit……


Først, det er korrekt at det må værer ret svært at smide ejeren på grillen, tizzer har som jeg har forstået det fået et par dage i skammekrogen, og det er nok ikke helt så let med ejeren af en side, men når det så er sagt, så giver jeg umiddelbart yindee ret, kommer man gennem proxyserver til en side, det være sig denne eller andre - så er det sjældent for at bringe den side noget godt, og derfor kan man vel godt hævde at det er uærligt at være tilstede, da det så baserer sig på en opfattelse...

Smukke skrev:
der bliver slettet indlæg låst tråde medlemmer bliver udelukket hvor er det så lige at denne side er anderledes en dtw altså ud over at være en kopiside med de udstødte fra dtw jjeg græmmes


Jeg synes ærligt talt at lillemanden, jager, tizzer og du er garanterne for det kopiprægede, for egentigt har siden jo fungeret som et fint supplement til DTW, indtil der altså kommer profiler der mener at åben og fri debat er lig med urene taklinger, og generaliseringer af alle brugere på forum, eller blot med formålet at ramme enkeltprofiler herinde.





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 11:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

bamsen skrev:
Smukke
Ja den her side er åbenbart ikke noget for dig
ja jeg er også udelukket inde på dtw.
men her hygger jeg mig.
Så bliv du endelig ovre på dtw,
hvor duhar det sjovere og frit kan skrive det du har lyst til.
uden der sker noget .
Smut dog hjem til negerbro
der hører du hjemme der er bedre for dig derud.

bamsen


Bamse , nu er du for dum at høre på, tag og slap afskaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 11:58

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg synes nu, at det danske sprog i denne tråd, har fundet en drejning, som jeg ikke mener er specielt positivt, men sådan noget kan jo ske, men kunne det ikke være muligt, at vi alle igen finder en tone, der vil få de enkelte indlæg til at fremstå mere venlige.

Jeg er ikke helt klar over, hvad der egentlig er ved at ske, men der er åbenbart nogle der synes det er yderst interessant at kalde folk sjove navne, som dumme og andet negativt. Det mener jeg ikke er særligt velovervejet, også selvom disse ord findes i den danske ordbog.

Det kan jo konstateres, at vi alle ikke har samme mening i denne her sag, og fred være dog med dette, men dette berettiger jo ikke den enkelte til de ukvemsord som flere har brugt, for dette fremmer ikke just debatten. Ja det er bare min mening.

Jeg er ikke rigtig klar over hvad det er, der har gjort, at der så pludselig dukker nogle op på denne side, som overhovedet ikke læser hvad folk skriver, men bare vil give udtryk for, at alle andre end dem selv er idioter, og ud fra disse kriterier, handler de med deres indlæg. Det er i mine øjne meget useriøst, men det er vel hvad der kan ske, hvis andre kommer til at tale positivt om en anden webside, end den de nu har kastet deres hjerte til.

Jeg indrømmer da helt ærligt, at jeg nok ikke selv altid er god nok til at gennemskue disse personer, hvorfor jeg kommer til at udtrykke mig lidt kantet, men jeg er heller ikke blind for at indrømme dette, når det sker. Jeg er jo kun et menneske med 7 års skolegang af gangen, så noget sådant kan jo fremkomme.

Uanset hvad du mener Swed, så er det jo en menneskeret at forlade noget man ikke kan lide. Dette mener jeg ikke taler for, at du kan tillade dig at kalde folk for dumme. Anderledes havde måske været et bedre ord.

Det jager udtrykker taler vel helt for sig selv, og siger vel egentligt mere om jager en alle os andre.

Lad os dog være de forskellige mennesker , vi nu engang er, også uden at dette skal munde ud i den lave skala af det danske sprog.

Ja så vil der blive noget positivt ud af dette, så nye som tænker på dette dejlige land, kan få lidt ballast inden den store beslutning om at tage herud, og ikke skal læse fnidder fnadder om hvem vi kan lide eller ikke kan lide:MU

Kan i alle herude fortsat have en god dag, og jer derhjemme nyde jeres frokostbord, gud hvor jeg misunder det lige nurasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 12:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

swed skrev:
bamsen skrev:
Smukke
Ja den her side er åbenbart ikke noget for dig
ja jeg er også udelukket inde på dtw.
men her hygger jeg mig.
Så bliv du endelig ovre på dtw,
hvor duhar det sjovere og frit kan skrive det du har lyst til.
uden der sker noget .
Smut dog hjem til negerbro
der hører du hjemme der er bedre for dig derud.

bamsen


Bamse , nu er du for dum at høre på, tag og slap afskaal




Davser Swed

Det kan da godt være jeg er dum at høre på,
men jeg er så ikke den eneste, her inde som er det
det har jeg da fundet ud af. :MU

ha en god dag her i varmen

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 12:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Bamse...


man kan kun udtrykke sig efter de evner man har,så skal vi ikke bare bære over med dem:D

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 13:39

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg kan se, at stilen åbenbart skal fortsætte.

Så.. med det håb om, at i alle må have en god dag, og at fremtiden for jeg alle må blive positiv

forbliver jeg

med venlig hilsen

Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 13:55



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej
Vi er alle, næsten alle udstyret med et værktøj. Nogle er gode til at regne, andre til at skrive. Der er plads til, NÆSTEN, alle uanset hvilket værktøj vi er i besidelse af
Hilsen Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 15:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej Manse...

Det var ikke dig jeg tængte på.....

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lunteleif
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2009 16:23

Bruger

Antal indlæg: 13
Tilmeldt: 02.07.09
 Status: Offline

freja skrev:
Ja ja til grin kan man jo altid bliveskaal, næh desværre er der udsolgt på alle hylder, jeg holder ferie.


Hvor har du dog ret freja.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kiml
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-07-2009 09:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 23.05.09
 Status: Offline

Nu er det studenter tid !!!! måske nogle har købt hatten for lille:)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.kimlundberg.dk
lillemanden
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-07-2009 17:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

man ser jo hvor intelligent debatten bliver bare man udelukker de rigtige.

Ha´en god dag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lunteleif
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-07-2009 22:14

Bruger

Antal indlæg: 13
Tilmeldt: 02.07.09
 Status: Offline

kiml skrev:
Nu er det studenter tid !!!! måske nogle har købt hatten for lille:)


De fleste i denne tråd har aldrig haft en anledning til at købe en
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.40 sekunder | 99,595,869 Unikke besøg | jQ Blog