Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Telefoni
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Mig ikke forstå
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 15:20

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej

Er der nogen her på siden der kan forklare hvorfor følgende sker med min trådløse forbindelse og dennes hastighed:

1. Når jeg sidder i mit lysthus langt fra sender, siger computer lavt eller meget lavt signal, så køre nettet bare godt.

2. Når jeg sidder på balkonen og sender siger udmærket, ja så køre det noget langsommere.

3. Når jeg sidder ved skrivebord og sender siger meget højt, ja så tager det en herregård at åbne en hjemmeside.

Er dette logik. Ikke for mig, men er der nogen med forstand på slige ting. Der kan forklare dette. Ja så ville jeg være glad, for jeg forstår ikke en dyt. Jeg ville tro hvis signal meget højt, hurtig forbindelse, men sådan er det ikke her.nørd

Jeg giver snart op, nu 5. min for at oploade denne lille besked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 13:28



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

glade manse skrev:
Hej

Er der nogen her på siden der kan forklare hvorfor følgende sker med min trådløse forbindelse og dennes hastighed:

1. Når jeg sidder i mit lysthus langt fra sender, siger computer lavt eller meget lavt signal, så køre nettet bare godt.

2. Når jeg sidder på balkonen og sender siger udmærket, ja så køre det noget langsommere.

3. Når jeg sidder ved skrivebord og sender siger meget højt, ja så tager det en herregård at åbne en hjemmeside.

Er dette logik. Ikke for mig, men er der nogen med forstand på slige ting. Der kan forklare dette. Ja så ville jeg være glad, for jeg forstår ikke en dyt. Jeg ville tro hvis signal meget højt, hurtig forbindelse, men sådan er det ikke her.nørd

Jeg giver snart op, nu 5. min for at oploade denne lille besked



hvilken type router bruger du ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58
Den er måske ikke politiske korrekt but who gives a shit Udenfor Thailand 4 04-08-2022 18:07

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,633,879 Unikke besøg | jQ Blog