Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Fik du set Bubber køber sex i Thailand
ATM
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 02:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

her er en lille film om danske alfonser i thailand



Efter at have hørt, at der eksisterer en decideret danskergade i turistbyen Pattaya, har Bubber besluttet sig for at undersøge, hvilken rolle de danske barejere spiller i den omfattende sexturisme. Bubber vælger derfor selv at købe en pige fra en af de danske barer for at undersøge, hvor nemt det er at købe sex og for at blive klogere på pigernes vilkår. Om oplevelsen fortæller Bubber:

"Jeg havde det som om, at alles øjne var rettet mod mig, og jeg brød mig bestemt ikke om at komme gående ned ad gaden med en thaipige. Jeg følte, det var meget forkert, og jeg havde faktisk bare lyst til komme ud af den situation igen. Jeg havde det bare rigtig dårligt med det, selvom hun var rigtig sød ".

En nedværdigende skæbne
Efter at Bubber har sendt pigen retur til den danske bar, er han slet ikke i tvivl om, hvad han skal synes om pigernes skæbne:
"Det er jo en nedværdigende tilværelse for de her piger, og de virker ikke stolte af deres job. Der er ingen tvivl om, at de betaler en høj pris, og de bliver fastholdt i en situation, der for mig at se er uværdig."
Men Bubber er godt klar over, at pigerne ofte ikke har noget valg, og derfor bebrejder han også de danske barejere, der er med til at drive sexturismen.
"I min verden lever de som alfonser, og de har åbenbart efterladt deres moral hjemme i Danmark. De er med til at holde industrien kørende, når folk kan gå ind på deres bar og købe servitricen fri."
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 02:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

www.thai-dk.dk/uploads/sdfgh765434fff.JPG

dansker gaden, nej dansker alfonsgaden de er og bliver nogle røvhuller som gemmer sig bag konens skørter
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 07:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

ATM..

Nu har jeg ikke set programmet, men hvor har du dog ret. Skal vi gaette paa at disse danske alfoners koner er ligesaa " BLANKE " som de selv er.

Der bliver skrevet at politiet ikke har ressourcer, mon ikke at det er " kaffekassen " der vaegter mere end alt andet.nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 08:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

ATM skrev:

dansker gaden, nej dansker alfonsgaden de er og bliver nogle røvhuller som gemmer sig bag konens skørter


Nu er hverken Ole eller Per et par røvhuller, og jeg så bestemt heller ikke nogen gemme sig. Jeg så derimod en barnlig tvvært der søgte en historie, som han aldrig fandt. En mand fyldt med fordomme. Hver land sine skikke dette glemmer han.
Det var en rigtig dårlig udsendelse. Som aldrig gav uvidende dansker et svar på, hvorfor nogen danskere bor der, fordi bubber jodlede for meget rundt i sit badekaar.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 09:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Sad Jeg kender ikke nogen af parterne ? men en dum udsendelse lavet af en der burde blive i et Badekar ? eller lave udsendelsen på Halmtorvet eller i Malmø det have været betydeligt billigere for lisens betalerne rasende Og så kalde Jomtin for Pattaya Fjols Krokodille
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alene
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 09:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 06.07.10
 Status: Offline

ATM skrev:

dansker gaden, nej dansker alfonsgaden de er og bliver nogle røvhuller som gemmer sig bag konens skørter


FedeFinn skrev:
Nu er hverken Ole eller Per et par røvhuller, og jeg så bestemt heller ikke nogen gemme sig. Jeg så derimod en barnlig tvvært der søgte en historie, som han aldrig fandt. En mand fyldt med fordomme. Hver land sine skikke dette glemmer han.
Det var en rigtig dårlig udsendelse. Som aldrig gav uvidende dansker et svar på, hvorfor nogen danskere bor der, fordi bubber jodlede for meget rundt i sit badekaar



Vi ser ikke de samme ting når .. hvis.. vi kommer i gaden

på filmer ser vi en bubber tage en pige ud af Roskilde bar, som han har betalt for til baren, hvad er den DANSKE bar ejer SÅ,

Nå nej, det glemte jeg, han ejer ikke baren det gør konen, hvad fanden laver han så..... jubii nu ved jeg det, han er bordluder

hvem er så den største luder Bubber, Ole eller Per, gæt selv
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 09:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

sank skrev:
Sad Jeg kender ikke nogen af parterne ? men en dum udsendelse lavet af en der burde blive i et Badekar ? eller lave udsendelsen på Halmtorvet eller i Malmø det have været betydeligt billigere for lisens betalerne rasende Og så kalde Jomtin for Pattaya Fjols Krokodille


Og så kalde Jomtin for Pattaya Fjols han burde få sine skolepenge retur Grin

men hvorfor lave udsendelsen i danmark, hvis du vil vise rædselskabet i Jomtien Grin

det er vel ikke helt lyv det de viser, eller har vi der aldrig kommer i gaden set forkert på vores vej Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 09:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2510
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Offline

citerer lige mig selv

han er jordens største skidderik' den udsendelse er kun lavet for at få penge i kassen

http://www.thai-d...admore=274
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 11:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

en i min familie skrev denne kommentar, som jeg persoligt syntes er rigtig god

Jeg syntes det var en god måde, at få vist, hvordan det foregår dernede. Men personligt, får jeg ondt af de piger. Også blev jeg lidt sur over den måde ejeren beskrev det på, at de hjælp dem. Det gør de nok også, men i stedet for at gøre det ved at købe en bar og sælge dem, hvorfor så ikke en virksomhed, hvor de får en løn de kan leve for, uden at de misbruger dem selv
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 12:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

yindee skrev:
en i min familie skrev denne kommentar, som jeg persoligt syntes er rigtig god

Jeg syntes det var en god måde, at få vist, hvordan det foregår dernede. Men personligt, får jeg ondt af de piger. Også blev jeg lidt sur over den måde ejeren beskrev det på, at de hjælp dem. Det gør de nok også, men i stedet for at gøre det ved at købe en bar og sælge dem, hvorfor så ikke en virksomhed, hvor de får en løn de kan leve for, uden at de misbruger dem selv


Fordi de ikke gider knokle røven ud af bukserne og tje 5000 baht om måneden, for senere at blive gift med en thaimand, med en lille pik.Der ikke gider arbejde, men hellere vil ryge yaba og drikke whiskey. Eller gå og slide sig selv op i en lorte rismark for ingen penge.
Det er pigens valg, så hvorfor i himlens navn have ondt af dem.
Husk når de forlader baren, bestemmer de selv hvad der skal ske.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 12:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

yindee skrev:
en i min familie skrev denne kommentar, som jeg persoligt syntes er rigtig god

Jeg syntes det var en god måde, at få vist, hvordan det foregår dernede. Men personligt, får jeg ondt af de piger. Også blev jeg lidt sur over den måde ejeren beskrev det på, at de hjælp dem. Det gør de nok også, men i stedet for at gøre det ved at købe en bar og sælge dem, hvorfor så ikke en virksomhed, hvor de får en løn de kan leve for, uden at de misbruger dem selv

FedeFinn skrev:
Fordi de ikke gider knokle røven ud af bukserne og tje 5000 baht om måneden, for senere at blive gift med en thaimand, med en lille pik.Der ikke gider arbejde, men hellere vil ryge yaba og drikke whiskey. Eller gå og slide sig selv op i en lorte rismark for ingen penge.
Det er pigens valg, så hvorfor i himlens navn have ondt af dem.
Husk når de forlader baren, bestemmer de selv hvad der skal ske.


tror du selv på det du skriver, har du oplevet det, er der en der har fortalt dig, at sådan er det
du har netop med dine skriverier udstillet dig selv som totalt u viden, uden kendskab til den virkelige verden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 14:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

Ja når du skriver det, så skal det nok passe Love

Du virker lidt underfrankeret driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2012 14:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Yindee det en klog person du har i din familie.
Tænk at folk tror at de hjælper de Thailandske piger eller måske hele Thailand, ved at købe en bar og "ansætte" nogle piger til prostitution.
Hvorfor spurgte Bubber ikke Ole eller Per om den løn de gav pigerne for at rende og tjene penge til baren ?? , nok fordi de ikke får en klejne, hvorfor ikke et ord om den husleje pigerne betaler for at bo 7 - 9 personer på et lille værelse, kunne have været sjovt hvis vi havde fået et kik ind i Per eller Oles afdeling af huset.
Hvad skal pigerne betale i baren for a få lov til at smutte med en kunde ??, ingen ting ifølge ole og per, ja de er s.. gode.
Ps. kender ikke personerne, men syntes at de i den grad udstillede sig selv som "konger" af Pat ?? Nej som klovne.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2017 10:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

lidt nyt til et gammelt indlæg


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-08-2018 01:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

igen lidt nyt til et gammelt indlæg

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2019 08:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

igen lidt nyt til et gammelt indlæg

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-12-2023 11:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

fandt lige denne gamle video


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 96 19-04-2024 10:22
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 5 18-04-2024 16:03
Thailand Is No Longer Cheap.. Hele Thailand 1 09-04-2024 12:57
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 99,099,527 Unikke besøg | jQ Blog