Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Få drømmen om tv opfyldt
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-05-2009 14:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Hvis du drømmer om at få dit ansigt vist på tv i kortere eller længere tid, er mulighederne mange

Både TV 2, DR og flere produktionsselskaber søger statister, deltagere eller publikum til diverse udsendelser. Det er bare at melde sig.

Savner en kæreste
Hver onsdag styrer Pelle Hvenegaard slagets gang i det underholdende dating-program "Dagens Mand", hvor en singlemand viser sig frem foran en stor gruppe singlepiger. Målet er at sætte en date i stand mellem en singlemand og en singlekvinde, men vejen dertil er brolagt med skæve anekdoter om singlernes privatliv, deciderede onde kommentarer fra kvinderne og naturligvis flirt udover alle grænser.

TV 2 søger netop deltagere til en ny sæson af programmet.

"Vi søger modige mænd og humoristiske kvinder, der tør sige deres mening. Du har en masse at byde på, og du har ikke noget imod at fortælle sjove, spændende og skæve anekdoter om dig selv," lyder beskrivelsen af den ideelle deltager.

Var det noget, er det bare at sende en mail med billede til TV 2 og håbe på det bedste.

Statist søges
En ny komedieserie skrevet af Flemming Klem og Omar Marzouk mangler øjensynligt statister. Ihvertfald søges der kvinder og mænd i alderen 28 til 65 år til at medvirke i optagelser til "Cellen" den 11. og 12. maj. Der er både brug for helt regulære statister samt for mænd i alderen 45-65 år, som kan ligne advokater.

Og det kan betale sig, hvis man er filmglad. Udover forplejning hele dagen, får medvirkende en gave bestående af biografbilletter til Nordisk Film biografer.

Henvendelse skal ske til .

Glad for musik
DK4 optager den 26 og 27. maj koncerter med henholdsvis Karen Mukuba og Louise Moe samt Green Concorde og Viva Vertigo. Tv-stationen bringer hver uge programmer og koncertoptagelser med danske bands programmet "LiveDK" og her skal der selvfølgelig også være et publikum. Derfor kan fans og andre interesserede melde sig til optagelserne, der foregår i Århus. Tilmelding skal ske via livedk.dks hjemmeside.

Overvægtige søges
TV3 søger i øjeblikket familier til et nyt program om overvægt.

"Er I overvægtige forældre med hjemmeboende børn, og kunne I tænke jer et sundere liv med vægttab?" spørger TV3 og opfordrer familier, der kan nikke ja til at melde sig.

I programmet kommer man til at følge en række familier, hvor forældrene dyster om, at tabe flest kilo på fem måneder. Tilmelding skal ske til med mærket Slank.

Publikumspladser i udbud

Vil man helst ikke deltage aktivt i en udsendelse, men blot gerne se den før alle andre - og måske få sit ansigt vist for hele Danmark et par gange, så er der også rig mulighed herfor.

Charlie Quizzen med Amin Jensen inviterer det ældre publikum til gratis at overvære det, når kendte danskere kommer i studiet på Amager for at dyste om film, musik, showbizz og tv.

Der er også mulighed for at optræde på TV 2 Charlie i programmet Spørg Charlie, hvor tidligere Go Morgen Danmark vært Michael Meyerheim spørger Niels Hausgaard, Ulla Terkelsen, Signe Svendsen, Jens Gaardbo, Pernille Højmark, Lisbet Dahl og Jacob Haugaard om hverdagens vigtige spørgsmål? Det kan være alt fra parforhold, børn og job til familiefester, alkohol og penge etc., der er på programmet. Billetterne skal ligesom til andre optagelser bestilles, men de er gratis, og alle er velkomne.

Sig din mening
TV 2 vil gerne høre seernes mening om kanalen og inviterer mænd og kvinder fra hele landet til at deltage i en fokusgruppe i løbet af 2009. De såkaldte tests foregår hos TV 2 i København onsdage og torsdage fra kl. 17.15 til 20.00.

Som tak for hjælpen giver TV 2 alle der medvirker en gavekurv samt forplejning på selve aftenen.

Du kan se yderligere oplysninger og flere muligheder for at komme på tv på Fjernsynet eller på TV 2 og DR.

kilde http://kpn.dk/art...ece?page=2



...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-05-2009 18:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg synes at det er utroligt så mange "bliv kendt i en fart" programmer der også kører hernede, det er vel oprindeligt amerikansk, men nu altså en slags pandemi :D

Jeg tror blot at jeg springer over - har ikke det store behov for at være linselus, og min kone har købt frugtjuicer - så nu står den på frisk gullerods/appelsin/æble/tomat juice 2 gange om dagen, heldigvis er fridagene overstået på onsdag - så kan jeg igen gå ud og købe min khanom - men jeg har vel tabt 10 kilo inden :LOL




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-05-2009 21:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

Ditto her Jos. Jeg er heller ikke den store exhibiotinist for nu at sige det mildt.
Af samme årsag er jeg heller ikke på facebook, og en googlesøgning på mit navn affødte til min store tilfredshed ikke et eneste hit :)
Kald mig gammeldags skaal

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-05-2009 02:10

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hold da helt ferie jos. 10 kg og hvor længe har det taget. Jeg spørger fordi min kone sige jeg trænger til at få fjernet lidt af rutchebanen, og jeg vil jo gerne gøre det hurtigt uden at dø samtidig haha.

Bare nysgerrigThumb:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-05-2009 04:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

manse skrev:
Hold da helt ferie jos. 10 kg og hvor længe har det taget. Jeg spørger fordi min kone sige jeg trænger til at få fjernet lidt af rutchebanen, og jeg vil jo gerne gøre det hurtigt uden at dø samtidig haha.

Bare nysgerrigThumb:MU


heheheh - overdrivelse fremmer forståelsen :)

Jeg kom hjem igen efter 4 måneder i Danmark, lige omkring jul - der havde jeg taget ALT på som jeg tabte i vægt sidste år... og det var skidt da jeg jo skulle giftes - så der blev indført streng diæt for at jeg overhovedet kunne passe tøjet, det lykkedes mig at tabe 8 kilo, og udover fedtfattig mad, motion (gåture i meget højt tempo 10-12 km dagligt, samt badminton 2 gange om ugen), nul khanom (eller meget begrænset) så blev der også "snydt" - med laksativer, samt at min kone gav mig massage på maven kun...

Det gjorde at jeg tabte 8 kilo på kun 3 måneder, og endte på min bryllups kampvægt 88...

Men men men - allerede nu, 2 måneder senere der vejer jeg 91 kilo igen, så nu vil hun have indført skrap diæt igen, eller færre khanom dage (hver dag er en khanom dag)...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-05-2009 05:01



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

rinpoche skrev:
Ditto her Jos. Jeg er heller ikke den store exhibiotinist for nu at sige det mildt.
Af samme årsag er jeg heller ikke på facebook, og en googlesøgning på mit navn affødte til min store tilfredshed ikke et eneste hit :)
Kald mig gammeldags skaal


Jeg har ikke noget problem med at være på, som f.eks her eller på facebook er jeg også - en googlesøgning på mit navn giver svaret "ca. 350.000" :LOL og de første 20 har ikke noget med mig at gøre, samme med facebook - over 500 hedder det samme som jeg, over 100 alene i Danmark, hedder det samme som jeg - og har profil på facebook - jeg checkede engang indenrigsministeriets navnestatistik side - der mener jeg at der var over 1.000 i DK der hed det samme som jeg :D

Så på den måde kan jeg sige at mit navn er en massebetegnelse, og derved sikres en vis annonymitet :)





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-05-2009 05:30



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Og en lille rettelse + tilføjelse, det er ikke indenrigsministeriet men danmarks statistik der har sådan en side :)

http://www.dst.dk...Mange.aspx

Og jeg har søgt på Si lige nu (altså hendes fulde navn), med latinske bogstaver nada - med thaibogstaver giver det en henvisning til en liste over thailandske navne...

Kun hendes fornavn - dem er der mange af godt 300.000 hits med latinske bogstaver men hele 780.000 med thaibogstaver...

Mit fornavn på thai giver over 1.000.000 hits - mit navn 0 :LOL





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Drømmen om et job i Thailand De fastboende 2 20-02-2012 09:34

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,625,881 Unikke besøg | jQ Blog