Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Fuld Svensker
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2011 09:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3252
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Drunk Swede Taken For Dead Near TESCO Pattaya

A 70 plus old Swedish man with marital problems concerning his Thai wife, got drunk and went to sleep in the bushes beside the TESCO sidewalk in Pattaya. The passers by thought he was dead and called the unidentified corpse collection foundation.

Pattaya, September 22, 2011[PDN]; Staff at Sawangboribul Foundation were notified about a dead foreigner lying in the grass in front of Tesco Lotus Chaiyapruk Two Road, Pattaya.

At the scene the officers found a foreigner sleeping in the grass. Drunk but still alive. Name, Mr. Hogh Sverre age 74, Swedish citizen. The officers woke up him and got him out of the bushes.

Upon investigation, Mr. Sverre said that he went to sleep in the grass near the sidewalk because was was upset with his Thai wife and wanted to calm down.

The officer let him return home and informed him not to sleep in the grass or in the bushes due to snakes or other poisonous animals that could harm him. Mr. Hogh Sverre agreed and went back home.

http://www.pattay...o-pattaya/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2011 12:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3825
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nå ja hva faen, jeg er da også vågnet op på et par underlige steder i min tid.skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2011 13:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3825
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg husker en gang jeg vågnede op i en skummel bræddehytte sammen med en sød thaipige, jeg var ærligt talt lidt sløj, og kunne ikke huske hvordan jeg var landet der.

Og hun var ikke til at slå et ord af, uanset hvor meget jeg prøvede, til sidst gik det op for mig hun var døvstum.
Og det samme var de andre piger som boede der.

Jeg blev bugseret ned i gården hvor der sad en anden farang, han så ikke bedre ud.

Derpå blev vi overhældt med vand og fik en ordentlig afvaskning.

Så kom de søde små sgu med 2 flasker Mekhong Whisky, isterninger og Coka Cola.

Det viste sig den anden farang også var fra Danmark, så det fik vi en lille en på.

Hvor de havde fisket mig op fik jeg aldrig opklaret, jeg ved heller ikke om det var mine penge de købte Whisky for.

Men en underlig opvågnen var det sgu.music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2011 15:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Nå ja hva faen, jeg er da også vågnet op på et par underlige steder i min tid.skaal


ikke for noget, er en gang vågnet op på et bordel. Nej rette sagt en hore kassegriner i Japan

du har ret skipper man vågner op de mest mærkelige stederGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Fuld turist blev sparket Nyheder på dansk 1 16-08-2023 08:40
Thailand forventer fuld genåbning til november Hele Thailand 1 18-05-2021 06:42
Fuld Moon party @Koh Phangan Syd Thailand 5 20-08-2019 08:18
Hele Danmarks bedstemor for fuld udblæsning. Nyheder på dansk 2 15-04-2014 08:18
Dødsdømt svensker bedyrer sin uskyld i Malaysia Udenfor Thailand 1 15-04-2013 03:09

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 100,567,971 Unikke besøg | jQ Blog