Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thailand's Irresistible Attraction for Fugitives
Joker
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-07-2011 08:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 9
Tilmeldt: 20.07.11
 Status: Offline

Det har vi vel vidst i mange år...

“Thailand has traditionally been one of the top source countries for extradition of criminals to the U.S.,” reads a March 2009 cable from the U.S. Embassy obtained by WikiLeaks. The cable lists the wide variety of fugitives nabbed in Thailand over the years: child molesters, narcotics traffickers, money launderers and cybercriminals, among others.

http://www.nytime....html?_r=2
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-07-2011 09:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hvad har vi så her gammel vin på nye flasker , eller bare en reporter der vil tjene lidt til dagen og vejen

vi svindler bedrager snyder lidt , så nu går turen til paradiset , som heldigvis snupper flere af slagsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Joker
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2011 21:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 9
Tilmeldt: 20.07.11
 Status: Offline

Lad os tale om Koh Samui f.eks.:

Jeg har været på Samui en eneste gang, og jeg vil aldrig nogensinde sætte mine blege leverplettede ben dernede igen, aldrig, aldrig nogensinde!

En rigtig skod-ø, med skod-turister, de laveste af det lave fra Europa´s undergrund.

Russere, Ukrainere, Kazakker er der vel også nu?

Men de får bare som fortjent de s.... pirater, det er karma-loven der fungerer, lige tiltrækker lige, Samui er en gangster-ø, det er tradition.

Velkommen til skod-paradis!

Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2011 03:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Joker skrev:
Lad os tale om Koh Samui f.eks.:

Jeg har været på Samui en eneste gang, og jeg vil aldrig nogensinde sætte mine blege leverplettede ben dernede igen, aldrig, aldrig nogensinde!

En rigtig skod-ø, med skod-turister, de laveste af det lave fra Europa´s undergrund.

Russere, Ukrainere, Kazakker er der vel også nu?

Men de får bare som fortjent de s.... pirater, det er karma-loven der fungerer, lige tiltrækker lige, Samui er en gangster-ø, det er tradition.

Velkommen til skod-paradis!

Thumb



he he joker er du blevet gammel og blød

velkommen tik Koh Samui en kopi af england , i gamle dage sendte englænderne deres kriminelle til Australien

det var den gang nu rejser rosset til Koh Samui

Russere, Ukrainere, Kazakker er der vel også nu? de er ankommet tak for det de hæver standarten på øen flinke rare søde mennesker
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2011 08:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ikke SE Kan jo være en Joke ? Men at få så stor erfaring af et besøg et sted ? jeg tror jeg bliver nød til at besøge Øen Thumb Det lyder som de erfarne der dømmer Pattaya efter et natligt besøg i soi 6 Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 10 18-05-2024 11:39
Thailand Postcard Billeder fra Thailand 32 18-05-2024 11:34
Fem skønne nationalparker i Thailand Hele Thailand 1 18-05-2024 11:24
Thailand’s ‘Little Russia Fri debat: Phuket 5 17-05-2024 09:27
100 Reasons To Pack Your Bags For Thailand Hele Thailand 2 15-05-2024 08:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 100,713,317 Unikke besøg | jQ Blog