Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Niccolò Machiavelli.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-09-2010 20:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hvem fanden er det vil de fleste spørge.

Han var en italiensk tænker der levede 1469-1527, han skrev bogen Fyrsten der senere er blevet en lærebog, eller afsløring rettere af senere kommende despoter.

Jeg faldt over denne artikel i Aktuelt der udmærket viser at den politiske manipulation ikke har ændret sig så meget siden hans tid, ingen Beer Bar damer her, heller ingen brok over tyvagtige Tuk tuk drivere.

Kun lidt eftertænksomhed((12((

http://www.inform....dk/245199
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2010 05:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

læs og tænk han hade ret den gang og nu
vi bliver ført bag lyset af politikerne
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2010 16:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja det gør vi eneber.

Der er en grund til de altid hakker på sofavælgere, det er nemlig det værste de ved.

En sofavælger viser sin foragt for politikerne og deres udnyttelse af den demokratiske ret til at stemme.

Demokratiet giver os ret, men ikke pligt til at stemme på levebrødspolitikere der kun meler deres egen kage, og dem er der vidst mange af.

Min svigerfar var en kendt sagfører i Thailand, og han sagde en sen nattetime til mig: At være sagfører er OK, men det er i politik man tjener de store penge, det skålede vi på, for sandheden er jo at der ikke er den store forskel på danske politikere og thailandske, bortset fra at de thailandske politikere scorer langt flere penge.

Mentaliteten er den samme.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.32 sekunder | 99,983,681 Unikke besøg | jQ Blog