Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Lige lidt om mig
ubon lynge
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 12:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja nogle kender mig andre ikke, har som mange andre haft en tid på en anden Thai side, men måtte jo ikke skrive sin mening der og røg ud.
Så hjælper jeg jo lidt til på en anden side som Admin så ved mange nok godt hvad det er for en side.
Jeg bor i Viborg med min Thai kone og søn.

Men rigtig dejligt der er kommet en ny thai side, så håber jeg bare vi kan få det til at køre rigtig godt. skaal


mvh. Ubon lynge
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 14:10



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja jeg er jo også en der heller ikke måtte skrive ens mening på den anden side. Og jeg synes ikke selv man var grov, men pyt nu med det håber den her side bliver god og man kan skrive sin mening.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
wili
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 14:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja lidt om mig selv jeg er halv thai og halv dansk og født i Bangkok. Jeg bor sammen med min danske kæreste i Viborg og kender Ubon Lynge og hans kone mvh wili.skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 14:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Ja jeg er jo også en der heller ikke måtte skrive ens mening på den anden side. Og jeg synes ikke selv man var grov, men pyt nu med det håber den her side bliver god og man kan skrive sin mening.




grov eller ikke grov jeg er ikke blevet smidt ud ad en anden side er gået selv Sad

håber også man kan skrive sin mening her på siden,det er jo et debat forum :P

jeg vil i hvert fald skrive min mening lige ud af landevejen, i en sober tone vel og mærke



...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 14:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

ubon lynge skrev:
Ja nogle kender mig andre ikke, har som mange andre haft en tid på en anden Thai side, men måtte jo ikke skrive sin mening der og røg ud.
Så hjælper jeg jo lidt til på en anden side som Admin så ved mange nok godt hvad det er for en side.
Jeg bor i Viborg med min Thai kone og søn.

Men rigtig dejligt der er kommet en ny thai side, så håber jeg bare vi kan få det til at køre rigtig godt. skaal


mvh. Ubon lynge


Jamen ubon det er helt op til os selv hvordan siden skal køre, men mon ikke den kommer til og køre godt, det håber jeg.:P

Ps det var bare en lille tester det her indlæg.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 14:57



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

yindee skrev:
jsh71 skrev:
Ja jeg er jo også en der heller ikke måtte skrive ens mening på den anden side. Og jeg synes ikke selv man var grov, men pyt nu med det håber den her side bliver god og man kan skrive sin mening.




grov eller ikke grov jeg er ikke blevet smidt ud ad en anden side er gået selv Sad

håber også man kan skrive sin mening her på siden,det er jo et debat forum :P

jeg vil i hvert fald sigen min mening lige i en sober tone vel og mærke

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selvfølgelig i en sober tone, jeg kunne aldrig finde på at skrive svinsk til nogle, men til folk jeg kender eller ved hvordan de er kan jeg da godt finde på at drille bare lidt :) Men selvfølgelig ikke i noget alvorligt, der holder jeg lav profil. Og er der nogle indlæg jeg ikke bryder mig om så gider jeg slet ikke kommentere dem.



...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 16:05



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

jamen, her fra det nordlige Århus kommer der da også et tillykke med den nye side om thai / dansk forhold.

jeg vil ikke lægge skjul på hvem jeg er da jeg bruger det samme profil navn på alle forum sider.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 16:11

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja glade manse

Han er nok en person som elsker at fortælle om det virkelig liv I thailand, måske gør han det ikke altid diplomatisk, hvorfor han også får mange hug, men dette holder ham ikke tilbage, undtaget når han bliver smidt ud, men det er da heldigvis kuyn sket af en webmaster.

Håber på succes

Glade manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 16:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Ja jeg vil da osse lige sige hej....
Jeg er Claus,bor ude i Lamplaimat Thailand....
Jeg har så selv en debat side om landbruget i Thailand.....

Men alt i alt dejligt med en ny debat side om Thailand
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 17:24



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jos_38 (og quickmouse du skal ikke være sikker på at du ikke findes andre steder uden at du slv har oprettet dig, jeg ved at jeg findes et sted uden at have oprettet mig, og det er med avatar og hele pivtøjet)

Jeg er heller ikke smidt ud af DTW - har bedt om at blive slettet - det blev jeg så ikke, så anmeldte jeg siden til datatilsynet - det ændrede så min profil til "ikke medlem" men dog stadig med min avatar på...

Så skulle jeg vist have præsenteret mig selv, jeg har skarpe meninger når det kommer til prostitution, og anden udnyttelse af kvinder - men ellers er jeg såmænd fredelig nok...

Jeg bor i Bangkok, er lige flyttet i hus - med min forlovede - fra søndag den 1. marts min hustru... Og er åben for at invitere folk på kaffe, skulle I få tid i Bangkok som I ikke kan få til at gå på anden måde, dette uanset iøvrigt om vi er enige eller uenige i debatten - modsat andre (min egen far såmænd) så tager jeg ikke debatter personligt - det er jo blot meninger der brydes...

Men er da klar på at der altså er nogen der tager debatter og meningsforskelle meget tungt og meget personligt - måtte denne side primært være bestående af medlemmer der kan se på debatten som en udveksling af ideer...


(Let the show begin Shock )



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 18:07
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

hej alle sammen

hvem jeg er og hvad er jeg

jeg er webmaster på denne side ansat af ejeren uden løn

min opgave er at fordele sol og vind lige ikke at deltage i debatten og slet ikke at værer diktator, personlig hader jeg censur

der er to stk admin på siden deres opgave er at hjælpe folk her på siden.

og hvem er de så. de er barer admin de må ikke deltage i debatten som adminer

betragt dem ikke som fjender men som en ven der vil hjælpe dig igennem hvis du har et problem



jeg håber at alle herinde kan få en god debath og hjælpe folk med oplysninger om Thailand et land som jeg elsker meget højt

husk vi skal alle værer her og nogle gange bliver vi nok uvenner da vi ikke alle er af samme mening.


men en ting er 100 prosent. her udelukker vi ikke folk for at have en mening dette er et debat forum hvor meninger mødes


venlig hilsen webmaster
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 18:21



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Rart at høre web, at vi må have en mening og i ikke er diktatore:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2009 18:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja vi kender jo hinanden fra andre sider,vi har jo forskellige meninger men det skal helst ikke udarte sig i personlig fnider det har der været nok af på andre sider.

lindy
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2009 06:03



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej
Også min tillykke med siden, som jeg forventer en del af.
Mit navn er Hugo, jeg bor her i Chiang Mai på 15. år.
Jeg er gift med en dejlig thai-pige. Vi bor i et hus 15 min. fra centrum, et lille hus men med 3000kvm. have, hvor vores 7 hunde kan boltre sig. Vi er 4 i husstanden, Nang ( min kone ), Jason, 10 år, April, 12 år. Vi supporter en skole for AIDS ramte børn, ca. 60 km. fra CM. Der udover er jeg indlemmet i det frivillige politi-korps.
Hilsen Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
*Værnepligtige* som er lidt anderledes Skik og brug 5 08-04-2024 17:28
Lidt nostalgisk til gamle søfolk se med Alt mellem himmel og jord 1 25-01-2024 11:32
Se lige her, hvis du har lyst til et smil :-D Øst Thailand 2 17-10-2023 14:36
Jeg begynder at blive lidt nysgerrig. Alt det andet 1 13-10-2023 11:54
Chiang Mai er nok det mest luftforurenede sted på jordkloden lige nu Nord Thailand 3 04-04-2023 16:02

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.51 sekunder | 99,387,042 Unikke besøg | jQ Blog