Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Pensionisten overdriver aldrig!!!
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 06:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

16-årig idømt pisk efter voldtægt

Af KAARE SØRENSEN, New York-korrespondent

http://jp.dk/udla...959984.ece

Offentliggjort 26.01.10 kl. 20:38 - opdateret kl. 20:47

Ung pige fra Bangladesh fik 101 piskeslag, da hun blev gravid efter en voldtægt. Gerningsmanden gik fri.


101 gange blev Khargo pisket.

Til sidst besvimede hun af smerter – og først to timer senere vågnede hun op igen.

Sådan fortæller den engelsksprogede avis The Daily Star i Bangladesh historien om Khargo fra Brahmanbaria-provinsen.
Blev gravid

Den 16-årige pige blev i april sidste år på vej hjem fra skole voldtaget af den 20-årige Enamul Mia, fortæller avisen.

Hun tav i første omgang om overgrebet – og blev kort efter giftet væk til en mand i nabobyen Ghatiara.

Men Khargo var blevet gravid efter voldtægten, og da det blev opdaget, krævede hendes mand straks ægteskabet ophævet.
101 piskeslag

Siden er Khargos familie blevet mere og mere isoleret og udstødt i lokalsamfundet. Og den 17. januar i år samlede en gruppe af ældre byledere i haven foran Kargos forældres hus.

Her idømte de pigen 101 piskeslag for utugtig opførsel.

»Enamul har ødelagt mit liv. Jeg vil have retfærdighed,« sagde den unge pige, ifølge The Daily Star.
Gruppe vil undersøge

En menneskerettighedsgruppe ledet af advokat Mili Chowdhury vil nu undersøge sagen.

88 procent af indbyggerne i Bangladesh er muslimske. Efter Indonesien, Indien og Pakistan er landet den mest folkerige muslimske nation i verden.

Bangladesh er - ifølge FN - kendt som et "moderat" muslimsk land, men de senere år har en række partier og grupper krævet en strengere tolkning af Islam.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 08:29

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Min kære ven

Har singha nu fået overtaget. Du er da i Thailand kære ven, så glæd dig over, at militæret er begyndt at røre på sig. Pigerne, specielt min kone er stadig varme. De røde er på vej fra nord. De gule graver sig ned omkring Bangkok. Dem fra syd, muslimerne som på deres udskænkningssteder har billederne af kongefamilien nede på gulvet, fordi de ingen respekt har for noget kongeligt.

Jeg tror de bliver dernede i det sydlige.

Ja kære ven os der rejser rundt oplever jo noget.

Det værste er egentligt, at du nu er ved at blive min cyperven, men det er vel heller ikke at foragte hehe. Jeg er en gammel mand hehe, så jeg havde forsværget at noget sådant var muligt hehe.

Pludselig en dag står Manse på stranden med en kasse kolde og siger hej pensionist. Jeg kender dig ikke, men du er i mine øjne måske en rar person, som pludselig kunne få lyst til, at dele et par stykker med en landevejsrytter.

Gud hvor jeg elsker Thailand.
skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 15:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

det er sku ikke nemt at være pige i de lande de ledere er syge og burde selv have piskrasendeAngry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 15:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Til min nye ven Manse :-)music

Er der noget mere herligt, end at finde en person uanset køn, der deler dine tanker!!!

Hmm.........Næh vel??

Lad dem der ønsker at smadre vores paradis, fortsætte deres mission!! Du og jeg gør ingen forskel overhovedet, men jeg er overbevist om, at vi med vores positive indstilling, ingen problemer får. Det lyder måske åndssvagt, men når tingene spidser til, som jeg har været vidne til et par gange eller tre, hjælper det altså gevaldigt, hvis man har gjort sig godt bemærket!!

Og her mener jeg bestemt ikke bemærket i barmiljøet ..............

Du skal være så velkommen til min strand hvis vejen falder forbi, (sgu ikke så meget dig, men den kasse øl du snakkede om) skaal )
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Pin og Pan er siamesiske tvillinger Vi vil aldrig skilles ad Nyheder på dansk 2 10-04-2024 20:03
Gaden, der aldrig sover ( Dansk Dokumentar ) Reportageholdet 1992 Film, bøger etc 1 02-09-2022 15:03
24 timer vi aldrig glemmer - Tsunamien Film, bøger etc 5 09-05-2021 18:14
Bekymringer der aldrig blev til noget Alt det andet 5 07-06-2020 12:01
Ægte Kærlighed Ruster Aldrig videoer Fra Pattaya 5 14-08-2019 17:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,646,227 Unikke besøg | jQ Blog