Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Home for Rent på Netflix
sol
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-08-2023 09:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 248
Tilmeldt: 09.11.09
 Status: Offline

Home for Rent

Home for Rent på Netflix er en ny gyserfilm fra Thailand med en fascinerende historie og et stærkt karakterdrevet plot. Det er en film fortalt i tre dele fra individuelle perspektiver, hvilket fungerer ekstremt godt. Heaven of Horror har set og anmeldt Home for Rent!

Heaven of Horror skriver blandt andet:


HOME FOR RENT er en Netflix-gyserfilm fra Thailand, der fungerer bemærkelsesværdigt godt. Jeg ved aldrig helt, hvad jeg skal forvente af thailandske gyserfilm, men jeg er blevet meget positivt overrasket flere gange. Med andre ord, lad være med at snyde dig selv for at se gyserfilm fra Thailand. Som med ethvert andet land er der både skidt og kanel.

For mig er denne nye Netflix tilføjelse et stort hit. Især på grund af dens karakterdrevne historie og et plot, der udvikler sig og eskalerer på meget uventede måder.

Denne nye thailandske gyserfilm fra 2023 på Netflix har et meget simpelt plot. En familie udlejer deres hus og flytter ind i en ejerlejlighed, som de også ejer. Og ja, det er der en grund til, som filmen åbner med. De nye lejere er ikke så uskyldige og “normale”, som de først ser ud.

Faktisk viser det sig (ret hurtigt), at de er medlemmer af en mørk kult. En kult, der ser ud til at have rettet blikket mod manden og datteren i familien, der ejer huset.

Dette er en virkelig uhyggelig historie, der også har en masse hjerte og medfølelse. En flot produktion og stjernepræstationer fra hovedrollerne, der består af mor Ning (Nittha Jirayungyurn), far Kwin (Sukollawat Kanarot) og deres unge datter Ing (Thanyaphat Mayuraleela).


»Læs den fulde anmeldelse her på: Heaven of Horror

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Sangkhlaburi | Home to Thailand's longest wooden bridge | Coconuts TV Central Thailand 3 12-01-2023 07:15
Bangkok Breaking på Netflix Film, bøger etc 1 12-10-2021 08:43
Homeless and stuck in Thailand: the tourists who never went home videoer Fra Pattaya 89 16-07-2021 13:06
700lbs (317kg) Obese Thai Man Rescued From Home Skik og brug 1 20-01-2020 10:28
Crocodile caught inside pensioner’s home… and it chases away the police! Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 13-08-2019 08:00

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 99,627,428 Unikke besøg | jQ Blog