Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
De kan rende mig i appen
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-01-2021 22:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

For ca. tre måneder siden måtte jeg overgive mig og skrotte min dejlige mobil der både kunne ringe og sende E-mail, og anskaffe mig en såkaldt IPhone.
Det gik simpelthen ikke at parkere her i byen, ikke en gang hjemme på parkeringspladsen der ellers altid har været gratis, elle indregnet i huslejen rettere sagt.

Næ nu skulle vi være moderne og betale via en app, næste mavesuger var at vi også skulle have en app til at betale huslejen, det ser ud til at alt skal betales med deres sure apper.

Gu ved hvad der sker hvis man en dag bliver banket ned af en skummel araber der stikker af med skidtet, hvad skal man så gøre man bliver jo fuldstændig afhængig af det afskyelige apparat.

Så skal der sikkert være dem der påstår jeg er gammeldags og ikke hænger med i svingene, ja gu er jeg så og jeg har da også fået min første parkeringsbøde allerede og det var selvfølgelig hjemme hvor jeg bor, 400 bananer ville de skamløse mennesker have, og det er kun det første skridt på vejen mod den totale undertrykkelse af frie borgere.

Jeg hader alle apper Angry
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2021 10:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Ak ja @Skipper det er hårde tider for søens folk

alt skal foregå via app

vil du i banken skal du via app bestille tid

betale regninger ? kan man det med kontanter,? nej det er ikke velset
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2021 15:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

yindee skrev:
Ak ja @Skipper det er hårde tider for søens folk

alt skal foregå via app

vil du i banken skal du via app bestille tid

betale regninger ? kan man det med kontanter,? nej det er ikke velset


kom nu tilbage til os og smiles land fruen i huset savner jer og du kan bruge kontanter over alt. De smiler stadigvæk og byder på en lille i vores lille lokale bank når vi kigger ind
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-02-2021 09:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

OK It vi ses i 2022skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-02-2021 21:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Apper i al ære, men et par dage efter jeg skrev om det, så skete der noget der var meget værre.

Jo min tegnebog var forsvundet, pist borte.
Der sad jeg på et hotelværelse, uden øl og 200 Km fra hjemmet med 3 Kr på lommen, ingen kørekort ingen bankkort og uden cigaretter.
Det er sjældent jeg græder, men her var det tæt på må jeg indrømme.

Jeg ringede til min søn der grinede lidt og sagde jamen så sender jeg da bare en togbillet til dig far.
Jo sagde jeg men det tager jo flere dage inden jeg får den, næ sagde han jeg sender den til din mobil.
Nå kan man det sagde jeg fåret.

Og nogle minutter senere havde jeg en billet hjem.
Jeg sad lidt og hyggede mig, indtil jeg opdagede at jeg var kommet til at træde på mine briller mens jeg ledte efter tegnebogen.

Så da jeg kom hjem og fik fat på penge var jeg inde hos en optiker for at bestille et par nye, det viste sig at de ikke tog mod kontanter, og jeg havde jo ingen ID, og så var jeg jo lige vidt, hvordan det her ender ved jeg ikke, men jeg har åbnet et par hjemmebryggede og venter på det hele bliver godt igengodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-02-2021 12:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Apper i al ære, men et par dage efter jeg skrev om det, så skete der noget der var meget værre.

Jo min tegnebog var forsvundet, pist borte.
Der sad jeg på et hotelværelse, uden øl og 200 Km fra hjemmet med 3 Kr på lommen, ingen kørekort ingen bankkort og uden cigaretter.
Det er sjældent jeg græder, men her var det tæt på må jeg indrømme.


Jeg ringede til min søn der grinede lidt og sagde jamen så sender jeg da bare en togbillet til dig far.
Jo sagde jeg men det tager jo flere dage inden jeg får den, næ sagde han jeg sender den til din mobil.
Nå kan man det sagde jeg fåret.

Og nogle minutter senere havde jeg en billet hjem.
Jeg sad lidt og hyggede mig, indtil jeg opdagede at jeg var kommet til at træde på mine briller mens jeg ledte efter tegnebogen.

Så da jeg kom hjem og fik fat på penge var jeg inde hos en optiker for at bestille et par nye, det viste sig at de ikke tog mod kontanter, og jeg havde jo ingen ID, og så var jeg jo lige vidt, hvordan det her ender ved jeg ikke, men jeg har åbnet et par hjemmebryggede og venter på det hele bliver godt igengodag



huske næste gang du smutter på en lille tur uden konen at gemme en 500 lap i skoen så du har lidt at gøre godt medølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.49 sekunder | 99,453,570 Unikke besøg | jQ Blog