Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Bekymringer der aldrig blev til noget
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2020 19:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Der sker meget lige nu, folk dør som fluer af coronaen, store demonstrationer rundt om i verden, handelskrige både her og der, Brexit og jeg skal komme efter dig.

Nu har jeg været med et par år, og kan godt huske lidt om alt det man har gået rundt og været urolig for, og det har ikke været småting.
Og hvad skete der så, jo det meste gik i sin mor igen hvilket betyder at det blev glemt i farten af alt det andet der regnede ned over vore uskyldige hoveder.

Gale mennesker findes overalt, og det må vi vænne os til, de lyver og bedrager og bilder os løgne ind for at fremme deres egen sag.

De fleste af os vil jo helst leve i fred og ro for alle de galninge og se vores børn vokse op og lave søde børnebørn til os.

Og hvordan skal det så gå til ?

Jo skid dem et stykke med al deres ballade, sæt jer stille og rolig ned med en kold bajer og en cigaret og slap helt af, for uanset hvad I gør så hjælper det ikke en disse på de tosserThumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2020 20:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline


Det vil jeg så gøre. Tak for tipset og skål.

Trænger også til det efter mail i morges fra Thai' Airways, som kort informerede om, at min afrejse til Bkk i juli er aflyst. Som andet sted oplyst her på siderne, starter de først op i august.

skaal



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2020 21:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Pas nu på de ikke tager røven på dig der up2you, Thai Airways er lidt på hælene lige nu, ikke noget jeg ville stole på, så vidt jeg kan forstå har den Thailandske stat trukket sig ud af det.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-06-2020 05:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

skipper skrev:
Pas nu på de ikke tager røven på dig der up2you, Thai Airways er lidt på hælene lige nu, ikke noget jeg ville stole på, så vidt jeg kan forstå har den Thailandske stat trukket sig ud af det.


Jeg er bange for at du har ret.
Tror heller ikke at de får brug for daglig flyvning på Bkk. som de har estimeret fra 1. august. Hvem tør købe billetter hos dem.?

Og så er vi tilbage til dit indlæg om at bekymre sig. Det går nok over. Hahaha.

Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2020 12:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Og så er der det her med frisindet.

Her i Skandinavien har vi haft ry for at have en fleksibel indstilling til sex, det stemmer nok ikke helt, eller måske har borgerne det, men ikke politikerne.

Her i Sverige bliver mændene hængt ud offentligt i medierne hvis de har købt lidt mus, med navn og det hele, og hvis det er nogen der er kendt i offentligheden følger der også et fotografi med, dermed kan man rigtig mobbe vedkommende, så man er nogenlunde sikker på at han mister sit arbejde oveni alt alt det andet.

Hvorfor skal de hænge folk ud på den måde, jo det er "Fittstimmen" også kaldet "Fisseflokken" på dansk der står bag.

Mændene skal selvfølgelig ikke bare kunne gå hen og købe sig et dyt, når de har lyst, så mister de jo kontrollen over dem.

Fittstimmen i Sverige består af ældre kvinder der for længst har overskredet bedst før datoen, og det piner dem selvfølgelig, men så må de jo til lommerne ikk?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Fuld turist blev sparket Nyheder på dansk 1 16-08-2023 08:40
Bylde-mand blev udstødt fra samfundet i 45 år Nyheder på dansk 2 27-11-2022 16:24
Gaden, der aldrig sover ( Dansk Dokumentar ) Reportageholdet 1992 Film, bøger etc 1 02-09-2022 15:03
Hun blev glad, da hun fik dommen Discover Thainess 1 22-09-2021 10:22

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.77 sekunder | 97,913,899 Unikke besøg | jQ Blog