Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Her finder de skuespiller efter tre dage i sø
harry eker
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2017 04:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 144
Tilmeldt: 07.02.17
 Status: Offline

Jeg er heldig, at jeg overhovedet er i live. Det tog lang tid at finde mig. Det var på ingen måde en fantastisk situation. Jeg kunne ikke flytte mig og kunne derfor ikke komme væk.

Sådan siger skuespilleren Paul Nicholls, bl.a. kendt fra serien East Enders, til avisen The Sun, efter han i forrige blev fundet liggende i en sø neden for det berømte, thailandske vandfald Khun Si.

Se også: Skuespiller styrter ned fra kendt vandfald i Thailand: Fanget i tre døgn

Her havde han ligget overdækket af vand, halvt bevidstløs og ude af stand til at røre sig i tre dage efter faldet fra Khun Si, som yderligere kostede ham en flækket knæskal.

Hårdt medtaget
Ifølge The Guardian kunne skuespilleren ikke komme fri på grund af nogle sten, hvad også forhindrede ham i at nå sin mobiltelefon.

Det var derfor en underafkølet og generelt fysisk medtaget Paul Nicholls, som redningsfolkene torsdag kunne bjerge og bringe op i en ventende ambulance, hvad optagelserne ovenfor da også viser.

Den 38-åriges lokale findemand var blevet ledt på vej af Nicholls efterladte scooter ved begyndelsen af vejen op til den yndede turistattraktion.

Amerikaner dræbt
Paul Nicholls er kendt for sine roller i blandt andet EastEnders, City Central, Holby City, Secret Diary of a Call Girl og Law & Order.

I 2004 spillede han med i filmen Bridget Jones: The Edge of Reason.

For en måned siden omkom en 28-amerikansk turist, da han styrtede ned fra det samme vandfald.

http://ekstrablad...oe/6749921


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Turisme: når kvinder leder efter kærlighed Film, bøger etc 4 21-04-2024 12:09
Dansk familie på hospitalet efter frontalkollision Nyheder fra Phuket 2 11-12-2023 16:26
Dansk-thailandsk skuespiller vinder sag Nyheder på dansk 1 26-10-2023 03:13
En dræbt og flere såret efter skyderi i shoppingcenter i Bangkok Nyheder på dansk 4 09-10-2023 07:16
Thailand,Bangkok i gamle dage Film, bøger etc 28 28-08-2023 12:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.37 sekunder | 99,461,718 Unikke besøg | jQ Blog