Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
whisky giver tankerne frit løb
12sal
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 11:16

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

Når man nu har kaperet dette usandsynlige, det meste af en flaske af det stærke. Det er da noget opreklameret skidt. Jeg kan ikke engang blive fuld af en sådan flaske. De har måske kommet vand i den. Jeg checkede ikke proppen haha.

Så bliver tankerne jo skarpere ud i det melankolske. Så jeg har det godt nu.

Ham med alle damerne har lige vinket til mig. Jeg har konstateret at han også har en kikkert haha. Om det er fordi jeg skal komme over og prøve, eller det er fordi han vil møde en halvfuld farang. Det ved jeg jo ikke, men jeg må vil tage mig sammen og besøge ham en dag. Han ser egentligt meget hyggelig ud, selvom han er Thailænder. Han bære ikke nogen farver, så han er vel ikke så farlig haha.

Det som Jsh nævnte om kongen, er jo nok i bund og grund rigtigt.

Jeg tror bare vi skal passe på med at nævne dette i et forum. Min pige har sagt, at de nu også har ansat folk, der kan forstå dansk på denne specielle afdeling, som regeringen har opsat til at finde ud af, og udelukke websider der omtaler monarken eller andet negativt.

Så det lader vi selvfølgelig være med.

Jeg vil tømme resten af flasken nu.

Det bevirker jo måske, at jeg ser positivt på det hele en stund. Måske med en dundrende hovedpine i morgen. Så kan en Von Osten måske hjælpe på dette i morgen tidlig.

Jeg er overbevist om at Thailand bliver fremtidens land for farangs.

Specielt hvis man bare sidder i baggrunden og overvåger hvad der kommer til at ske.

Ingen tvivl Baht’en kommer til at flyde, hvis det fortsætter. Dette gør det jo bare mere dejligt for os godtfolk med den lille dansk pension uden tillæg.

Lige nu er livet jo bare dejligt, og jo mere negativt jeg læser om alle de røde, gule og andre farver, jo bedre vil lille mig få det i fremtiden, mærk jer mine ord.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Ingolf
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 14:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 76
Tilmeldt: 01.03.09
 Status: Offline

Det lyder som om det var en Jack Daniel's du drak!!!ved ikke:D:D:D

Ingolf
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-09-2009 10:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

Ingolf skrev:
Det lyder som om det var en Jack Daniel's du drak!!!ved ikke:D:D:D

Ingolf


dansk vand er også godt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Elastikken knækkede under frit fald Nyheder fra Pattaya 1 03-04-2023 18:08
Sådan forvandler du vand til whisky **Baren** 2 30-09-2022 18:37
Toke giver russere gratis husly på sine hoteller Hele Thailand 6 08-04-2022 11:51
Når fællessang giver gåsehud: Den Royale blog 1 28-05-2020 08:06
»3« giver fri roaming også i Thailand Nyheder på dansk 2 28-09-2017 04:02

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 100,379,009 Unikke besøg | jQ Blog