Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Som man sår, så høster man (karma)
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-11-2014 06:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej

på en af mine utallige turen rundt i dette så smukke land, kørte jeg som ind på tanken, bilen krævede en optankning, det er en god ting du pakerer foran standeren straks kommer der en og tanker bilen han vasker vinduerne i mens du nyder tiden godt tilbage lænet i føresædet

du aflevere lidt kontanter til betjeningen som give pengene til kassemesteren så langt så godt, da mine byttepenge kom kiggede jeg en ekstra gang for der var efter mine ringe regne evner 300 baht formeget

hvad nu, tænke ærlige mig, jo jo den er god nok, jeg er skam ærlig ind i mellem, nå enden på historien er og bliver jeg afleverede de 300 tilbage til kassemesteren som blev meget glad og lidt sur på samme tid, glad for at han ikke skulle dække det tab når kassen blev gjordt op, lidt sur for nu så alle de andre arbejdere at selveste kassemesteren havde lavet en fejl


nå livet på landevejen forsætter og nu kommer "Som man sår, så høster man (karma)" husk lige jeg var ærlig og afleverede de 300 jeg fik formeget

lige med et kører en politibil med hylende sirener og røde blink op i røver på mig overhaler mig og kører ind foran tvinger mig til at stoppe op ØV ØV ja tre gange ØV tænker jeg hvad er der nu galt, det var den bageste kofanger som var næsten faldet af, den slags er farlig for andre trafikanten sagde politiet. ØV igen tænkte jeg det bliver dyrt

Politiet havde et stykke reb som kofangeren blev bundet op med. nu kører du lige efter os så finder vi et sted hvor kofangeren kan blive fikset

vel ankommet til et lille lokalt værksted, hvor jeg vakte stor opsigt de havde aldrig har en farang som kunde, slet ikke en som blev eskorteret af en politibil med hele klaveret i fuld musik, nå klokken var kun 0700 så først skulle vi have kaffe, politiet kørte efter lidt godt til ganen

efter morgen maden blev kofangeren skruet på ved hjælp af to rustne bolte det tog max 5 min, t nu kommer så regnskabet time hvad er prisen på denne fine udsøgte service

svaret var: det er service og service er gratis. jo jo det er ikke engang løgn "Som man sår, så høster man"
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-11-2014 07:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Ja man kommer langt ved ærlighed men det er der nu nogen som ikke ved. For ca. 4 år siden gik jeg inde i Phuket town og lige foran mig gik der en mand og da han tog noget op af lommen røg der lige et bundt med 1000 ud jeg samlede dem op og kaldte på ham Han blev så rørt så han næsten kyssede mig og gav mig en 1000 som jeg dog afslog men jeg tænkte bagefter havde jeg taget dem op og ikke givet ham dem havde de nok bragt mig uheld (måske aids hos en luder eller noget andet slemt)ved ikke
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Bange for dårlig karma: Nyheder på dansk 1 17-03-2018 11:48

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.26 sekunder | 97,847,945 Unikke besøg | jQ Blog