Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Mit Liv Status
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-12-2011 08:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

To dage til jul min datter mine to dejlige børne børn er ankommet. de to madammer sladrer på livet løs lidt dansk lidt thai lidt engelsk

mig sagde hunden, gemmer mig i vores nye andegård, tænker lidt over hvordan det hele startede i badebyen PATTAYA for små syv år siden

den gang var jeg ung smukGrin og hade en formue, med i baglommen, jo det var tider, humøret var højt alle var glade pigerne selv barerne tjente en lille formue hverdag

fortsættes hvem ved kat
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-12-2011 14:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

music Ja det er det jeg hele tiden har sagt Pattaya er skam en dejlig By ? selv om mand ender i en Andegård kælk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-12-2011 19:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Hej IT
Vis dig som en MAND, indtag stuen, send de andre ud i Hønsegården.
Grin
God Jul og godt Nytår til alle
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2011 03:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

god morgen

@sank.... Pattaya er en dejlig By helt sikkert. Byen har alt kom de rigtige steder byen er herlig kom de forkerte steder. byen er knap så sjov

@kro90... Fruen i huset har jeg styr på----- tror jeg nok--- hun lader i det mindste som om det er mig der er herre i huset

min datter uha uha, selv hundene er bange for hende, så vi foretrækker andegården, indtil vi får bygget et nyt hunde hus hvor der er plads til vi 4 kan hygge os --det glemte jeg vi har tre hunde nu--

fortsættes hvem ved kat

God Jul og godt Nytår til alle
danse
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
emil
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2011 08:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 169
Tilmeldt: 30.01.10
 Status: Offline

IT skrev:
god morgen

@sank.... Pattaya er en dejlig By helt sikkert. Byen har alt kom de rigtige steder byen er herlig kom de forkerte steder. byen er knap så sjov

@kro90... Fruen i huset har jeg styr på----- tror jeg nok--- hun lader i det mindste som om det er mig der er herre i huset

min datter uha uha, selv hundene er bange for hende, så vi foretrækker andegården, indtil vi får bygget et nyt hunde hus hvor der er plads til vi 4 kan hygge os --det glemte jeg vi har tre hunde nu--

fortsættes hvem ved kat

God Jul og godt Nytår til alle
danse



Grin



tak i lige måde nissefar
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2011 05:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

I dag den 24-12 juleaftensdag træ

vil jeg ikke kede jer med mit elendige liv, lidt om børnene får i

Morfar ...... Morfar ......MORFAR skriger ungerne , danske børn er u opdragene i forhold til thai børn, nu er det jul. Morfar er det nu vi skal dele is ud til alle børn i landsbyen, gør det siger jeg, finder 500 baht nok til 50 is , freden er genoprettet

måske hvis jeg er heldig lærer de unger at sige BEDSTEFARAngry hader det ord morfar
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2011 05:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

nissefar AK ja Morfar når man først er bleven Gods Ejer og bor i en Andegård har man mange Problemer ved ikke det er da godt du ikke bor i BK så klarede du den ikke med 500 griner Hilsen og God Jul fra Oldefar nissefar
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2011 06:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej IT det er da dejligt at have både børn, børnebørn, og oldebørn jeg er både mormor, farmor ,bedstemor og oldemor, og jeg elsker dem alle , men du har ret de mangler lidt i opdragelse, det er dem i " midten" nemlig børnebørnene, de skulle nemlig have alt det deres forældre ikke kunne få. Oldebørnene er derimod virkelig opdraget, de får nemlig en fast hånd for forældrene ved at det var svært uden en fast hånd.

Sådan er der så meget , må du hygge dig i andegården/ hønsegården med hundene, intet kan se mere forurettet ud end en hund.

Vores kunne ser meget fornærmet ud.

God jul til dig og din familie, håber du kommer ind til julemaden.
skaalkælkhej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-12-2011 11:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

du har ret lillemanden Thumb børn er dejlige på afstandGrin

nå men jeg blev snydt igen igen Grin
den gode nyhed er du får 100 is for 500 bahtThumb
den dårlige nyhed de købte 200 stk hele landsbyen spiste is i gårAngry

lige nu nynner jeg denne sang

Hvem skal nu betale,
hvem har råd til mer
Hvem har mange penge penge
jeg har ikke fler


livet er hårdt i andegården music



fortsættes hvem ved kat

God Jul og godt Nytår til alle danse
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-02-2013 01:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hundehuset er bygget alt er på plads, tiden går vi blive ældre, alt forandre sig, tiderne skifter

livet er pragtfuld i hundehuset helt herude på landetmusic





Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-02-2013 03:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja-ja IT. -Du klager og klynkerGræder

-Men du er trodsalt ikke jaget længere ud end at dit internet kan nåmusic
Hav en rigtig fin dag i "naturen".
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-02-2013 10:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Ja-ja IT. -Du klager og klynkerGræder

-Men du er trodsalt ikke jaget længere ud end at dit internet kan nåmusic
Hav en rigtig fin dag i "naturen".


det er godt med dig og dine mørbrad,s frikadeller min nuværende internet hastighed er 10,7 KB/S Sad
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-02-2013 15:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Har selv prøvet den hastighed hernede.-Det kræver en god portion tålmodighed, og billeder kan man godt glemme alt om.
-Men prøv at betale telefonregningen, så kan det være de skruer lidt op for hastigheden.-Dengang opnåede jeg formidable 65Kbdril
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-02-2013 15:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Jeg syntes det er godt at nogen fortæller ærligt om deres liv i Thailand ?? men men der er så desvære nogen der så begynder at rakke ned på en og det skal man jo være forberet på. Men dejligt at høre når det går godt for nogen Thumb Og IT har været heldig ? hundehus ny malet og indlagt e-net med hastighed griner han kan muligvis få lov til at kopiere dit fine toilet sorry nå den høre muligvis til en anden tråd surrender
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-02-2013 05:12

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

hej livet er vel kedlige somtider her ude på landet men sådan er det hvor end man er i verden vel op til en selv at gøre lidt for kommer lidt ud af (dødevande) har da kedlige dage så går jeg en tur hilser på de lokale osv en fisketur i nød og nækigger lidt fugle liv læser lidt nyt via internet men savner ikke danmark kun det man kunne få en pizza eller burger når man lige fik den lyst ...må nøjs med cow pow and soup ...men livet er da skøn tros alt kat.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Larsensplads
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-02-2013 08:36

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 16.12.12
 Status: Offline

Hej Nanoq

Livet er vel ikke mere kedeligt end, det man har det lyst til at være... Jeg laver selv mine hamburgere... Jeg laver selv min rullepølse... Jeg laver selv mine pizaer og meget andet, så svært er det vel heller ikke, hvis man kan læse en kogebog...driller
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-02-2013 09:17

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

kære Larsensplads
jeg er jo lige kun begyndt her ude ,som du kan se optaget af frivilige arbejde nyder jo det ,er jo bare det gode der hjemme at lige kan smutte ned og hen om ...og så få pizza ..det kommer jo nok med tiden her nu skal jeg jo lige finde min plads så bliver nok tid til at lave pizza og hvad ved jeg ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Larsensplads
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-02-2013 09:21

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 16.12.12
 Status: Offline

VELKOMMEN TIL PARADIS, det er vel kun de få hjerneceller vi har tilbage, der laver grænserne..

Ikke ment negativt, men Thailand er et paradis, hvis man forstår bare lidt af deres humor, eller skal vi sige mangel på samme..music
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Status: OVERSVØMMELSERNE I THAILAND 7. NOVEMBER 2011 Central Thailand 1 08-11-2011 00:07

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 100,380,375 Unikke besøg | jQ Blog