Antal indlæg: 1814 Tilmeldt: 17.03.11 Status: Offline
Robert Kronberg puts Piro Consulting on hold.
Robert Kronberg, a high-profile Danish resident in Thailand since June 2002, has decided to put his current business in Thailand on hold and move to Denmark at least for the coming three months with his wife Ploypailin and son Frederik.
robertRobert Kronberg and Khun Ploy applied for visa to Denmark on Thursday 11 December 2014 and the same day, Frederik was naturalized and received a temporary passport while a “real” passport is being prepared. According to Robert Kronberg, the family holds tickets for departure on 19 December 2014, but the date may be postponed if the visa for Khun Ploy is delayed.
Piro Consulting, Robert Kronberg and Khun Ploy’s business, has been through turbulent times recently. A few month ago, he and his company was the target of a social media campaign to discredit his visa service business. His other business as a local partner for companies wishing to establish a business in Thailand has suffered since the financial crisis in Europe. For the past two years, he has been involved in establishing a booking engine website for a business partner. This business partner informed him last week, that he was no longer able to keep financing the partnership, effectively causing the collaps of Piro Consulting.
Robert Kronberg got involved in the social life of the Scandinavian community soon after his arrival in June 2002. He was a member of the church council under the Church of Sweden and was also for many years Board Member of the Thai-Danish Chamber of Commerce. In April 2012, Scandinavian Society Siam elected him Chairman and in 2013 he was reelected to the post until he stepped down in April 2013.
Antal indlæg: 3629 Tilmeldt: 20.02.09 Status: Offline
jeg græder tørre tårer over Robert von Kronberg, er dog glad på andres vegne nemlig de personer som frem over ikke kan blive fanget i Robert von Kronberg net
Robert Kronberg, a high-profile Danish resident in Thailand
Antal indlæg: 72 Tilmeldt: 15.11.14 Status: Offline
Når man har læst dette og andre thai fora i årevis, lærer man jo altid lidt om visse af medlemmerne, og på den baggrund synes jeg, at det er en underlig, respektløs overskrift, AL48 har brugt om en mand, som efter min mening har hjulpet mange her i Thailand.
Hjulpet mod betaling, javist, for han drev jo en forretning.
Hvad har du selv udrettet i dit liv, AL48, som gør, at du føler dig berettiget til at benævne Kronberg som en rotte ?
Har du selv stukket næsen frem og vovet noget ?
Jeg husker det ikke præcist, men mener at have læst, at du var arbejdsmand ?
Antal indlæg: 146 Tilmeldt: 26.11.14 Status: Offline
mp skrev:
Når man har læst dette og andre thai fora i årevis, lærer man jo altid lidt om visse af medlemmerne, og på den baggrund synes jeg, at det er en underlig, respektløs overskrift, AL48 har brugt om en mand, som efter min mening har hjulpet mange her i Thailand.
Hvad har du selv udrettet i dit liv, AL48, som gør, at du føler dig berettiget til at benævne Kronberg som en rotte ?
DU har ret Hr. Robert Kronberg har hjulpet mange, med dårlige råd til dyre penge
At Hr. Robert Kronberg nu må lukker firmaet, kan han kun takke Hr. Robert Kronberg for
Q8 skrev:
mp skrev:
DU har ret Hr. Robert Kronberg har hjulpet mange, med dårlige råd til dyre penge
At Hr. Robert Kronberg nu må lukker firmaet, kan han kun takke Hr. Robert Kronberg for
Det er jo bare en påstand, bevis har du sikkert ikke skyggen af !
Antal indlæg: 3328 Tilmeldt: 03.07.09 Status: Offline
mp skrev:
Q8 skrev:
mp skrev:
Det er jo bare en påstand, bevis har du sikkert ikke skyggen af !
Antal indlæg: 1814 Tilmeldt: 17.03.11 Status: Offline
mp skrev:
Det er jo ikke den mest rosende omtale din ven får:
Kverulant og forbryder kendt fra Facebook og Thailand Portalen kommer til Danmark
Med hensyn til mit tidligere arbejde, kan jeg da ikke se hvad det har med indlægget at gøre. - Men hellere ærlig arbejdsmand end ........
Jeg smykker mig heller ikke med noget "von".
Antal indlæg: 1365 Tilmeldt: 21.12.13 Status: Offline
https://www.faceb...Dit link virker ikke hvis man ikke er medlem af fucking facebuck familien
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
AL 48 skrev:
mp skrev:
Det er jo ikke den mest rosende omtale din ven får:
Kverulant og forbryder kendt fra Facebook og Thailand Portalen kommer til Danmark
Med hensyn til mit tidligere arbejde, kan jeg da ikke se hvad det har med indlægget at gøre. - Men hellere ærlig arbejdsmand end ........
Jeg smykker mig heller ikke med noget "von".
Lad os lige få et par ting gjort helt klart:
Han er ikke min ven !
Ham, du citerer fra Facebook, Lars Mahog, er vist ikke den rigtige til at pege fingre af andre.
Man har jo kunnet læse om, hvordan han har fået udbetalt for meget i pension, eftersom han ikke havde fortalt, at han boede sammen med nogen.
Der ud over svarer du ikke rigtig på mine spørgsmål, men jeg kan da gentage dem, jeg venter spændt på svar:
Antal indlæg: 1773 Tilmeldt: 11.09.09 Status: Offline
mp skrev
Hvad har du selv udrettet i dit liv, AL48, som gør, at du føler dig berettiget til at benævne Kronborg som en rotte ?
hvor har al48 skrevet at Kronberg er en rotte, det er da vist noget du mp har misforstået
al48 skriver Forlader rotterne den synkende skude? når dette tegn ? efterfølger en sætning skal det opfattes som er spørgsmål
bortset fra det, så er Kronborg efter min ringe mening en dårlig forretningsmand, der ikke har respekt for sine kunder, han har simpelhen ingen forretnings moral
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Antal indlæg: 337 Tilmeldt: 28.09.14 Status: Offline
Jeg kender ikke Kronberg, har aldrig brugt Piro Cons. til noget, men jeg har undret mig over hvordan en selvstændig erhvervsdrivende kan kvaje sig så eftertrykkeligt ved ikke at "slukke en PR mæssig ildebrand" aldeles omgående.
De der kender baggrunden for balladen ved hvad jeg taler om...
LungW skrev:
Jeg kender ikke Kronberg, har aldrig brugt Piro Cons. til noget, men jeg har undret mig over hvordan en selvstændig erhvervsdrivende kan kvaje sig så eftertrykkeligt ved ikke at "slukke en PR mæssig ildebrand" aldeles omgående.
Jeg ved, hvad du taler om, og jeg synes, du har ret i det, du skriver, men derfra og så til at ( som nogle gør) kalde ham en forbryder, rotte og lignende, er der da et stykke vej !
LungW skrev:
Jeg kender ikke Kronborg, har aldrig brugt Piro Cons. til noget, men jeg har undret mig over hvordan en selvstændig erhvervsdrivende kan kvaje sig så eftertrykkeligt ved ikke at "slukke en PR mæssig ildebrand" aldeles omgående.
hvis den PR mæssig ildebrand skulle slukkes hurtig ville det betyde at Piro Cons alias Kronborg skulle aflevere nogle kontanter, vi kan kun gætte på hvorfor han ikke betalte det lille beløb tilbage til kunden
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
IT skrev:
mp skrev
Hvad har du selv udrettet i dit liv, AL48, som gør, at du føler dig berettiget til at benævne Kronborg som en rotte ?
hvor har al48 skrevet at Kronberg er en rotte, det er da vist noget du mp har misforstået
al48 skriver Forlader rotterne den synkende skude? når dette tegn ? efterfølger en sætning skal det opfattes som er spørgsmål
bortset fra det, så er Kronborg efter min ringe mening en dårlig forretningsmand, der ikke har respekt for sine kunder, han har simpelhen ingen forretnings moral
Helt ærligt, hr. IT, jeg er ret sikker på, at du ikke kan lære mig noget om dansk sprog og forståelsen af samme !
mp skrev:
IT skrev:
mp skrev
Helt ærligt, hr. IT, jeg er ret sikker på, at du ikke kan lære mig noget om dansk sprog og forståelsen af samme !
nå det mener du, ja ja dig om det men se selv her: Sådan bruger spørgsmålstegn korrekt http://wko.olipot...gn-korrektIsan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...