Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Vær med i en støtteannonce for Inger Støjberg
farang
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2020 19:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

Inger Støjberg kæmper for danske værdier. Islamiske værdier skal ikke have indflydelse i samfundet og heller ikke på asylcentrene.
Sagen mod Inger er politisk og sat i værk af venstrefløjen og Radikale Venstre for at svække kampen for danske værdier. Vi støtter Inger Støjberg, fordi vi ønsker et Danmark baseret på danske værdier med respekt for frihed, folkestyre og ligestilling mellem kønnene.

STØT via dette link: https://danskerne...ojberg.dk/



”Danskerne støtter Støjberg” er et initiativ, som Nye Borgerlige har lanceret. Formålet er at give danskerne mulighed for at udtrykke deres støtte til Inger Støjberg ved at donere penge til annoncer til fordel for Venstres tidligere integrations- og udlændingeminister.

Hvorfor støtter Nye Borgerlige en venstrepolitiker Pernille Vermund?

”Sagen mod Inger Støjberg er politisk. Den har meget lidt med jura at gøre og alt med kultur- og værdikamp at gøre. Venstrefløjen og Radikale er optagede af at bedrive klapjagt på Inger. Jeg er optaget af at forsvare danske værdier. Derfor støtter jeg Inger i denne sag”, fortæller Pernille Vermund.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2020 11:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Den var skiseme sjov den der do.

Skal vi betale 40 kr for at støtte en forhenværende minister der (måske) har overtrådt gældende love og konventioner, fordi hendes had var større end hendes dømmekraft.

Nul putte, hvis hun bliver dømt skyldig håber jeg hun skal afsone straffen i en af hendes egne lejreThumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.29 sekunder | 97,835,328 Unikke besøg | jQ Blog