Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Den hellige forargelse.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-09-2012 18:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det er vel ikke forbigået jer at der raser en debat om Robert the socialsvindler.

Han gider sgu ikke tage et lortearbejde, bare fordi det er det eneste der snart er tilbage i Danmark at få.

Men hvorfor Robert og blevet arbejdsløs, ja det er der ingen der rigtig ved, eller rettere sagt, de ved det godt, men kan ikke gøre noget ved det, så er det lettere at sparke.

I stedet burde de hellige stille sig selv spørgsmålet hvorfor, forklaringen får de ikke af de borgerlige medier, de er kun interesserede i at se alle de uvidende tumper sparke nedad medens de rige skummer fløden.

Grunden til alle de tabte arbejdspladser er at grådige arbejdsgivere flytter deres firmaer til lavtlønslande, for at overleve påstår de allesammen, jeg har i allefald aldrig hørt andre forklaringer fra dem.

Okey, men deres varer sælges stadig i Danmark, til danske priser selvfølgelig.
Overskuddet stikker de i lommen.
Og de helligt forargede køber dem sgu, i stedet for at boykotte lortet, måske mest fordi de ikke aner de bliver snydt så vandet driver af dem.

Og hvad med alle millionærerne der har milliarder gemt på udenlandske bankkontoer, internationale firmaer der betaler nul kroner, eller meget lidt i dansk skat.

Mærsk der sejler med underbetalte søfolk fra den tredie verden, for at slippe for at betale skat i Danmark.

Nej ingenting bider på de imbecile åndsamøber, de fatter det simpelthen ikke.
Men at blive forargede over Robert det klarer de!
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-09-2012 19:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja, og det er de ikke ene om.
Mage til asocial nasserøv skal man da lede længe efter.
Har aldrig færdiggjort en universitets-uddannelse, hvor vi alm. lønmodtagere også har postet tusindvis af kroner i,- og så bagefter bare være nedladende over for alm. arbejde (det passer jo ikke til min intilligens).- Sådan en snylter på samfundet burde tvangsanbringes langt ude på et skib, hvor han ikke fik landlov det næste halve år.-Og så ellers skure dækket hver morgen, før morgenmad.Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-09-2012 21:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Fint skipper...
HÅR DU FÅR EN DANSK OMBORD I EN BRÆNDET TIL 50 PERSONER DER STARTE R MED AT KRÆGE DE RETIGEDE HAN HAR ,OG MAN FORKLARER AT HANS ER 37 TIMERS EFITV ARBEJDE OM UGEN OG 3 MÅLTIDS OG ET STED OG SOVE NÅR HAN KAN KLARE DET KAN MAN BEGYNDE 0M RETTIHEDER .DERFOR ER DER IKKE DANSKE SØFOLK I DANSKE SKIBE LÆNGRE

ka du ha forsat da i det svenske
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-09-2012 05:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Ja, og det er de ikke ene om.
Mage til asocial nasserøv skal man da lede længe efter.
Har aldrig færdiggjort en universitets-uddannelse, hvor vi alm. lønmodtagere også har postet tusindvis af kroner i,- og så bagefter bare være nedladende over for alm. arbejde (det passer jo ikke til min intilligens).- Sådan en snylter på samfundet burde tvangsanbringes langt ude på et skib, hvor han ikke fik landlov det næste halve år.-Og så ellers skure dækket hver morgen, før morgenmad.Sad


nå hvorfor skal søfolkene straffes, nu er det også forsent han vælter sig i arbejds til bud

se her:: To ønskejob til "dovne" Robert Nielsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-09-2012 08:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Det var nu heller ikke for at straffe søfolkene. Men mere ud fra den betragtning, at førhen (mange år tilbage) blev det brugt at sende "utilpassede" unge mennesker ud på søen. Der lærte de en anden form for "pædagogik". Bl. andet at man ikke fik nogle goder uden selv først at have ydet noget.-De kunne lære at begå sig i et "mini-samfund",- som en skibsbesætning dengang jo var.
Mange "skæverter" eller "rødder" er blevet rettet op den vej.
Der burde have været et "opdragelses-tillæg" til søfolkene dengangGrin
-Og ja, han vælter sig i arbejdstilbud nu. Det har han gjort hele tiden,-men de tiltalte jo ikke hans intellektSad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-09-2012 18:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det ser ud til dovne Robert har præsteret det alle sagsbehandlere gennem 11år har mislykkes med, nemlig at skaffe ham op til flere meningsfyldte jobtilbud, bortset fra det med slamsugeren.
Den kan de stikke op i anus på de uduelige sagsbehandlere der har levet godt af Robert i mange år.sarcasm

Og kan I så ikke lige stange lindyras enten en antabus eller en valium, jeg kan sgu ikke læse hvad han skriverGrin




Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-09-2012 18:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Nu er jeg mere rolig. Troede også at jeg skulle have andre brillerStres
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-09-2012 22:23

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Ham Robert er blevet verdensberømt i lille Danmark p.g.a. dovenskab.

Ser ud til at dovenskab betaler sig, kontanthjælp til evig tid, måske afbrudt et par gang p.g.a. udblivelse til en møde i jobcentret.

Robert har bare gjort det rigtig godt og bevist,at det kan lade sig gøre at "snyde" sig til kontanthjælp hele livet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2012 07:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

sam skrev:
Ham Robert er blevet verdensberømt i lille Danmark p.g.a. dovenskab.

Ser ud til at dovenskab betaler sig, kontanthjælp til evig tid, måske afbrudt et par gang p.g.a. udblivelse til en møde i jobcentret.

Robert har bare gjort det rigtig godt og bevist,at det kan lade sig gøre at "snyde" sig til kontanthjælp hele livet.


læs her Få overblik: Hvad er op og ned i sagen om Robert? http://www.dr.dk/...083038.htm

sagen har mange sider, nogle lyver mere end andre. Ham Robert er lidt af en plattenslager og en jeg alene bestemme typeGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2012 09:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Jamen manden er jo syg. Det, at han er arbejdssky bunder jo i at han ikke kan tåle der bliver stillet krav til ham. Derfor har han heller aldrig fuldført en uddannelse på universitetet. - Tænk om han bagefter skulle til at vise at han havde lært noget, - frygteligt. Alene det at være et sted hvor der blev stillet krav er jo nok til at give manden "mavepine".
Han burde for lang tid siden være tilbudt ordentlig proff. hjælp.
- Her ser man et tydeligt eksempel på de moderne pædagogiske principper. Stil aldrig krav. Fjern alle former for eksamen.
Pædagogikken har sejret ad helvede til. Vi får mange flere "Roberter" Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2012 09:28



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det er sgu da ikke ham der er dum, det er da systemet. Utroligt at det kan lade sig gøre, i så mange år. Men på den anden side så det satme også nogle tåbelige aktiviterings regler de skal igennem. Jeg siger bare det godt jeg ikke har været igennem den mølle, de arbejdsløse skal igennem. Så det sgu bedre at have et rigtigt arbejde.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2012 14:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

ja nogle vil gerne arbejde andre ikke, jeg er 56 har aldrig været arbejdsløs i længere perioder, højst 14 dage
hvem ved, måske har jeg bare været heldig ved ikke robert ville nok sige uheldig Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2012 18:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg kan nu godt forstå Robert lidt.

Hvorfor skal han lade sig koste rundt af en uvidende lille gnom der aldrig har gjort andet end at dukke nakken.

Gu skal man da ikke lade folk trampe på sig, jeg har mødt et par stykker af slagsen, de har ingen egentlig uddannelse, men skide kloge er de blevet af at rette ind geleddet, år efter år og hakket på dem de syntes sidder en pind længere nede end dem selv.

Jeg har da vendt mig om og forladt mere end èn arbejdsplads af den grund, uden kommentarer, og nogen gange medLove

Robert har stolthed, og det har han betalt for flere gange gennem livet, derfor er han ikke kommet længere i hierakiet, men måske er det derfor han har sin selvrespekt i behold.?


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2012 18:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Jamen det er da helt fint at han har sin højt besungne stolthed og selvrespekt. - Så lad ham gå ned og betale købmanden med den Ikke SE
De gange du har forladt en arbejdsplads i utide, har du jo nok, som så mange andre, sørget for at der var noget andet i udsigt. Og ikke ligefrem den kommunale kasse.

Selvrespekt oparbejdes ved at kunne forsørge sig selv og sine.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2012 19:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Panikken breder sig, nu er de virkelige nasserøve, politikerne faret i flæsket på hinanden over Robert Nielsen.
Nåja, sådan da, de er trods alt enige om at han er værst.
I virkeligheden er de henrykte over at få focus væk fra deres egen sugen af statskassen, og ovenikøbet komme i medierne for det.
Nogle har finslebet tricket i flere generationer!
I nedenstående link kan I se hvordan de etablerede nasserøve tørrer bæen af på Robertkat

http://jyllands-p...840434.ece
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2012 22:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

skipper...
hvad skal bruge man bruge en arbejsky person på arbejmadet lad ham klare sig sel
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2012 23:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline



så kan hvordan kvinder er
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2012 10:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Her kan i se lidt om hvorfor Robert ikke har "råd til" alm. skattepligtig arbejde. 200kr. i timen til baglommen,- og så beholder man jo alle sociale ydelser ved siden afAngry

http://ekstrablad...834412.ece

En gulvlakering på kun 1 time? - Det har da været meget lille toiletgulv. - Hvor mange af disse "timer" mon er løbet på i tidens løb?? - Samfundsnasser af rangSad

Skipper skrev i #1:
Han gider sgu ikke tage et lortearbejde, bare fordi det er det eneste der snart er tilbage i Danmark at få.



Nej, det tror da fanden med den timeløn som "selvstændig" Shock

PS.- Undskyld, men linket er åbenbart gået i "u-du". Men det omhandlede Roberts week-end arbejde som gulvlakerer (sort).
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2012 11:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

- Men her er et link der omhandler det samme, bortset fra at det ikke nævner hans "timeløn".
http://avisen.dk/...86426.aspx
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2012 11:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Dovne Robert arbejdede sort i weekenden
Knap så doven Robert: Jeg kender forskellige håndværkere, der har brug for hjælp

http://ekstrablad...834412.ece

Dagens Danmark snyd og bedrag er ok , husk skægget Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.34 sekunder | 97,863,332 Unikke besøg | jQ Blog