Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvad snakker pigerne om?
islander
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2010 06:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 141
Tilmeldt: 21.12.09
 Status: Offline

Til Bims-alasabims.
Lad dog være med at ødelægge en god tråd med shithead indlægShock Men hvorfor skulle kvinder i Thailand snakke om andet end, hvad kvinder snakker om i resten af verden - gælder vel også for mænd. Men det gør jo ikke tråden mindre spændende. " Thi den har ikke levet, som klog på det er blevet, han først ej havde kær "
ved ikkeDanmarkThumbThai
mhv
islander
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2010 07:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

ubon lynge skrev:
Ja der er jo nogle som ikke kan klare der er nogle som har mere ind andre, det ses da tydelig her, men det er jo et spørgsmål om at lave de rigtige aftaler med sin pension og have lagt noget til side..
Men fri mig for den her side, når ikke man må have en mening og prøve at få andre til at forstå der er nogle som har mere ind andre, og med glæde betaler sin x kone penge, hvis det kan gøre manden glad, hvad skal andre så blande sig i det for, lad sgu da manden betale det han har lyst til.


Farvel og TakSad


Ja nu er et selvfølgelig misundelse, at have en mening om folks gøren og laden i Thailand.

Jeg vil da skrup skide på hvad du og manse har i pension, men hvis i er nødt til, at betale jeres kone for at behole hende,
ja så skal i sku ikke være så sarte ikke , at kunne tåle sandheden.

Nu lader det jo ikke til, at det handler om, hvad man må og ikke må i Thailand, men hvor mange penge man kan bruge på kvinder som jo ejer alt hvad der invisteres i, så lad os sige,

i må da gerne betale for jeres koner, men at tro nogle fornuftige mennesker vil mene i er nogle helvedes karle er da for dumt.

Og når man læser dit indlæg Ubon har du ikke engang forstået, hvad det handler om, for efter de oplysninger Manse har giver er konen sku da ikke en X.

Og u stadig blander Bamse ind her, og om han har en X aner jeg intet om, men vågn dog op mand og læs og forstå.

At du kan blive fornærmet på siden her viser vel lidt om, hvad it formål er, for siden har sku da ikke lavet nogen fejl.

Er du sur på siden så fortæl dog hvad den har lavet af fejl, jeg ser ingen, men fortæl dog i stedet for at blive fornærmet over, at ikke alle har samme opfattelse som dig.

Vi er jo flere herinde der har konen af kærlighed og ikke for pengenes skyld.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2010 08:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

De bruger også en del tid på at udveksle gode råd/ dele erfaringer om, hvorledes de kan undgå ell. Minimere den ægteskabelige del af akten, som foregår i soveværelset.
Med fare for at blive ”sablet” ned tillader jeg mig igen, at sætte spørgsmåls tegn ved det rigtige i at ændre eller have flere bruger navne, hvorfor er det nødvendigt ?
Forvirringen er jo tydelig, alt for ofte bliver der henvist til en forkert bruger, i citaterne.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2010 12:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

freja skrev:
De bruger også en del tid på at udveksle gode råd/ dele erfaringer om, hvorledes de kan undgå ell. Minimere den ægteskabelige del af akten, som foregår i soveværelset.


Det lyder spændende.

Endelig er vi tilbage i trådens emne.

Troede at unge thai kvinder var kanon eksede med ældre osv mænd fra andre planeter.

Freja, kan du uddybe dine tanker, please?
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2010 12:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

al så Freja fy skam Angry

vi vil høre mere meget mere Grin

.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2010 14:38

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Ja Freja kom du nu bare på banen igen.

Enige eller ej, vi lærer alle af en debat.

Om thailandske kvinder snakker om hvordan de undgår hobby rummet joe nogen af dem gør helt sikkert.
Det kan jo skyldess flere ting.. Nogen har mindre lyst end andre, nogen syntes måske ikke lige den valgte sponsor er så interessant uden tøj på..

Det er dog min erfaring at Thailandske kvinder snakker meget mere end f.eks danske.
Og det er om alt, hvor stor den er - hvor tit - hvordan osv osv.

Udover at skulle syntes modparten er interessant også uden tøj, så har det vel også noget at gøre med om begge parter får noget ud af det.
Eller sagt på en anden måde man passer sammen..

leif

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2010 16:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

leif skrev:
Ja Freja kom du nu bare på banen igen.

Enige eller ej, vi lærer alle af en debat.

Om thailandske kvinder snakker om hvordan de undgår hobby rummet joe nogen af dem gør helt sikkert.
Det kan jo skyldess flere ting.. Nogen har mindre lyst end andre, nogen syntes måske ikke lige den valgte sponsor er så interessant uden tøj på..

Det er dog min erfaring at Thailandske kvinder snakker meget mere end f.eks danske.
Og det er om alt, hvor stor den er - hvor tit - hvordan osv osv.

Udover at skulle syntes modparten er interessant også uden tøj, så har det vel også noget at gøre med om begge parter får noget ud af det.
Eller sagt på en anden måde man passer sammen..

leif



Leif, og Freja med, jeg har en penneveninde i DK, som jeg skriver med, mest når hun ikke har en kæreste, og hun fortalte mig en gang, at hun havde fundet en fyr via Dating. han var meget kraftig, ja men vi kan vel kalde ham fed, smæk fed måske endda :-D

Jo, konen fortalte, at hun så ham med hjertet.

Og nu er det så, kære Leif og alle andre som er med på dette Natsorte nattog rejse gennem livets korridorer, hvad thai kvinder som vejer det halve eller en tredjedel af hvad deres sovekammerfælle ser dem med, er det øjne, eller hjertet, eller ja hvad er det som bruges som kikkert?
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2010 17:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Mange af de thai kvinder jeg kender, ville som første prioritet, slet ikke vælge en vestlig mand, kunne de opnå den samme økonomiske uafhængighed og tryghed, ville de vælge en ægtefælle i deres hjemland. Men sådan er det jo ikke, og de presses til at vælge en udenlandsk mand, kan de så få en af de ”gode” er lykken gjort. Den ”gode” mand er den Danske mand der lader sin kone være hjemmegående og giver hende godt med lommepenge.

Kvindernes syn fejler jo ikke noget, og de kan godt se, om den mand der er valgt, er attraktiv eller ej, og de ved godt, at nogle af de mænd der tager til Thailand, for at finde sig en kone er nogle af dem, der i Danmark ikke helt lever op til den Danske piges standard.
Så nogle af de kvinder, der er her i landet eller bosat i Thailand, udholder kun deres Danske mænd indtil de kan opnå fuld opholdstilladelse, eller til et bedre emne viser sig på banen, når jeg taler om udholdenhed, mener jeg også den forventede ”lagengymnastik” der jo følger med det at være gift.
Er de her i landet er det i første omgang, kun for at få arbejde eller penge, til at kunne sende hjem som den gode datter de nu engang er, kærligheden kommer i anden række.
De vil gerne vise deres taknemmelighed og er enormt hengivende over for de mænd, der hentede dem til landet og gav dem muligheden for et rigt og uafhængigt liv. Men når de så stiller krav om egen bankbog og selvbestemmelse, ja så bliver mændene ofte mutte, de føler sig udnyttede, og nu går det måske først op for dem, at alt handler om penge.

Mange af dem vælger rigtig nok ældre mænd, bl.a. fordi de ikke er så krævende som den unge ”vår hare” der bestemt ikke behøver medicinsk hjælp, til at sætte skub i libidoet for at opnå erektioner på kommando. En pige fortalte, min gamle mand vil gerne ”ligge og pille” indimellem følger jeg med, selvom jeg ikke har lyst, men mest fordi jeg syntes det er synd at afvise ham, men det er så ubehageligt, at jeg nogle gang har lyst til at myrde ham.

Udover at det seksuelle ikke er det vigtigste for den ældre, er der yderligere den fordel at han ikke kan følge trop i nattelivets glæder, han tager sine ”futter” af omkring kl. 21, og går til ro senest kl. 22 efter indtagelse af en kop beroligende varm te og kræver sin nattesøvn, så kan pigen tage alene i byen og more sig, det hænder endda ret ofte, hun så her får tilfredsstillet sit eget behov for sex, med en jævnaldrende.

Når de/vi piger er sammen, handler emnerne også om sex, Thai pigerne giver hinanden råd om hvilke stillinger, der er bedst, da den vestlige mand som oftest er bedre udrustet end en Thai mand, hvor tit og hvorledes han hurtigt gøres færdig, hvilke sygdomstegn der kan smides på bordet, når han begynder at rykke sig over på hendes side, de mest brugte er hovedpine eller at jeg er meget træt, ja ikke den store forskel på danske og thai pigers opfindsomhed på dette område.

Mere detaljeret kan jeg vist ikke uddybe emnet, da sproget så vil blive for vulgært.

Venligst læg mærke til,at jeg i indlægget ikke generaliserer, der findes også de ægteskaber, der fra starten bygger på kærlighed.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2010 19:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det her bliver nok en lang tråd.

Jeg vil gerne begynde med sige at jeg holder med jer allesammen, for I har allesammen ret.

Jeg har nu aldrig forstået hvorfor et forhold skulle vare til døden skiller os ad, et eller andet sted på vejen bliver man da varm på andre end den først udkårne, og det gælder for begge parter.

Selvfølgelig kan man finde kærligheden i Thailand, jeg kender flere par der har været sammen i mange år, og selvfølgelig gennemgår de også den samme følelse af at kærligheden overgår i kammeratskab og vane som danske par efter en årerække.

Jeg ved ikke rigtigt hvem der fandt på det monogame forhold, men det har sikkert været manden der ville værne om sin ejendomsret, samtidig med han kunne slå saltemotaler andetsteds.


Købedamer har altid fundets, og tak for det, selvom der jo ikke er meget forslaw i dem.

I stedet for at gifte sig med dem kan man jo gøre som os gamle søfolk og leve efter de tre F`er:
Find them, fuck them and forget them, det har altid virket for mig.

Det korte af det lange er, hvorfor gifte sig med nogen man ved er ude efter tegnebogen, er det en form for selvpineri.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2010 06:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej freja
du rammer meget godt rart med en Qes syn på sagen

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2010 15:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

freja skrev:
Mange af de thai kvinder jeg kender, ville som første prioritet, slet ikke vælge en vestlig mand, kunne de opnå den samme økonomiske uafhængighed og tryghed, ville de vælge en ægtefælle i deres hjemland. Men sådan er det jo ikke, og de presses til at vælge en udenlandsk mand, kan de så få en af de ”gode” er lykken gjort. Den ”gode” mand er den Danske mand der lader sin kone være hjemmegående og giver hende godt med lommepenge.

Kvindernes syn fejler jo ikke noget, og de kan godt se, om den mand der er valgt, er attraktiv eller ej, og de ved godt, at nogle af de mænd der tager til Thailand, for at finde sig en kone er nogle af dem, der i Danmark ikke helt lever op til den Danske piges standard.
Så nogle af de kvinder, der er her i landet eller bosat i Thailand, udholder kun deres Danske mænd indtil de kan opnå fuld opholdstilladelse, eller til et bedre emne viser sig på banen, når jeg taler om udholdenhed, mener jeg også den forventede ”lagengymnastik” der jo følger med det at være gift.
Er de her i landet er det i første omgang, kun for at få arbejde eller penge, til at kunne sende hjem som den gode datter de nu engang er, kærligheden kommer i anden række.
De vil gerne vise deres taknemmelighed og er enormt hengivende over for de mænd, der hentede dem til landet og gav dem muligheden for et rigt og uafhængigt liv. Men når de så stiller krav om egen bankbog og selvbestemmelse, ja så bliver mændene ofte mutte, de føler sig udnyttede, og nu går det måske først op for dem, at alt handler om penge.

Mange af dem vælger rigtig nok ældre mænd, bl.a. fordi de ikke er så krævende som den unge ”vår hare” der bestemt ikke behøver medicinsk hjælp, til at sætte skub i libidoet for at opnå erektioner på kommando. En pige fortalte, min gamle mand vil gerne ”ligge og pille” indimellem følger jeg med, selvom jeg ikke har lyst, men mest fordi jeg syntes det er synd at afvise ham, men det er så ubehageligt, at jeg nogle gang har lyst til at myrde ham.

Udover at det seksuelle ikke er det vigtigste for den ældre, er der yderligere den fordel at han ikke kan følge trop i nattelivets glæder, han tager sine ”futter” af omkring kl. 21, og går til ro senest kl. 22 efter indtagelse af en kop beroligende varm te og kræver sin nattesøvn, så kan pigen tage alene i byen og more sig, det hænder endda ret ofte, hun så her får tilfredsstillet sit eget behov for sex, med en jævnaldrende.

Når de/vi piger er sammen, handler emnerne også om sex, Thai pigerne giver hinanden råd om hvilke stillinger, der er bedst, da den vestlige mand som oftest er bedre udrustet end en Thai mand, hvor tit og hvorledes han hurtigt gøres færdig, hvilke sygdomstegn der kan smides på bordet, når han begynder at rykke sig over på hendes side, de mest brugte er hovedpine eller at jeg er meget træt, ja ikke den store forskel på danske og thai pigers opfindsomhed på dette område.

Mere detaljeret kan jeg vist ikke uddybe emnet, da sproget så vil blive for vulgært.

Venligst læg mærke til,at jeg i indlægget ikke generaliserer, der findes også de ægteskaber, der fra starten bygger på kærlighed.


Af gode grunde er du jo meget generel, Freja.

Din omtale af ulækre danske mænd, tja, jeg kan love dig at jeg undrer mig også ofte over, hvordan danske mænd, og andre nationaliteter med, kan smadre deres kroppe så effektivt, og komme til at se s å ulækre ud.

For et par år siden sad jeg et par formiddage i træk på Rio Bravo i Jomtien, i en gruppe bl. a. med en thai - erfaren dansker, som boede ude på landet et sted, Surin, Korat, eller sådan noget, men som så tog ind til Pattaya Jomtien for at få lidt kultur på barerne, når det blev for slemt ude i landsbyen.

Manden var direkte ulækker at se på, det væltede ud alle vegne, han var ren- slet ikke det, havde også en rimelig grad af almenviden, osv, men ja, det var ham, der kom med sætningen "Vi mænd skal jo være store".

Jeg sad der ved siden af, og trods min højde som passede til garden, mindst, vejede jeg vel mellem 50 og 70 kg mindre end ham.

Og tænkte mit. :-( jeg tænkte osse på, hvordan hans "stakkels" kone tacklede mandens udseende.

En af mine bekendte på Phuket, det er 13 år siden, talte rimeligt godt thai, og snakkede meget med pigerne.

De fortalte ham, at de foretrak fede mænd, fordi de sjældent ville elske på normal vis. De ville hellere slikke, og når pigen lå der på ryggen, var tanker jo toldfrie. Så var det bare at vente på, at han blev "træt".

Og så til danske kvinder, du bemærker at mange af de mænd der tager ud til Thailand, ikke er hotte på markedet i DK.

Jeg kan fortælle dig, Freja, at jeg af princip ikke elsker med kvinder som vejer mere end 55 kg. Det udelukker efter hvad min lommeregner fortæller mig, ca 70 % af Danmarks kvinder. Så de slipper helt sikkert for mig.

Når jeg er i Pattaya, eller ellers ser vestlige kvinder, hvordan de, som mange mænd, smadrer deres kroppe, ja så ruller jeg med øjnene, og tænker på noget andet.

Hold da helt kæft. Ellers tak. Så danske mænd og danske kvinder står lige, skulle jeg mene.

Tilbage til, hvad thai kvinderne snakker om, og hvordan de prøver at undgå deres pligt.

Jeg har ikke været ude for den slags. Men jeg har så også mest været sammen med thai kvinder max en time ad gangen. Med faste aftaler lavet på forkant.

De tre forhold jeg har været i her ude, over en næsten 20 årig periode, ja men vi har bare gjort det, elsket. Når den ene ville mest, eller når den anden ville mest.

Hende jeg er sammen med nu, og det er ikke i Thailand, hun bliver lettere ondskabsfuld, hvis der går mere end to dage mellem vore erotiske udfordringer.

Jeg ser det, som om det handler om at passe sin egen krop, passe godt på sit forhold, behandle hinanden ordentligt, være ædru når man ligger op til sex, ikke lugte for meget af det ene eller det andet, eller øl, som nemt kan være det tredje, give kvinden den tid til at komme med på vognen, tage sig af hende først, give hende tid til at komme med på vognen, tid til at følge med, give hende det hun har brug for, inden jeg begynder at "mosle" løs, osv osv.

Mere indviklet er den del af projektet med asiatiske kvinder ikke.

Hvis man vælger de rigtige kvinder.

Der er et ordsprog, eller en talemåde, som bruge i mange lande her ude, fra Indien til Kina vel. Det går sådan her.

I en bar finder du en luder. I en families hjem, finder du din hustru.

Amerikanerne siger, i et let omskrevet ordsprog: Du kan tage pigen ud af baren, men du kan ikke tage baren ud af pigen!!!

1. Den første hustru jeg fandt her ude, mødte jeg på rejse, vi rejste med samme "transportmiddel", efter 8 mdr i Thailand nød jeg at tale engelsk med hende, det var hendes fag. Sprog. Det tog os syv mdr, at få lov af hendes familie til at blive gift. At bo sammen, være sammen bag en lukket dør, var utænkeligt, bortset fra når vi snød os til det. Om dagen. Hun skulle være hjemme kl 19 aften!!!!.

2. Den anden arbejdede for mig. Efter flere måneder negyndte vi at "se" hianden, og efter yderligere nogle uger kyssede vi hinanden for første gang. Og efter yderligere nogle uger, skete det så... Hende mistede jeg desværre... fandens men... Ulykke er ingens herre.

3. Den tredje, som jeg er sammen med nu, er en af mine gode bekendtes svigerinde. Vi blev præsenteret for hinanden. Jeg havde brug for hende, hun havde brug for mig, om et par uger har vi været sammen ET år. Penge har aaaaaldrig været et emne, bortset fra når vi ikke havde nogen. Ud at sælge flasker :-D. Jeg har ikke ret mange penge, og det vidste hun fra start. Og vi har aldrig givet noget til andre end os selv, og til hendes to herlige drenge, som nu bor hos os.

Sådan kan det gøres. Hvis man vil sig selv det bedste.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-10-2010 21:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hm aaby jeg kalder ikke nogen for ulækre eller smælder fede, påpeger blot at de måske ikke lever op til den danske kvindes standard, en standard kan indeholde andre ting end lige mandens udseende. Men en Thai kvinde vil da selvfølgelig som du og jeg, også gerne med stolthed, kunne vise sin udkårne frem.
Om en mand eller kvinde vejer under eller over 100 kg. er egentlig ikke det væsentlige for mig (de skal dog være fordelt proportionalt rigtigt), jeg sætter også pris på andre ting så som f.eks. intelligens og ser den anden som en helhed, hvor loyalitet, ømhed, hengivenhed og ærlighed, er alt afgørende for mit venskab og min kærlighed.

Ps. har du sådan en lille kuffert vægt med på den først date?((12((
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2010 04:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

freja skrev:
Hm aaby jeg kalder ikke nogen for ulækre eller smælder fede, påpeger blot at de måske ikke lever op til den danske kvindes standard, en standard kan indeholde andre ting end lige mandens udseende. Men en Thai kvinde vil da selvfølgelig som du og jeg, også gerne med stolthed, kunne vise sin udkårne frem.
Om en mand eller kvinde vejer under eller over 100 kg. er egentlig ikke det væsentlige for mig (de skal dog være fordelt proportionalt rigtigt), jeg sætter også pris på andre ting så som f.eks. intelligens og ser den anden som en helhed, hvor loyalitet, ømhed, hengivenhed og ærlighed, er alt afgørende for mit venskab og min kærlighed.

Ps. har du sådan en lille kuffert vægt med på den først date?((12((


Ups... Freja... Hvor meget vejer du?
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2010 05:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

((12(( Lad mig sige det sådan , jeg har svært ved at flyde. Jeg mener bare,en kvinde uanset om hun er fra Danmark eller Thailand kan hurtigt fornemme, hvor den hun har valgt, er på den sociale rangstige. jeg bruger bare generelt ikke så kraftige vendinger om andre mennesker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2010 05:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

freja skrev:
((12(( Lad mig sige det sådan , jeg har svært ved at flyde. Jeg mener bare,en kvinde uanset om hun er fra Danmark eller Thailand kan hurtigt fornemme, hvor den hun har valgt, er på den sociale rangstige. jeg bruger bare generelt ikke så kraftige vendinger om andre mennesker.


Så skal du nok holde dig fra den farlige understrøm og de røde advarselsflag nede i Phuket, er det Karon Beach som "æder" fem seks mennesker hver eftersommer? Har glemt hvilken af strandene det er.

Freja, jeg ønsker dig medvind på livets cykelsti.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2010 05:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Jo tak du og i lige måde. Men jeg ville nu gerne have et par ekstra kilo på sidebenene (fedt flyder jo bedre), men kan desværre ikke tage på. Såå alt for meget vind og jeg blæser af banen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alenejensen
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-08-2022 15:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 104
Tilmeldt: 25.06.12
 Status: Offline

Hold da helt kæft, jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, over den tråd, så derfor får i lige en video med i købet der handler lidt om det samme


Singlen Ken har store forventninger til sin første date på Filippinerne - men 26-årige Mary giver ham et svar, han ikke bryder sig om. I Jels i Sønderjylland holder industri-elektrikeren Per og hans filippinske kone Angel filippinsk karaokefest, hvor mændene har deres helt egen plads. Og Brian fra Måløv forsøger at få hjælp til en date hos sin thailandske frisør. I stedet får han et par sandheder sammen med gode råd om kærligheden.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alenejensen
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2022 07:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 104
Tilmeldt: 25.06.12
 Status: Offline

Fandt lige en video mere afsnit 3, afsnit 1 og 4 findes desværre ikke på nettet

I Ødis forsamlingshus holder Lilian og Angel dansk-filippinsk kærlighedsfest. Og Lilian rammer tilsyneladende plet med at matche en thailandsk veninde med hendes singleven Kurt, der så brændende ønsker sig en asiatisk kæreste. På Fillippinerne oplever Ken både spirende forelskelse og skuffelse med kvinderne. Og i Silkeborg har thailandske Nicky og hendes danske mand Hans-Henrik fundet deres opskrift på et godt parforhold - nemlig mere traditionelle kønsroller.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Løse rygter eller hvad Hele Thailand 2 14-08-2020 10:24
Pigerne i Singapore Alt det andet 3 20-05-2020 11:25
Hun lyver lidt.... nå hvad fanden Skik og brug 1 27-04-2020 10:27
Hvad sagde jeg! Udenfor Thailand 2 07-01-2020 16:10

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 97,836,862 Unikke besøg | jQ Blog