Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Fra 1. november dropper Thailand karantænekravet til vaccinerede fra Danmark
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-10-2021 11:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3424
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

www.thai-dk.dk/uploads/2021.10.21-thailand-genaabner-678x381.jpg


Fra 1. november dropper Thailand karantænekravet til vaccinerede fra Danmark og 47 andre lande.

På listen fra det thailandske udenrigsministerium er også de andre skandinaviske lande, Australien, Storbritannien, USA og Tyskland.

For at rejse ind i Thailand skal man stadigvæk være vaccineret og have en negativ coronatest – men man slipper altså for at sidde i isolation ved ankomst.

Den thailandske premierminister, Prayut Chan-o-cha, skriver på Facebook, at det er nødvendigt at speede processen op med at få genåbnet for udenlandske turister.

– Hvis vi venter, indtil alting er fuldstændig klart, vil det være for sent. Desuden vil nogle turister måske vælge at tage andre steder hen, skriver han.

Han oplyser, at myndighederne er opmærksomme på den smitterisiko, det vil medføre at åbne for flere turister.

– Men det er en risiko, vi må acceptere. Jeg tror, at Thailand ligesom andre lande nu er bedre rustet til at håndtere den risiko. Og vi er nødt til at lære at leve med det, lyder det fra premierministeren.

Læs nærmere her: https://ekstrabla...er/8922683
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-10-2021 13:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2489
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Offline

Thailand Top Stories | The list of 46 countries permitted to enter Thailand from Nov 1 | October 22

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-10-2021 13:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2489
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Offline

3 categories allowed back in Thailand, Updates on re-opening | Good Morning Thailand | Ep. 115

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-10-2021 13:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1017
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Det er utroligt hvad der kræves af papier og tålmodighed for at komme på ferie i Thailand

jeg ville nok som turist vælge et andet sted at afholde mine få feriedage
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-10-2021 18:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Joe, det er da meget godt at turisterne er vaccinerede, men hvad med thailænderne, er de også det?

Eller er det thai-logik at bare alle andre er det, så behøver de ikke være detmusic
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2021 05:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Fik dette indlæg fra en ven i Thailand. Stammer vist nok fra FakeBook.
Men viser igen at Thai'erne, ikke er til stede når der er problemer, men nok skal holde sig til, hvis det er penge det drejer sig om.

Men her kommer det:

Hej igen jeg er som sagt smittet positivt i tirsdag og blev flyttet til et godkendt karantæne hotel i Bangkok ! Jeg har efterfølgende prøvet på at få lavet en test nr 2 men det vil de ikke med til så er fanget de næste 15 dage her og de vil heller ikke trække de 4 dage fra jeg var isoleret et andet sted så ialt 19 dages isolation ! Synes ikke det er i orden da det måske kunne være en falsk positiv test den første jeg fik men har en følelse af det kun drejer sig om penge ! Et opkald fra morgen er du okay svare ja jeg fejler ikke noget så går der et døgn før de ringer igen !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2021 10:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

up2you skrev:
Fik dette indlæg fra en ven i Thailand. Stammer vist nok fra FakeBook.
Men viser igen at Thai'erne, ikke er til stede når der er problemer, men nok skal holde sig til, hvis det er penge det drejer sig om.

Men her kommer det:

Hej igen jeg er som sagt smittet positivt i tirsdag og blev flyttet til et godkendt karantæne hotel i Bangkok ! Jeg har efterfølgende prøvet på at få lavet en test nr 2 men det vil de ikke med til så er fanget de næste 15 dage her og de vil heller ikke trække de 4 dage fra jeg var isoleret et andet sted så ialt 19 dages isolation ! Synes ikke det er i orden da det måske kunne være en falsk positiv test den første jeg fik men har en følelse af det kun drejer sig om penge ! Et opkald fra morgen er du okay svare ja jeg fejler ikke noget så går der et døgn før de ringer igen !


intet nyt uden solen, hvor mange af de så såkaldte positive test er ægte, gæt selv

det er jo en nem måde at holde på gæsterne, når man selv sammen med test personalet kan sætte krydset som vil give bath i kassen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2021 13:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Je suis Charlie skrev:
up2you skrev:
Fik dette indlæg fra en ven i Thailand. Stammer vist nok fra FakeBook.
Men viser igen at Thai'erne, ikke er til stede når der er problemer, men nok skal holde sig til, hvis det er penge det drejer sig om.

Men her kommer det:

Hej igen jeg er som sagt smittet positivt i tirsdag og blev flyttet til et godkendt karantæne hotel i Bangkok ! Jeg har efterfølgende prøvet på at få lavet en test nr 2 men det vil de ikke med til så er fanget de næste 15 dage her og de vil heller ikke trække de 4 dage fra jeg var isoleret et andet sted så ialt 19 dages isolation ! Synes ikke det er i orden da det måske kunne være en falsk positiv test den første jeg fik men har en følelse af det kun drejer sig om penge ! Et opkald fra morgen er du okay svare ja jeg fejler ikke noget så går der et døgn før de ringer igen !


intet nyt uden solen, hvor mange af de så såkaldte positive test er ægte, gæt selv

det er jo en nem måde at holde på gæsterne, når man selv sammen med test personalet kan sætte krydset som vil give bath i kassen



hvormange er mon blevet fanget i den fælde, mit gæt er rigtig mange godag
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 90 24-03-2024 12:54
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Se dokumentar om Black Mountain i Thailand Golf baner 4 15-03-2024 12:39
Thailand: 10 million people suffer pollution-related illnesses in 2023 | BBC News Hele Thailand 1 10-03-2024 09:35
Keld Wulff alias Kenn Holm anholdt i Thailand Nyheder på dansk 20 06-03-2024 12:27

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.29 sekunder | 97,867,982 Unikke besøg | jQ Blog