Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ak ja så er der snart valg
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2019 19:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Og alt er næsten som det plejer at være, her gælder det som sædvanligt om at gøre sig bemærket.

Der er både skattelettelser/ skattestop, korantissere og gokkeri for alle pengene

Jeg kan huske dengang jeg var et lille uskyldigt nor der gik både i kirken, og i søndagsskolen hvor vi sad og limede glansbilleder af engle ind i vore hæfter.

Det gik langsomt over til at nærstudere dameundertøj i kataloget fra Daells Varehusnej
Derefter blev det Weekend Sex der var en tand værre.

Og til sidst begyndte jeg selv at deltage i løjerne, og det var her jeg mistede min barnlige uskyld, og jeg har aldrig fundet den igen.

Jo det jeg mener er at hele den flok farisærer sidder inde i folketinget af en eneste grund, nemlig at mele deres egen kage, de har ikke lært noget af livet, de står stadig og stamper på samme sted.

Der ævles og kævles om velfærd, muslimer og alt det evindelige ævl der kun er beregnet til at holde dem selv ved magten, så de kan hæve deres fede løn hver måned.

Indtil videre har jeg ikke set nogen af dem der tør tage fat i det største problem af dem alle, nemlig klimaet.
Og det er fordi de ikke kan få mange stemmer ved at kræve voldsomme stramninger der rammer deres vælgere, men det er kun en stakket frist så må selv de værste overgive sig.

Så må vi bare håbe det ikke er alt alt for sent for vore børn og børnebørn.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2019 10:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

ak ja Skipper rammer plet, desvære
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hermed ønsker jeg alle et rigtig godt nytår, og tak for året der snart rinder ud **Baren** 2 31-12-2023 20:35
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58
Hvem vinder Det Thailandske valg Hele Thailand 4 15-05-2023 08:16
Thailands parlament opløses – valg venter i maj Nyheder på dansk 1 21-03-2023 07:50
Så er der valg i lorteland-igen Diverse 9 10-10-2022 06:10

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 97,870,337 Unikke besøg | jQ Blog