Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Danskere strandet i Thailand: - Jeg følte mig bortført af Norwegian
ribe
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2018 04:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 139
Tilmeldt: 22.06.14
 Status: Offline

Danskere strandet i Thailand: - Jeg følte mig bortført af Norwegian
En teknisk defekt på et Norwegian-fly forsinkede passagerer i cirka to døgn, før de blev fløjet hjem med samme fly - med samme defekt



Michael Rastrup Smith og adskillige andre Norwegian-kunder skulle være landet i København kl. 16 mandag, men på grund af en defekt brændstofpumpe landede de først kl. 9.25 i dag i Kastrup.

En af passagererne, der var strandet i Bangkok, er Michael Rastrup Smith, der mildt sagt ikke er tilfreds med det norske selskabs serviceniveau.

- Vi tager plads i flyet mandag og er klar til at flyve, men der er en teknisk defekt, som de roder længe med, og vi får at vide, at der er problemer med den ene brændstofpumpe.

- Efter flere timer i flyet konkluderer de, at de ikke kan få den til at virke, og kaptajnen siger, at han ikke vil flyve med en defekt brændstofpumpe. Jeg flyver aldrig med Norwegian igen.

Udsættelser
Passagererne bliver herefter spredt på hoteller rundt omkring lufthavnen og i den thailandske hovedstad uden nogen nævneværdig information om, hvad der foregår, hævder den 72-årige bornholmer.

- De bliver ved med at rykke afgangen, men vi får ingen forklaringer på, hvorfor det trækker ud. Det var meget frustrerende, og pludselig får vi så at vide at vi skal skynde os til lufthavnen. Altså, hvad fanden er det for noget?

Michael Rastrup Smith når flyet med sin kone, og han undrer sig da over, at der nu står, at flyet skal mellemlande i Dubai frem for at flyve direkte til København.

- Jeg bliver lidt nervøs, da jeg ser, vi skal til Dubai og tanke ifølge kaptajnen, da jeg ved, at dette fly kan flyve helt til New York her fra. Så hvis vi skal mellemlande og tanke i Dubai må det være fordi, at de ikke har fået repareret den ene brændstofpumpe, så de kun kan suge brændstof fra en del af tankene, siger den 72-årige bornholmer.

Ny kaptajn
Frustrationen bliver ikke mindre, da han opdager, at det heller ikke er samme kaptajn som for to dage siden, der sidder ved styrepinden.

- Jeg tænker, at de har skiftet kaptajn, fordi den anden sagde, at han nægtede at flyve med en defekt brændstofpumpe. Havde jeg vidst, at de ikke havde repareret flyet, ville jeg have sagt nej tak til at komme med, men der sad jeg jo allerede i flyet. Jeg følte mig bortført af Norwegian til Dubai.


https://ekstrabla...an/7088400
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 90 24-03-2024 12:54
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Se dokumentar om Black Mountain i Thailand Golf baner 4 15-03-2024 12:39
Store Danskere - John Mogensen Film, bøger etc 6 14-03-2024 14:25
Thailand: 10 million people suffer pollution-related illnesses in 2023 | BBC News Hele Thailand 1 10-03-2024 09:35

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 97,866,085 Unikke besøg | jQ Blog