Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
#Metoo
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2017 18:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu må det snart være nok med alle de knipske kvindfolk der ikke kan tåle et klap i røven.

Her tænker jeg specielt på os gamle søfolk der i årevis har måttet tåle det der var langt værre på de forskellige horehuse og barer rundt om i Verden, uden at klage over kvindehænder både her og der.
Og det på trods af at vi også måtte betale for at de kunne udleve deres perversiteterAngry

Så sig mig hvorfor det kun er mænd der skal mobbes, der er sikkert en grund til at de beregnende gimper bliver udsat for seksuelle tilnærmelser.
Hvorfor går de rundt i lårkort, er det fordi de godt ved vi af natur er lidt liderlige og derfor er lette at manipulere

Og hvad med alle de bøsserøve i Pattaya der klæder sig ud som damer, hvornår kan vi slippe for deres liderlige hænder i vore baglommer når vi helst vil være fri.
Og sidst, men ikke mindst, hvad ville alle disse ærbare kvinder synes om at vi mænd ignorerede dem og behandlede dem som væsner der var seksuelt utiltrækkende?
Hvem ved, det er måske det der skal til for at sætte fut i dem?Thumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2017 02:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

Hvem er det der klager, mit gæt er dem som næsten aldrig får et lille klap, når det så endelig sker, skal hele verden oplyses om deres store heldGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2017 06:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

ked


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2017 11:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

Skal der være plads til “lidt sjov” på en arbejdsplads? Hvornår bliver det for meget?


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2017 12:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det bliver værre og værre.
Nu er de også begyndt at brokke sig over at de er blevet forulempet flere gange gennem livet.
Hold da kæft, hvis vi andre skulle beklage os over de gange nogen havde forulempet os, så fik vi sgu nok at gøre.
Bare se hvor mange gange jeg er blevet forulempet her på Thai-Dk, og aldrig har jeg svaret igen, men bidt det i mig for at holde en pæn debattoneked
Der kunne de sure gimper lære noget.

https://www.dr.dk...vergreb-og
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nej
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2017 13:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 299
Tilmeldt: 20.12.12
 Status: Offline

skipper skrev:
Det bliver værre og værre.
Nu er de også begyndt at brokke sig over at de er blevet forulempet flere gange gennem livet.
Hold da kæft, hvis vi andre skulle beklage os over de gange nogen havde forulempet os, så fik vi sgu nok at gøre.
Bare se hvor mange gange jeg er blevet forulempet her på Thai-Dk, og aldrig har jeg svaret igen, men bidt det i mig for at holde en pæn debattoneked
Der kunne de sure gimper lære noget.

https://www.dr.dk...vergreb-og


Skipper er en
www.thai-dk.dk/uploads/12312332132111000.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-11-2017 14:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det bliver ved med at rulle ind med skandaler.
Her i Sverige er den svenske kirke begyndt at knirke, selv præsterne er liderlige og bliver beskyldt for befamlinger af uskyldige sognebørnnej

Den sidste nye er at en kendt person (mandlig) der findes tæt på "Svenska Akademin", altså dem der udser nye Nobelpris modtagere, er blevet beskyldt for at pille ved de tilstedeværende damer, hvor som helst, og hvem som helst, efter hvad jeg kan forstå.

Mange af de værste er godt oppe i årene, og ærligt talt så troede jeg alle de gamle bukke var flyttet til Thailand for mange år sidenhej

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
elmet
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2017 01:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 21.07.15
 Status: Offline

skipper skrev:
Det bliver ved med at rulle ind med skandaler.
Her i Sverige er den svenske kirke begyndt at knirke, selv præsterne er liderlige og bliver beskyldt for befamlinger af uskyldige sognebørnnej

Den sidste nye er at en kendt person (mandlig) der findes tæt på "Svenska Akademin", altså dem der udser nye Nobelpris modtagere, er blevet beskyldt for at pille ved de tilstedeværende damer, hvor som helst, og hvem som helst, efter hvad jeg kan forstå.

Mange af de værste er godt oppe i årene, og ærligt talt så troede jeg alle de gamle bukke var flyttet til Thailand for mange år sidenhej


Gamle bukke bliver hvis de er af præste standen vel sendt til valIkanet i Rom så de kan blive omskolet kat
www.thai-dk.dk/uploads/linier.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-12-2017 02:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1017
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

hvad kan det ikke ende med nu hvor alt skal være så korrekt og hvor alle kvinder bliver køns diskrimeret, selv et uskyldig maleri fra 1938 vil de korrekte have fjernet fra et museum for det er for udfordrende, ja det opfordre til seksuelle overgreb påstår 9000 personer #kvinder#

https://www.bt.dk...i-new-york

www.thai-dk.dk/uploads/19354462-06bkuart-balthus-115130.jpg
Balthus' maleri Thérése drømmer fra 1938
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-12-2017 11:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Er turen nu også kommet til den gamle perversersarcasm


https://www.nytim...nduct.html
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
anti
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2017 19:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 178
Tilmeldt: 09.09.10
 Status: Offline

Q Thumb

'Man kan jo ikke ringe til politiet, bare fordi man er blevet taget på numsen' - DR Nyheder

https://www.dr.dk...paa-numsen


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2017 23:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu det her med Metoo er jo ikke en ny opfindelse.
Jeg kan huske engang vi var et helt sjak der mønstrede af og skulle flyve hjem til Danmark.
På flyet blev en af matroserne skidefuld og klaskede stewardessen i røven da hun gik forbi, hun vendte sig om og gav ham en syngende lussing.
Det tog ikke pippet fra ham, næste gang hun gik forbi fik hun et klask til, og han fik en lussing mere.
Derpå sendte de en rimelig stor steward hen for at servere, men han fik sgu også et klask i røven, til gengæld fik matrosen en ordentlig kæberasler.
Til sidst fik vi fulderikken bugseret ind på en vinduesplads, så vi kunne få lidt ro resten af rejsenklap
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Cornflakes
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2017 07:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 10.12.17
 Status: Offline

Proev at klaske en thaipige bagi, hun kan melde dig og hun har en vis indflydelse paa boedens stoerelse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2017 07:17



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det snart til at brække sig over efterhånden. De havde lige noget i radioen om en dame der var sur over en fodboldspiller der råbte store patter efter en sejr i omklædningen. Eller de sluttede sangen med store patter. DBU vil heldigvis ikke gøre noget.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Cornflakes
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2017 07:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 10.12.17
 Status: Offline

Jeg er ogsaa ved at kaste op over det, men man burde jo saa heller ikke som mand bare at tro, at man bare kan goere som man vil.

Alt med maade, baade fra kvindens og mandens side.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2017 11:43



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

fandt lige et link om store patter.

https://www.dr.dk...r_sn9fio0o
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2017 14:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
fandt lige et link om store patter.

Fodboldens Etiske Råd skal diskutere "store patter" i landsholdets sejrssang
Er det i orden, at fodboldlandsholdet råber ordene "store patter" efter en sejr? Det skal det Etiske Råd tage stilling til i dag.

https://www.dr.dk...r_sn9fio0o


i får lige videoen med


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-12-2017 08:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

Det populære modemærke Jimmy Choo er kommet i modvind på sociale medier, hvor deres nye reklamefilm kritiseres i skarpe vendinger. Modellen i reklamevideoen bliver nemlig piftet efter og nedstirret på gaden

https://www.bt.dk...t-er-klamt

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-12-2017 12:04



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja man skal sgu snart passe på, bare at komme til og se på en kvinde.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-12-2017 13:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Min kone fortalte mig engang, at hun ikke gik i sexet tøj for at tiltrække mændene, men for at gøre andre kvinder misundelige.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.43 sekunder | 97,876,303 Unikke besøg | jQ Blog