Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Der blev så stille, da England skred.
AL 48
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-07-2016 08:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1840
 Status: Offline

soi7 skrev:
England har gjort det rigtige, og de skal have ros for deres mod....prøv at se om blot få år hvad der sker.
Vi skulle have haft en nordisk union i stedet for,
Men jer herinde der allerede er "gamle" og er på efterløn osv. i kan jo bare slappe af og nyde, ...vi andre unge betaler jeres mad osv. nu, så stik nu piben ind og nyd det....kat

"vi andre"? - Mon ikke de fleste af os har været med til at sørge for at du i dag evt. har godt, og godt betalt arbejde. Via et langt arbejdsliv med masser af skatter og afgifter. - Vær glad for detmusic
Nogle har så via sparsommelighed kunnet lægge lidt til side (selvpensionering), og nyder det nu.
Men at du og andre betaler al vores mad, husleje og evt. lægehjælp,- stik det skråt op.Ikke SE

-Men bortset fra det, så holder jeg også på, at en Nordisk Union var langt at foretrække. Jeg har ikke en skid til fælles med hverken Øst-europa eller middelhavs-landene. -Heller ikke kulturelt.Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-07-2016 20:36

Bruger

Antal indlæg: 322
Bopæl: Kina

AL 48 skrev:
soi7 skrev:
England har gjort det rigtige, og de skal have ros for deres mod....prøv at se om blot få år hvad der sker.
Men jer herinde der allerede er "gamle" og er på efterløn osv. i kan jo bare slappe af og nyde, ...vi andre unge betaler jeres mad osv. nu, så stik nu piben ind og nyd det....kat

"vi andre"? - Mon ikke de fleste af os har været med til at sørge for at du i dag evt. har godt, og godt betalt arbejde. Via et langt arbejdsliv med masser af skatter og afgifter. - Vær glad for detmusic
Nogle har så via sparsommelighed kunnet lægge lidt til side (selvpensionering), og nyder det nu.
Men at du og andre betaler al vores mad, husleje og evt. lægehjælp,- stik det skråt op.Ikke SE

-Men bortset fra det, så holder jeg også på, at en Nordisk Union var langt at foretrække. Jeg har ikke en skid til fælles med hverken Øst-europa eller middelhavs-landene. -Heller ikke kulturelt.Angry

Jo AL, hvis du har arbejdet og betalt skat har du da været med til at betale min skolegang, ligesom jeg i dag betaler skat, sådan er Dk jo indrettet, og vi har (havde det godt) i DIN tid, det er straks værre med min generation, pention er som 68 årig..det ændres self. snart til endnu højere alder.

SÅ det jeg mente var egentligt bare at du og andre skal nyde jeres otium, i var den sidste generation der fik lov.
AL 48
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-07-2016 10:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1840

soi7 skrev:
AL 48 skrev:
soi7 skrev:

Jo AL, hvis du har arbejdet og betalt skat har du da været med til at betale min skolegang, ligesom jeg i dag betaler skat, sådan er Dk jo indrettet, og vi har (havde det godt) i DIN tid, det er straks værre med min generation, pention er som 68 årig..det ændres self. snart til endnu højere alder.

SÅ det jeg mente var egentligt bare at du og andre skal nyde jeres otium, i var den sidste generation der fik lov.

Fik lov,-og fik lov. Det er et udsagn med temmelig store modifikationer.
Alene det at 2 samboende/gifte pensionister bliver straffet med modregning i pensionen er årsag til en del skilsmisser.
Hvis vi vil på ferie i udlandet (især udenfor EU/EØS) i længere tid ad gangen skal både komm. og udbetaling DK have besked både ved udrejse og hjemkomst.
-Det offentlige har styr på deres "lænkehunde"Angry
maichai
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-07-2016 10:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1410
Bopæl: Chaiyaphum

Brexit rammer ikke britisk økonomi - tværtimod - sådan lyder meldingen nu fra Storbritannien.sarcasm

http://nyheder.tv...britannien

Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
skipper
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-12-2017 19:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3235

Bliver der en ny afstemning, det begynder at ulme lidt derovresmile

https://www.reute...SKBN1DX0P6
Anarki eller Kaos.
yindee
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-12-2017 02:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3543
Bopæl: Thailand

skipper skrev:
Bliver der en ny afstemning, det begynder at ulme lidt derovresmile

https://www.reute...SKBN1DX0P6

det ligner danske tilstande får EU tilhængerne ikke deres vilje kræver de bare en ny afstemning Sad
er du sulten se her www.yindee.dk

www.thai-dk.dk/foto1/seafood.jpg
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Se kondom-reklamen der er for fræk til tv **Baren** 1 09-12-2017 04:36
SÅ DER REKLAMER Alt mellem himmel og jord 1 10-11-2017 02:26
Å hva så? Udenfor Thailand 7 18-10-2017 12:32
Den uskyldige Aussie, er ikke så uskyldig alligevel Foto/videoer: Fra Pattaya 6 14-10-2017 13:41
Så du 'Sporløs'? Nyheder på dansk 1 12-09-2017 01:26

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768