Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Går det godt for Morten Messerschmidt
soi7
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2016 21:19

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

skipper skrev:
En ting der undrer mig, er om Rikke Karlsson og Jørn Dohrmann har fået vederlag for at sidde i bestyrelsen, og deltaget i møder.

Det er ikke noget der er omskrevet nogen steder.
Hvis de har modtaget penge må det vel fremgå af deres lønsedler, og hvis de ikke har modtaget noget, hvor er pengene så forsvundet hen?


skipper,

Det går i hvert fald super godt for Johanne, hun har lige købt en villa til de 7 mill....god plads til alle de stakkels yallaer der vil til Dk...he he...nu må hun vise hun er godhjertet og invitere en masse muhammeddanere indenfor i "vores" bolig kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-10-2016 15:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

Det går rigtig godt for Morten? (Skipper er du med)music


Messerschmidt om nye anklager: I min verden er reglerne overholdt
Morten Messerschmidt afviser, at der uretmæssigt skulle være brugt EU-støttekroner til to af Dansk Folkepartis sommergruppemøder.



Dansk Folkepartis helt store stemmesluger ved det seneste Europaparlamentsvalg, Morten Messerschmidt, afviser blankt.
Der er ikke blevet brugt EU-støttekroner på to af Dansk Folkepartis sommergruppemøder, siger han.


DR Nyheder er ellers kommet i besiddelse af interne EU-dokumenter, der peger på, at 200.000 kroner, som skulle gå til to konferencer arrangeret af det europæiske parti MELD, tilsyneladende er brugt på Dansk Folkepartis sommergruppemøder i 2014 og 2015.

http://www.dr.dk/...-overholdt


Messerschmidt-skandalen: EU-Parlamentet vil se beviserne fra DF
- Vi har noteret os medieomtalen, skriver Europarlamentets talsperson om EU-støtte til DF's sommergruppemøde.


Når Dansk Folkepartis gruppeformand i Europaparlamentet, Anders Vistisen, mandag morgen kontakter parlamentet i Bruxelles for at få redet trådene ud i en sag om støttekroner, så ved man allerede godt, hvad sagen drejer sig om.

'Vi har noteret os medieomtalen', skriver Europarlamentets pressechef og talsperson, Marjory van den Broeke, i en kort skriftlig kommentar.

Som, Ekstra Bladet i dag har afsløret, så er 200.000 kroner i støtte fra Europaparlamentet gået til at betale for Dansk Folkepartis sommergruppemøder to år i træk. Parlamentets regler tillader ellers ikke, at der bliver betalt støtte til nationale partier.

EU’s særlige anti-svindelenhed, OLAF, efterforsker i forvejen Morten Messerschmidts to europæiske ’fonde’ Meld og Feld - og i parlamentet er der en fast måde at håndtere den slags sager på, forklarer Marjory van den Broeke.

http://ekstrablad...df/6352328
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-10-2016 03:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Tulle: Vi betaler 200.000 kroner tilbage
Dansk Folkepartis formand er helt nede på knæ i skandalesagen


DF's formand vil betale støtten til partiets sommergruppemøder i 2014 og 15 tilbage til EU.

Det skriver han i sit ugentlige nyhedsbrev.

'Og som jeg også tidligere har sagt: Penge, der måtte være kommet DF i Danmark til gavn, men hvor vurderingen er, at vi ikke måtte have draget gavn heraf, betales tilbage. Uanset om vi i den konkrete sag måtte have en anden vurdering. Tvivlen vil gøre, at vi betaler tilbage. Så kan vi efterfølgende tage debatten om, hvorvidt DF er blevet hårdere vurderet end andre i forhold til, hvad man kan bruge midler fra EU til europæiske partier til.

Det betyder derfor også, at de ca. 200.000 kr. fra MELD til DF’s sommergruppemøder i 2014 og 2015 betales tilbage' skriver han.

http://ekstrablad...ge/6354275
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-10-2016 22:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Der røg den første kleptoman, så er der kun resten tilbagemusic

http://www.dr.dk/...fs-ledelse
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-10-2016 22:47

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Johanne sidder sku bedre i det...fed villa til 7 millioner....kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-10-2016 15:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

Thulesen Dahl: Messerschmidt træder ud af DF's ledelsegriner

Morten Messerschmidt er enig i beslutningen, skriver hans presserådgiver i en sms til DR Nyheder.
http://www.dr.dk/...fs-ledelse





Efter byger af DF-skandaler: Jorden brænder under 'dobbeltmoralsk' Thulesen DahlGrin

Dag for dag vokser presset på DF’s formand Kristian Thulesen Dahl for at lægge alle bilag frem i sagen om partiets uberettigede støtte fra EU.

Siden DR og Ekstra-Bladet i søndags bragte de første afsløringer, har skandalen udviklet sig med nye belastende bilag hver eneste dag. Og der kan ifølge BTs oplysninger sagtens være nye afsløringer på vej.

De to medier har indtil nu været i stand til at offentliggøre næsten identiske, belastende bilag på nogenlunde samme tidpunkter, og det kunne tyde på, at man går metodisk frem. Ofte bruger DR flere dage på at producere sine indslag, men er alligevel helt på omgangshøjde med Ekstra Bladet. Derfor kan man sagtens have flere afsløringer i skuffen.


http://www.bt.dk/...lesen-dahl
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-10-2016 10:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

Det går da rigtig godt lige nuShock


Eks-DF'er: Dødstrusler fra Messerschmidt fik mig til at forlade partiet
Morten Messerschmidt afviser anklagen om vold via sin presserådgiver


Det var angiveligt trusler om vold fra Morten Messerschmidt, der fik det tidligere Europa-parlamentsmedlem Anna Rosbach til at forlade Dansk Folkeparti tilbage i 2011.

Det fortæller hun nu for første gang til DR P4 København.

Anna Rosbach blev valgt ind i Europa-parlamentet i 2009 samme med Morten Messerschmidt og samarbejdet var dårligt fra begyndelsen. Men det var særligt én episode med et ophedet skænderi, der fik Rosbach til at kvitte partiet.

- Det endte med et skænderi, hvor han styrtede ind på sit kontor og kylede med møblerne og råbte og skreg som en gal. Han sagde 'jeg slår hende ihjel', 'jeg slår hende ihjel'. Hans pressemand var bleg som et lig. Det fik mig til at melde mig ud, siger hun til DR P4 København.

http://ekstrablad...et/6361630
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2016 10:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

Hvad så Skipper er du med nu hvor Morten er på skideren music


Parlamentet afviser endeligt DF's penge: Afventer svindel-undersøgelse
Europa-Parlamentet vil vente på undersøgelsen fra EU's antisvindelkontor, før det vil tage imod en million kroner fra Dansk Folkeparti.

http://www.dr.dk/...ersoegelse


Pia K. om Meld-sagen: Jeg har været vred og ked af det - DR Nyheder

I hvor er det synd for PiaGræder



DF-ledelsen og Morten Messerschmidt burde have grebet ind noget tidligere i forløbet om Meld, siger Pia Kjærsgaard.

Læs historien her: http://www.dr.dk/...ked-af-det




Thulesen Dahl: Jeg håber, at Messerschmidt har en stor fremtid i dansk politik

dumme Tulle har ikke forstået at han også er på skideren Grin



Dansk Folkepartis formand vil ikke afvise, at Morten Messerschmidt kan stille op til Folketinget for partiet trods Meld-sagen.

Læs artiklen her: http://www.dr.dk/...sk-politik
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2017 12:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Det går jo rigtig godt for morten han er nu tilbage i fin form Sad


Pia Kjærsgaard er glad for Messerschmidts comeback: »Han er jo ikke dømt for noget endnu. Overhovedet ikke«

I februar sagde tidligere DF-formand Pia Kjærsgaard, at Morten Messerschmidts fremtid ville blive afgjort af EUs undersøgelse af MELD-sagen. Nu ser han ud til at vende tilbage i politik forinden, og det er hun »kun glad for«.

DFs stemmesluger fra Europa-Parlamentsvalget i 2014, Morten Messerschmidt, ser ud til at gøre comeback i dansk politik senere på foråret.

Efter fem måneders sygemelding oven på den stormfulde sag om misbrug EU-midler i fondene MELD og FELD, skriver Altinget i dag, at Messerschmidt nu har ansat en ny særlig rådgiver og formentlig vender tilbage i EU-parlamentet inden længe.

En melding, der vækker glæde hos Dansk Folkepartis tidligere formand, Pia Kjærsgaard.

»Jeg vælger at tage det her meget positivt. Jeg har været i kontakt med Morten, og jeg er meget glad for, at han har fået det bedre. Ingen skal være i tvivl om, at han har haft det rigtig skidt, så jeg er kun glad for, hvis han vender tilbage til foråret,« siger hun til Berlingske.

http://www.b.dk/p...-for-noget
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2017 16:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Pia er glad, og det kan jeg da godt forstå, i DF er der altid plads til en lurendrejer til.
At han er mistænkt for svindel og dokumentfalsk, og at undersøgelsen stadig pågår, slår ikke hende ud af kurs
For han er jo ikke dømt, endnu altså.
Er DF det eneste parti hvor deres politikere kan mistænkes for at stjæle penge fra borgerne, og stadig føre sig frem som politisk forfulgte uskyldigheder, på trods af politianmeldelse.

De virker ikke særligt kræsne i den retning, Anders Vistisen blev jo også taget på fersk gerning, med snablen nede i den fælles kasse, han skyndte sig dog at betale det svindlede beløb tilbage, så snart det blev opdagetked

Men herligt Morten er tilbage, han passer godt ind i DF.
Og så sidder han nok og ruger på et par hemmeligheder om de andre fuppere, de helst ikke vil at vi andre skal få at videkat


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-06-2017 01:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

sidste nyt det går rigtig godt for de små EU svindlere

Eksperter: Messerschmidt og Karlsson blev informeret om planlagt svindel med EU-kroner
DF-assistent i EU-Parlamentet fik løn i strid med EU-regler gennem sit eget taxafirma, vurderer eksperter.

http://www.dr.dk/...del-med-eu




DF og de skjulte bilag

Dansk dokumentar fra 2017.
Interne dokumenter fra Dansk Folkepartis EU-politikere afslører flere uregelmæssigheder i deres omgang med skatteborgernes penge. Dokumenterne beskriver mistænkelig sammenblanding af privatøkonomi og EU-penge og flere alvorlige regelbrud, herunder at hyre sin egen søn. Dokumentaren sætter spørgsmålstegn ved, om Dansk Folkeparti har åbenhed og orden i egne rækker.

Se med på DR TV: https://www.dr.dk...ulte-bilag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ove
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2017 03:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 121
Tilmeldt: 30.08.16
 Status: Offline

yindee skrev:
sidste nyt det går rigtig godt for de små EU svindlere

Eksperter: Messerschmidt og Karlsson blev informeret om planlagt svindel med EU-kroner
DF-assistent i EU-Parlamentet fik løn i strid med EU-regler gennem sit eget taxafirma, vurderer eksperter.

http://www.dr.dk/...del-med-eu




DF og de skjulte bilag

Dansk dokumentar fra 2017.
Interne dokumenter fra Dansk Folkepartis EU-politikere afslører flere uregelmæssigheder i deres omgang med skatteborgernes penge. Dokumenterne beskriver mistænkelig sammenblanding af privatøkonomi og EU-penge og flere alvorlige regelbrud, herunder at hyre sin egen søn. Dokumentaren sætter spørgsmålstegn ved, om Dansk Folkeparti har åbenhed og orden i egne rækker.

Se med på DR TV: https://www.dr.dk...ulte-bilag


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2018 13:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Ny EU-løgn: Messerschmidt afsløret for åben mikrofon
– Jeg har intet hørt fra Olaf. Ikke engang et julekort, fastslog DF-profilen fredag i radioprogram. Men nu viser det sig, at EU’s antisvindelenhed i et år har rykket Messerschmidt for oplysninger flere gange


EU’s antisvindelenhed, Olaf, oplyser nu, at den i et år – og med flere rykkere – har forsøgt at få en redegørelse fra Dansk Folkepartis Morten Messerschmidt om de skandaleramte organisationer Meld og Feld.

Oplysningen bekræftes af Messerschmidts egen spindoktor, Erik Bjørn Møller.

Se også: Messerschmidts spindoktor: Vi vil ikke udlevere mere end nødvendigt

Ikke desto mindre hævdede Morten Messerschmidt så sent som i fredags i radioprogrammet ’Ugens Gæst’ på P1, at han intet havde hørt fra Olaf, der har efterforsket sagen i to år.

– Jeg har ikke hørt noget. Ikke engang et julekort, ikke en opringning. Nej, der har ikke været noget som helst, sagde Morten Messerschmidt for åben mikrofon.

Rasende tavshed
Til Ekstra Bladet forklarede Messerschmidt på grundlovsdag – altså i tirsdags – at han 'absolut intet' hørte fra Olaf.

– Der er rasende tavshed. Jeg har skrevet til dem, men de har ikke rigtig fundet anledning til at komme med noget, fastslog han.

Men på et pressemøde i Bruxelles i går forklarede Dominik Schnichels, der er leder for Olafs efterforskning, at virkeligheden er en helt anden. Messerschmidt har nemlig, ifølge Dominik Schnichels, modarbejdet efterforskningen.

– Vi har skriftligt udbedt os en redegørelse for et års tid siden. Og vi har rykket for svar adskillige gange, men vi har ikke fået den ønskede information, forklarede han efter et spørgsmål fra TV2.

Jeg hører ingenting
Morten Messerschmidt vil ikke interviewes af Ekstra Bladet om sagen. Men i P1-programmet – som blev sendt 1. juni i år – fastslog DF-politikeren flere gange, at Olaf slet ikke havde kontaktet ham.

– Jeg er endnu ikke blevet inviteret til at bidrage med noget. Jeg hører ingenting. Jeg har endda skrevet til dem og sagt, hvis der er noget jeg kan bidrage med ... jamen så er jeg rede, forklarede han og fortsatte:

– Men jeg har ikke modtaget nogen invitation endnu. Selvom jeg ikke hører noget som helst derovre fra, så går jeg da ud fra, de bedriver et eller andet. Jeg bidrager aktivt og positivt til (undersøgelsen, red.), så den kan få konkluderet, gerne så hurtigt som muligt.

Olaf: Passer ikke
Ifølge Olafs talsperson har man dog ’flere gange’ bedt om oplysninger fra Morten Messerschmidt.

– Men han har ikke givet os den information, som vi har bedt ham om, påpeger talspersonen.

Da Olaf normalt ikke kommenterer igangværende undersøgelser, vil hun ikke uddybe hvilke informationer, der er blevet efterspurgt.

https://ekstrabla...on/7187980
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2018 14:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Og hvordan skal det dog gå for Søren Espersen, der også er begyndt at hælde vand ud af ørerne over hvor dumme de er mod messershitten.
Mon han også er ved at få ørerne i maskinenmusic

https://ekstrabla...le/6247535
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2018 13:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Så har shitten gjort sig uheldigt bemærket..igen.
Han mener, i største alvor at bedragerier mod EU ikke skal afgøres i EU, men i forbryderens hjemland!!

Ja det kunne være nydeligt at den lille fupmager blev frikendt af de andre fupmagere, i al hemmelighed selvfølgeligGrin

https://www.b.dk/...indel-i-eu
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2018 04:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Så har shitten gjort sig uheldigt bemærket..igen.
Han mener, i største alvor at bedragerier mod EU ikke skal afgøres i EU, men i forbryderens hjemland!!

Ja det kunne være nydeligt at den lille fupmager blev frikendt af de andre fupmagere, i al hemmelighed selvfølgeligGrin

https://www.b.dk/...indel-i-eu


Det er et pilråddent system skabt af politikere for at beskytte politikereSad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2018 06:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Hvem taler sandt og hvem lyver.?
Olaf eller Messedrengen.? Fatter ikke at Olaf, denne organisation ikke indkalder M.M. til personligt at møde op og redegøre for sine transaktioner.
Det hele kører i ring. Med postulater frem og tilbage. Har de overhovedet ikke power til at få den lille løgnhals indkaldt og sagen lukket. Hurtigt. Eller ligger der et politisk motiv bag, så Olaf bevist trækker sagen i langdrag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2018 06:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

up2you skrev:
Hvem taler sandt og hvem lyver.?
Olaf eller Messedrengen.? Fatter ikke at Olaf, denne organisation ikke indkalder M.M. til personligt at møde op og redegøre for sine transaktioner.
Det hele kører i ring. Med postulater frem og tilbage. Har de overhovedet ikke power til at få den lille løgnhals indkaldt og sagen lukket. Hurtigt. Eller ligger der et politisk motiv bag, så Olaf bevist trækker sagen i langdrag.


måske ligger der et politisk motiv bagved, en anden mulighed var/er skader du mig, ved jeg noget om dig, så derfor er det bedst at sandheden ikke kommer frem den kunne jo skade Olafved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-06-2018 12:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det er nok mere sandsynligt at sandheden vil skade Morten og DF.

Mon ikke det er derfor han ikke svarer på de spørgsmål Olaf har stillet, han er simpelthen hundeangst for at komme til at afsløre endnu mere end det de allerede ved, så er det bedre at sidde helt stille, og lade som om han ikke forstår et ord af det hele.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-06-2018 15:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Yeeep, Det tror jeg du har ret i.
Og når Olaf endelig for taget sig sammen til at indkalde 'Messe Drengen' til en kammeratlig samtale, kommer der sikkert hurtigt en ny sygemelding.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hermed ønsker jeg alle et rigtig godt nytår, og tak for året der snart rinder ud **Baren** 2 31-12-2023 20:35
Morten i Bangkok Central Thailand 2 28-11-2023 12:09
Morten endte som hjemløs og kom på herberg Nyheder på dansk 1 27-04-2023 20:05
Et tilbud som er for godt til at være sandt !!! Flyselskaber 3 08-07-2022 01:54
De nyder godt af turisternes fravær Nyheder fra Phuket 1 28-12-2021 20:31

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 97,907,777 Unikke besøg | jQ Blog