Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dødsyg dansker mindre værd end chimpanse
manse
#61 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2010 09:03

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Yindee forstår dig.

Det er også ved at se lidt underligt ud det hele, og specielt er det da lidt rodet. Jeg kan se vores Leif her på denne side som sædvanligt har meldt sig ind i en eller anden hade gruppe, som skulle være et modstykke til ham Brian.

Jeg ved ikke om jeg har opfattet deres nye tiltag rigtigt, men jeg læser det som om de mener ham Brian er en skidt kallll hehe.. Ja Thailand er mulighedernes land.

Så drenge og piger her på siden. Har vi ingen der har tilknytning til Ching Rai, som kan verificere denne Brian, for jeg må da godt nok tilstå, at der ikke er kommet meget positive fra de fastboende herude hehehe.

Alt er måske okay, men jeg mener det er meget forkert det som Brian prøver at gøre. Han graver sig ned uden at fortælle bidragsyderne hvad der sker....

En meget stor fejl når det gælder Thailands faranger...

Uanset hvad, så mener jeg disse mennesker der har startet en modside til det faktuelle, er helt uden for p.... række.... og de skulle skamme sig, hvis de ikke har hold i deres beskyldningerAngry

Har de hold i dette, vil en undskyldning fra min side selvfølgelig være på sin plads.......Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#62 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2010 13:18

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Nu har man sgu da vist været i Thailand for længe, for man er for hurtig ude med spørgsmålstegn om noget nobelt, når man ikke engang har gidet sætte sig ordentlig ind i sagen.

Yindee jeg medgiver dig, at det Brian engang imellem kommer med, kan virke rodet, men dette skal jo ikke ligge til grund for en mistænkeliggørelse fra min side, hvilket jeg giver en stor undskyldning for.

Desværre sker der jo ofte dette, at man lader sig rive med, af andres indlæg.

Jeg synes at andre, skulle læse hvad der bliver skrevet på ThaiVisa om sagen. Det fik da mig på andre tanker, måske vil det også få andre det.ved ikke

http://www.thaivi...&st=50
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#63 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2010 14:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej manse

hvis jeg blev bedt om at støtte carsten genem brian i dag ville svaret være et stort nej

grunden er simpel

brian nægter konsekvent at svare på spørtsmål

han fortsætter indsamlingen selv om der er penge nok

folk der stiller spørgsmål på siden selv på en pæn måde bliver svinet til og smidt ud af siden

han oplyser ikke reelt hvad der er kommet ind af midler

han siger han vil poste regninger med gør det ikke

kom der en anden ledelse og mere orden og blev selv kritiske spørgsmål besvaret

vil jeg til enhver tid hjælpe carsten i den tid har har tilbage

jeg ser ikke den anden side som en hadeside men et forsøg på at få oplysninger om hvad der foregår for dem er brian ikke god til at give
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#64 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2010 14:08

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Kære Manse.

nævn lige en eneste hade gruppe jeg er medlem på..
prøv at fatte, alle mennesker synker ikke så dybt som dig.

Nå der var lige en der kom mig i forkøbet, så sletter lige en del af indlægget.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#65 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2010 17:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

Hejsa. jeg har selv været med til at anbefale at hjælpe de to danskere, den døende, og kammeraten som har hjulpet ham.

Hvis noget er gået galt i forløbet, beklager jeg det meget.

For nogle år siden blev der gennemført en større indsamling her i Thailand, det var en dansker som var kommet i klemme i retssystemet. Og det var et meget stort beløb som skulle indsamles til en løsladelse mod kaution.

Jeg gav selv d e t som jeg kunne magte. Blandt andet fordi den indsamling var gennemskuelig, alle beløb blev sat på en offentlig tilgængelig liste, man kunne følge hvem der betalte hvad fra dag til dag. det er netop sådan noget der er så nemt at gøre i vores nye Internet tidsalder.

"I dag har vi fået så mange penge ind... og vi har desuden blev talt så og så meget til dette eller hint..."

Jeg har ikke fulgt sagen på hverken facebook eller hjemmeside, så jeg ved ikke hvad der er sket der.

Men jeg kan kun opfordre Brian Marinus til at åbne dørene for alle som vil kigge med.

Da Yindee ville hjælpe, var det mig som formidlede de nødvendige emailadresser og telefonnumre. Og jeg forklarede Yindee, hvad Brian Marinus havde forklaret mig omkring forvaltning af de indsamlede beløb.

Hvis noget er kikset, fordi jeg har været formidler, kan jeg kun beklage det til jer alle.

I håbet om, at Carsten får det så godt som muligt den sidste tid han har tilbage
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#66 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2010 18:10

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

aaby du formidlede en viden de fleste vlle have gjort på daværende tidspunkt.

brian kan ikke være uvidende om at andre før har været i nød og blevet hjulpet så der er erfaring nok at trække på... Det valgte han så ikke at gøre.
Det var jo ikke en hovsa løsning, da han havde rodet med det længe inden det kom på Danske sider.

det undrer mig så bare han ikke er udstyret med både tlf og computer, så al info ikke skal gå via Brian. ved ikke

Carsten skal selvfølgelig have hans seng - mad - besøg og morfin.. det tror jeg ikke der er nogen der kunne finde på at forhindre.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#67 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 07:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jeg har i dag oprettet en profil på facebok
hvor jeg skriver

jeg vil som bidragsyder gerne have oplyst
1
hvor mange penge er der samlet ind på de tre kontoer
2 hvor mange
penge er der blevet betalt til regninger fra hospitalet

venlig
hilsen yindee

hej aaby

jeg har pb en del med brian og jeg får forskellige oplysninger hver gang jeg tror ikke han snyder eller svindler han er så ment bare et rodehoved , som med næb og klør forsvare sig da han mener at dem der stiller spørgsmål er i mod ham
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#68 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 09:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

IT skrev:
det er sørgeligt at nogle vil udnytte andre for at få penge
det er desvære set før med en dansker ole skyrum
han fik 500 kroner fra fruen og mig

derfor holder jeg mig for mig Angry


Enig.

Man tør snart ikke hjælpe nogen, af frygt for at blive regnet for godtroende idiot
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#69 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 11:53

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Hejsa Yindee
Ja det var da helt klart det bedste den lille uvished der har været kom Brian til gode.
men det er 4 timer siden du spurgte på facebook og der er larmende tavshed nu fra hele hyle koret...

Og.

Christina Larsson
Hejsa alle sammen !
Så har jeg den glædelige nyhed at kunne fortælle den
bestyrelse der skulle findes for vi kunne starte indsamlingen igen er
FUNDET!!
!!! Pisse godt venner...

Det får det endnu engang pilen til at dreje nedad..
Der kunne jo have stået....
Tak venner nu er bestyrelsen på plads og pengene kan gå til Carsten.
Men niks, nu kan vi få flere penge.. det selvom brian jo flere gange har skrevet der er penge nok til Carstens regning.

Hvis man nærlæser lidt så er det ikke kun yindee der har fået forskellige forklaringer.
Rundt omkring hvor det kører er der meget som ikke passer sammen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#70 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 12:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

mens tider går og jeg venter på svar har jeg stillet et nyt relevant spørgsmål

hej igen
jeg er et tålmodigt menneske så mens vi i larmede tavshed venter på svar på de stillede spørgsmål

har jeg et tillægsspørgsmål som er hvad koster carstens ophold på hospitalet om dagen er der en der kan give mig et svar på dette

venlig hilsen
yindee
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#71 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 14:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

langt om længe fik jeg et svar men ingen beviser da brian inger skander har

så her mit svar til ham

tak for svaret
nu venter jeg bare på et regnskab har du ingen skander ok der findes internet steder hvor du kan få hjælp til dette

du fortår ikke tre kontoer

den danske

den thailandske

Pay-Pal konto,

dette giver tre kontoer

det er ikke mig alene du skal aflægge regnskab for men for alle der kommer ind på siden her dette e...r har været en offentlig indsamling så kan man også kræve at de vises et offentlig regnskab
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#72 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 14:26

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej

Min kone fortæller mig, at jeg gav 1.800.- baht for VIP rum. Ud over dette kom så medicin, scanninger m.v..

Jeg kan sige for 5 dage betalte jeg, er næsten sikker 26.600.- baht for det hele. CT scanning, hjertescanning og en mere. Masser af blodprøver, masser af forskelligt medicin, indsprøjninger af forskellige unknown medicin...

Jeg vil tro det hospital Carsten er på er noget billigere, fordi han jo bor en stue med en masse mennesker..

Håber det kan hjælpe dig lidt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#73 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 15:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

brian har meddelt mig følgene

Nu er jeg helt ørligt træt af det her-Yindee-fotæl mig, hvor jeg kan sende dine 5000 baht hen-for jeg gider sgu da ikke saa meget bøvl, for skide 5000 baht-og for mig at se, tørster du KUN efter reklame for din virksomhed-saa fortæl mig venligst,hvor vi kan aflevere din donation igen.????. Brian

så har givet ham et konto nr
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#74 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 15:54

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Ja men de har endnu engang sagt.
Giv os dine penge og bland dig ikke i hvad de bruges til.
...................
Gitte Hansen:: hvis jeg var dig Brian så ville jeg lukke siden ned , og så lad være med at lade denne gruppe være offentlig tilgængelig, så kan du finde en der kan admistrere hvem der bliver godkendt
.................

Sødt ikke, alle som tillader sig at spørge hvad pengene bruges til skal udelukkes..

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#75 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 17:50

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Nå men der er vel ikke så meget mere i den sag, desværre.

jeg tog diskutionen med dem og Brian indrømmede efter en del omveje indsamlingen ikke kun er til dækning af hospitals regning...

jeg har selv lagt døden nær i thailand og ved hvor meget det er værd at have venner.
Ufattelig så mange kan sidde og mene det er i orden at svindle med indsamlinger.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#76 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 19:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Skal man ikke have en godkendelse fra politiet ved indsamling af penge på facebook....

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#77 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 00:31

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Nå men når de ikke længere kan argumentere sig ud af det går de over til trusler.
har lige modtaget følgende.

Patrick Cosmo Sommer May 15 at 4:22am Report
Nu skal du til at lukke røven,ellers får du et besøg,fatter du det lille Leif....


jeg kunne jo kun sige han var velkommen, så må vi se om han dukker op.
Men jeg byder nok hverken på kaffe eller øl.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#78 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 01:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jeg syntes det er sørgeligt hvordan tonen og sproget er på brian/carstens side efterhånden

jeg bor og lever her i thailand og ser alt for tit svindel og plat

jeg gik ind i dette prosekt med et godt hjerte tænkte dette må jeg støtte manden er selv skyld i det han har dummet sig og hvad så , det gør vi andre også

jeg bliver kontaktet af nogle der siger den side er ikke stue ren de sviner folk til og smider folk ud hvis der stillers spørgsmål

jeg går ind på siden beder på en pæn måde om indsigt i regnskabet
vil have det på siden får en sludder for en sladder konstaterer her er ikke orden på noget som helst

det største chok kommer da brian skriver han er træt af mig og at han vil sende penge retur

ok hvad skal jeg svare hvis jeg lader ham beholde de par håndører accepteret jeg hans rod og manglerne villige eller evne til at føre en sober debat og oplyse hvad der er af udgifter og indtægter

så derfor var mit svar selv om jeg ikke kan lide det ja tak send mine penge tilbage

alt denne polmimik og råben og hylen skader Carstens sag og det er jeg ked af tro det eller ej

jeg hade tillid til brian denne tillid er nu væk

venlig hilsen
yindee
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#79 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 09:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

lindyras skrev:
Skal man ikke have en godkendelse fra politiet ved indsamling af penge på facebook....

lindy





Davser
jo det skal man sikkert,men han bor ikke i dk,
men så kan politiet indefryse pengene.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#80 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-05-2010 02:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej manse
jeg forstår ikke at du kan sige det er ok hvad brian laver

han har nu i tre dage ikke oplyst offentligt på hans side hvad der er kommet ind af penge og hvad det er brugt af penge på hvad

og nu vil de samle mere ind ikke nok med det de vil også gerne have betalt flybilletter til en søn og en ven af carsten

der blev fra anden side spurt hvor mange penge familien kunne bidrage med og svaret var 0 kr



Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Dansker er fundet død i et thailandsk fængsel Nyheder på dansk 4 06-10-2022 09:54
Dansker anholdt for narko i Thailand Nyheder fra Pattaya 13 06-02-2022 16:00
Dansker endelige hjemme efter dyrt visa-run til Cambodja Nyheder på dansk 4 27-09-2021 08:12
Festglad dansker anholdt i Thailand Nyheder på dansk 4 29-01-2021 12:50

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.50 sekunder | 99,511,646 Unikke besøg | jQ Blog